Busan vm. 00 mittarissa on nyt 25000 km ja vehje on Saksan tuliainen. Mopoa kun kattoo niin kilsat pitävät paikkansa. Mitään huoltokirjaa ei tietenkään löydy. 20 tkm huollossa pitäis tarkastaa venttiilit, enkä tiedä onko näin tehty
Kuinka tarpeelista tuo on ja miten teidän pyörissänne on ollut, onko löytynyt tarvetta säätämiseen ja jos on niin kuin helvetin kallis homma se on? Pistin mopon pihalla käyntiin ja kehrää tosi nätisti
Venttiilit
Oiskoos Kujo järkee pistää tänne johonki topicci noista huolloista itse tehtynä? Itse en ainakaan mihinkään liikkeeseen tuota huollettavaks vie vaikka mittarissa vasta 27tkm onkin. En todella itse maksa satoja euroja suht yksinkertaisista töistä jotka voi itsekkin tehdä. Tuo venttiilien säätö kuitenki asia josta ois hyvä olla kunnon manuaali tai ohjeet..
Venttiilien tarkastukseen ja säätöön löytyy hyvät ohjeet, yllätys yllätys, service manuaalista. Pariin tuntiin olen itse saanut tarkastuksen + ruiskujen synkkauksen tehtyä niillä ohjeilla. Omalla on nyt 49tkm ajettu ja ei ole ollut tarvetta säätää.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mitäs siihen topicciin laitettais? -kaikki arvot ja ohjeethan löytyvät esim täällä jakelussa olevalta rempparompulta, tai netistä suoraan esim tuolta etusivun linkit-osiosta.
Samaa mieltä muuten tuosta huoltojen laskutuksesta, itse en maksaisi pennin jeniä kellekkään rasvanäpille jostain yksinkertaisesta huoltotoimesta.
Samaa mieltä muuten tuosta huoltojen laskutuksesta, itse en maksaisi pennin jeniä kellekkään rasvanäpille jostain yksinkertaisesta huoltotoimesta.