Turbo Busanistien oma foorumi. Turbolla pääsee ja lujaa
gsxr
Viestit: 458 Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41
Viesti
Kirjoittaja gsxr » 04 Marras 2010, 02:12
Huhu kertoo että saisi gen1 turboille lisärikastuksen vaihtamalla alkuperäiset suuttimet isompiin ja toisenlainen paineensäädin yms.
Ei siis tarvitsisi pakosta käyttää lisäsuuttimia ja niihin omaa ohjausta.
Jos joku enemmän tietävä voisi valaista asiaa, onko jutussa perää että saa yhtä hyvin toimivaksi kuin esim. mcxpress boksilla ja toisiosuuttimilla?
busajasa
Viestit: 890 Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja busajasa » 04 Marras 2010, 06:54
totta. muutama peli on näin omalla eculla laitettu kuulemma toimimaan. kertova polttoainesäädin ja sitten tehot on riippuvaisia injektorien tuotosta. alkup injektoreillakin selviää pienipaineisena.
Vittaniemen Sami on noita rakentanut joten Samilta löytyy deaaleja.
Joppe
Viestit: 247 Liittynyt: 07 Maalis 2006, 21:59
Viesti
Kirjoittaja Joppe » 04 Marras 2010, 12:25
Oma säädetty Samilla ja toimii! Vakio suutimet vaan ei riitä kovin pitkälle, mutta saahan niitä isompiakin.
gsxr
Viestit: 458 Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41
Viesti
Kirjoittaja gsxr » 09 Marras 2010, 20:26
Jep, siispä koitetaan ruveta jossain vaiheessa tekemään päivityksiä tällekin alueelle.
majuriTK
Viestit: 316 Liittynyt: 08 Helmi 2008, 07:46
Paikkakunta: kokkola
Viesti
Kirjoittaja majuriTK » 03 Joulu 2010, 12:19
Joppe kirjoitti: Oma säädetty Samilla ja toimii! Vakio suutimet vaan ei riitä kovin pitkälle, mutta saahan niitä isompiakin.
oiskohan tollaset 1200cc suuttimet liika isot tohon hommaan?tollaset löytys hyllystä
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
gsxr
Viestit: 458 Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41
Viesti
Kirjoittaja gsxr » 05 Joulu 2010, 16:25
Ecueditorilla on onnistuttu säätämään yli 1000cc kokoisia suuttimia hyvin toimiviksi, netistä luettua....