Busa gen2 isommat suuttimet - 320-400hv

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
J.Hiipakka
Viestit: 38
Liittynyt: 02 Syys 2010, 19:36

Viesti Kirjoittaja J.Hiipakka »

Foorumeilta toki varmaan löytyy keskustelua mutta.. Mistä hommata suht edulliset suuttimet 320-400hv Gen2 mopooni.
Ja pitäis sopia ns "heittämällä". Mikä olisi semmonen ok vaihtoehto. Lisäsuutinta/ suuttimia en aio asentaa.

Jos jollain ylimääräisenä Gen2 helposti sopivat niin soittele/ s.postia

Joni 0400-162165
jh.racing@gmail.com
Ei sitä koskaan liikaa oo..

Gen2: 660ft/5.80s -> 1/4 mile 8.87s./255km/h (Pori)
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

J.Hiipakka kirjoitti:Foorumeilta toki varmaan löytyy keskustelua mutta.. Mistä hommata suht edulliset suuttimet 320-400hv Gen2 mopooni.
Ja pitäis sopia ns "heittämällä". Mikä olisi semmonen ok vaihtoehto. Lisäsuutinta/ suuttimia en aio asentaa.

Jos jollain ylimääräisenä Gen2 helposti sopivat niin soittele/ s.postia

Joni 0400-162165
jh.racing@gmail.com
Omat riittää ainakin 340hp takaselta Samin penkissä. Muista sitten, että syttypuoli alkaa hiipua +300hp tehoissa turbiolla, ARC-2 boksia, tms. kannattaa harkita...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
J.Hiipakka
Viestit: 38
Liittynyt: 02 Syys 2010, 19:36

Viesti Kirjoittaja J.Hiipakka »

No sitten pitäis ainakin täs vaihees riittää. Mitä tuo boksi kustantaa, kun en oo siitäkään kerinny lueskelemaan. Asennus melko helppo uskoakseni?
Ei sitä koskaan liikaa oo..

Gen2: 660ft/5.80s -> 1/4 mile 8.87s./255km/h (Pori)
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

J.Hiipakka kirjoitti:No sitten pitäis ainakin täs vaihees riittää. Mitä tuo boksi kustantaa, kun en oo siitäkään kerinny lueskelemaan. Asennus melko helppo uskoakseni?


http://www.dragrace.fi/catalog....80edd5d

http://www.dragrace.fi/catalog....80edd5d

Akkuun -, ja + sekä kaikkien tulpanjohtojen väliin, plug, and play!!




Edited By BussiJussi on 1289076915
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
J.Hiipakka
Viestit: 38
Liittynyt: 02 Syys 2010, 19:36

Viesti Kirjoittaja J.Hiipakka »

Tilasin samantien ARC-2:sen
Ei sitä koskaan liikaa oo..

Gen2: 660ft/5.80s -> 1/4 mile 8.87s./255km/h (Pori)
82-1232688863

Viesti Kirjoittaja 82-1232688863 »

Aihetta liipaten, onko kokemuksia tästä NLR'n sytkäristä:

http://www.dragrace.fi/catalog....80edd5d

Vittaniemellä toi ainakin on käytössä, ei moittinut - mutta onko ARC2'een verrattuna mitään mullistavaa?
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Röhnö kirjoitti:Aihetta liipaten, onko kokemuksia tästä NLR'n sytkäristä:

http://www.dragrace.fi/catalog....80edd5d

Vittaniemellä toi ainakin on käytössä, ei moittinut - mutta onko ARC2'een verrattuna mitään mullistavaa?
Petrillä toi "pötikkä" ainakin parempi hinta, kommentoikoon itse, onko muuta eroa!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Vastaa Viestiin