Messusauna 2011 - 5.2 messusauna sörnäisissä
Lupailin useammalle aktiiviselle foorumilaiselle laittaa topikkia ennen joulua perinteisestä messusaunasta-joten eihän tässä ole edes kiire vielä
Taas oikeiden Helsingin moottoripyörämessujen lähestyessä varasin alustavasti osalle jo tutut saunatilat Helsingin Sörnäisistä.
Mukaan mahtuu ilmoittatumisjärjestyksessä noin 15 ensin ilmottaunutta.
Saunominen aloitetaan lauantaina 5.2.2011 n 18.30 ja lopetetaan kun viimeiset poistuvat saunalta sunnuntain puolella tai viimestään sunnuntai iltana
Paikalla on purtavaa niin että nälkäkin taatusti lähtee, erikoisruokavaliot eivät ole mahdollisia!
Kustannuksia n 30-40 euroa/hlö osallistuien määrästä riippuen.
Kustannukset sisältävät hyvän ja riittävän "saunailtasapuskan", pyyhkeen saunalle, tilat, siivouksen ja monelle ahh niin tärkeät takkapuut...
Sitovat ilmottatumiset 9.1 mennessä.
Tälläkertaa näyttää siltä että itse joudun postailemaan messuilla lauantaina sulkemisajankohtaan asti joten jokaisen on itse huolehdittava riittävä määrä omia eväitä (juomia) paikalle..
Lisätietoja tarvittaessa allekirjoittaneelta privana ja osallistujille tarkemmat ohjeet lähempänä tammikuun loppua.
Näitä bileitä ei kannata missata-tiedä ketä kaikkia taas saunalle tänä vuonna löytääkään
-mike- the official sauna tonttu
p.s tilat on koeponnistettu viimeksi parin foorumilaisen kanssa muutama viikko sitten ja edelleen löylyt ovat hyvää "keskivertoluokkaa" , mutta ilmanala lienee edelleenkin jotenkin heikko, ainakin seuraavan päivän viestinnästä päätellen, mutta vallitseva lumitilanne antoi hyvät mahdollisuudet tehdä lumienkeleitä parvekkeella...
Taas oikeiden Helsingin moottoripyörämessujen lähestyessä varasin alustavasti osalle jo tutut saunatilat Helsingin Sörnäisistä.
Mukaan mahtuu ilmoittatumisjärjestyksessä noin 15 ensin ilmottaunutta.
Saunominen aloitetaan lauantaina 5.2.2011 n 18.30 ja lopetetaan kun viimeiset poistuvat saunalta sunnuntain puolella tai viimestään sunnuntai iltana
Paikalla on purtavaa niin että nälkäkin taatusti lähtee, erikoisruokavaliot eivät ole mahdollisia!
Kustannuksia n 30-40 euroa/hlö osallistuien määrästä riippuen.
Kustannukset sisältävät hyvän ja riittävän "saunailtasapuskan", pyyhkeen saunalle, tilat, siivouksen ja monelle ahh niin tärkeät takkapuut...
Sitovat ilmottatumiset 9.1 mennessä.
Tälläkertaa näyttää siltä että itse joudun postailemaan messuilla lauantaina sulkemisajankohtaan asti joten jokaisen on itse huolehdittava riittävä määrä omia eväitä (juomia) paikalle..
Lisätietoja tarvittaessa allekirjoittaneelta privana ja osallistujille tarkemmat ohjeet lähempänä tammikuun loppua.
Näitä bileitä ei kannata missata-tiedä ketä kaikkia taas saunalle tänä vuonna löytääkään
-mike- the official sauna tonttu
p.s tilat on koeponnistettu viimeksi parin foorumilaisen kanssa muutama viikko sitten ja edelleen löylyt ovat hyvää "keskivertoluokkaa" , mutta ilmanala lienee edelleenkin jotenkin heikko, ainakin seuraavan päivän viestinnästä päätellen, mutta vallitseva lumitilanne antoi hyvät mahdollisuudet tehdä lumienkeleitä parvekkeella...
Yritetään...
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Jukkis sähän meet Emännän kanssa Helsinkiin laatuaikaa viettään, etkä mihkään saunailtaan ! :p :rasberry: :1087
Edited By JiiJii on 1293200055
Edited By JiiJii on 1293200055
Ollessani kalassa 70-luvulla DDR:ssä Matoa koukkuun laittaessa puoluejohtaja Nauroi Ääneen Alkoholi Polttoaineelle (E10)
Busat: K4, L0,L1
Member of Mc Speedfreaks
Busat: K4, L0,L1
Member of Mc Speedfreaks
- jakehaanpää
- Site Admin
steme kirjoitti:oon tulossa jos kinkerit pidetään.
fuk jea-
Luoston liivi päälle
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH