En oo kokeillu 15/40, mutta 16/40 kyllä, ja SUOSITTELEN! Eroopassakin tuli käytyy lyhyillä välityksillä. ei ole vingutin, ainoostaan, kun vauhti nous REILUSTI yli 200km/h, bensan kulutus nousi n.8l/100km.Fastard kirjoitti:Olettekos kokeilleet 15/40 välityksiä? Tuleeko laitteesta vingutin esim. 120km/h ajettaessa? Entäpä ne huiput
Bussen uusioketjuttamisesta....
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
KUULEMA ens kesän enkat kirjataan putkiviritteiselle vakio välityksillä!!? EKA, joka ajaa 300 rikki turbottomalla/ISOlohkolla on --ss---ss- !!! Ajon jälkeen :p ja :rasberry:ksthb kirjoitti:Fastard kirjoitti:Olettekos kokeilleet 15/40 välityksiä? Tuleeko laitteesta vingutin esim. 120km/h ajettaessa? Entäpä ne huiput
itse asiassa 16/40 on jo selkeesti vingutin tai ainaski sillä rajalla
Ehdottomasti paras kovaa ajo välitys on 18/39. Sillä välkällä kirjataan uudet enkat Joensuun kentällä
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Nenistä en tiedä, kun en tosta tekniikasta ymmärrä! Jospa se on vaihdattanut ne jossakin muualla!! :rasberry: Mutta 300 kuiteskin tavoite!! Jos ei muuten, niin... ?Agostini kirjoitti:....offii tai ei,mutta ei taida 'kaveris' busa olla vain putkiviritteinen...*saattaa*?? olla nenätkii vaihettu... :rasberry:
:unclesam:
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Hmm... eräällä Martalla on tohon juttuun sanomistaBussiJussi kirjoitti:ksthb kirjoitti:Fastard kirjoitti:Olettekos kokeilleet 15/40 välityksiä? Tuleeko laitteesta vingutin esim. 120km/h ajettaessa? Entäpä ne huiput
itse asiassa 16/40 on jo selkeesti vingutin tai ainaski sillä rajalla
Ehdottomasti paras kovaa ajo välitys on 18/39. Sillä välkällä kirjataan uudet enkat Joensuun kentällä
KUULEMA ens kesän enkat kirjataan putkiviritteiselle vakio välityksillä!!? EKA, joka ajaa 300 rikki turbottomalla/ISOlohkolla on --ss---ss- !!! Ajon jälkeen :p ja :rasberry:
Niin ja eräs "kaveri" on luvannu tuoda kentälle vakion, 13 satasen viritetyn ja oikeesti isolohkon
Ja kaikki kuulemma menee kevyeen yli kolme sataa
Se on nyt tullut selväksi että matka-ajossa 16/40 on rajamailla mutta, mulla sattui kaupan mukana tulemaan mm.15:n etukiekko niin mitä sanotte sen hyödystä varttimaililla, muutamat kisat kun ois tavoitteena käydä läpi ensi kesänä? Mutu kelpaa myös
Joo ja pyörässähän oli se putkiviritys
Joo ja pyörässähän oli se putkiviritys
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh
15/40 5lla rajoittajaan just ennen maalia 231kmh ja tosiaan osuu jo raskaasti laahaimeen madalletussakin pyörässä 16/42 vartille enemmän kohdallaan näillä tehoilla ja ketjukin rullaa vapaammin. nämä tiuhemmat välitykset auttavat meitä tavallisia kuolevaisia lähdössä hiukan(ei kommentteja cujo/kst kiitos ) ilmoitellaanpas veljille mihin kisoihin kukin on aina menossa :p