Tuli sellainen idea kaverin kanssa että hän voisi rakentaa minulle ihan oman putkiston...
Oisko kellään hyviä kuvia missä kohtaa putket on liitetty toisiinsa? Saisi vähän ideoita...
Minkä vahvuista se kannattaisi olla?
mä oon tekemässä sama modaus putkelle,miten ton väliputken(ihan alku päässä)kaa....pitäiskö pistää umpeen tai liittää ulommaiset myös yhteen???tai kaikki yhteen?
redxeye kirjoitti:mä oon tekemässä sama modaus putkelle,miten ton väliputken(ihan alku päässä)kaa....pitäiskö pistää umpeen tai liittää ulommaiset myös yhteen???tai kaikki yhteen?
Hmm.. jos minä tekisin niin ottaisin se väliputken pois kokonaan. Akrassa väliputket on 1/2 ja 3/4 putkien väleissä. Micronissa Full Race ei oo väliputkii olleskaan.Ja toi modi jok on kuvassa niin muuttaisin sitä aavistuksen, Tota suoraa putkee pitäs vähän kierrättää. Eli suuntaa paremmin viimmeiseen yhdyskappaleeseen (kollektoriin). Näin toimien lopputulos olisi vieläkin parein.
jo ok!vähentääkö putken poistaminen vääntöä ala kierroksilla?pitäis yhdistää ne vähän eri tavalla et sais parempi virtaus,mut on aika ahdasta moottorin ja katteiden välissä!!kai sen saa väsätty jotenkin..........
redxeye kirjoitti:jo ok!vähentääkö putken poistaminen vääntöä ala kierroksilla?pitäis yhdistää ne vähän eri tavalla et sais parempi virtaus,mut on aika ahdasta moottorin ja katteiden välissä!!kai sen saa väsätty jotenkin..........
jep thanx!ja joutuu varmaan säätää pyörä sen jälkeen?teen viellä airbox modin ja bmc race filsu ja ehkä factoryn syttypyörä,ja tietenkin PAIRIN poisto.
omavalmisteputkistossa 2-1 kollektorina käytin marteliuksen 60/48 jakajaa(myydään autojen hönötuuninkia varten) :p on virtausystävällinen Y-muoto. tehomittausta ei valitettavasti ole vielä tehty. sitä syttypyörää busaan ei ole
Tästä on muistaakseni ollut ennenkin juttua. Busasta nyt ei vaan löydy syttypyörää, siis lainkaan, vaan sytkä on toteutettu eri tavalla. Voiskohan siinä luettelossa olla vihre?