Mitäs porukka on maksanu laakeriliikkeessä noista laakereista ja akselitiivisteistä?
Lakeuden Hydrolta kävin osat hakemassa ja mielestäni oli kohtuu kallista.
Eturengas yht. 36,84
Takarengas yht. 93,44 ja yks tiiviste jäi vielä uupumaan.
wiltzu kirjoitti:Mitäs porukka on maksanu laakeriliikkeessä noista laakereista ja akselitiivisteistä?
Lakeuden Hydrolta kävin osat hakemassa ja mielestäni oli kohtuu kallista.
Eturengas yht. 36,84
Takarengas yht. 93,44 ja yks tiiviste jäi vielä uupumaan.
Stormiltakin olis saanu halvemmalla
Jep, ja varsinkin nyt ku näkyy stormilla olevan alennuskoodikin käytössä lokakuun loppuun.
Jää hintaa molemmille yhteensä 74,40e ,aika halpaa.
Eipä ne ilmaisia ole :p
Koyon japanialaiset RS (molempipuoli suojattu) laakerit kipuaa hinnaltaan sinne aika lähelle satkua, ilman stefoja.(en nyt muista hintaa,mutta aina hyllyssä vähintään 2 settiä)
Aika huono paikka säästää tollanen laakerijutska.
Onko kellään tietoa mistä pk-seudulla sais ostettua tuon yhden puuttuvan akselitiivisteen/stefan?
Kokoa 39*65*7-6501
Etralta, Laakerimaailmasta ja Laakericenteristä oon jo kyselly ja eioo:ta myivät.
No nuohan kyllä pitäs olla ihan standartí tavaraa,meiltä ainakin löytyy korjaamon hyllystä rattaan laakeri sekä pienemmät,käytetään samoja näissä etuleikkureissa,ovat vielä molemmita puolilta suojattuja,välys näissä muistaakseni on3,perusperiaatehan on että mitä isompi pyörintänopeus sitä isompi välys siis välys ei saa olla liian tiukka harva ei välttämättä haittaa
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Mikäs tuo välys tosa etulaakerissa oikealla puolella on?
Millä tuollaisen sinne jättää ja miksi?
Ei olis pitänny lukea ohjeita, tieto lisäs tuskaa
Olisko tuo sen sisäholkin takia ettei se mene juntturiin väärään asentoon ???
Moron, Tuo välys on juurikin sisäputken ja laakerin sisäosan välinen välys..siksi se siellä on kun etuakseli kiristetää oikeaan momenttiin niin sitten laakerit ottavat "tyhjät" pois ja sisä putki pysyy ehjänä eikä painu tavallaan päistään lyttyyn..liian tiukalle vedetty akselin mutteri vetää laakereita liian tiukkaan sisäputkea vasten ja laakeri tykkää kyttyrää kun ulkokehä on ulompana kuin sisäkehä ja tämä aiheuttaa vääntöä kuuliin lyhentäen laakerin kestoa. Tämän välin saa aikaseksi työntömitalla mittaamalla. Eihän tää satavarmaa tietoa ole mutta näin on isot laakeripojat kertonu.
Onko kokemusta motonetissäkin myynnissä olevasta all balls takapyörän laakerisarjasta? Ainakaan hinnalla tuota ei ole pilattu mutta miten suojaus ja laatu?
Edit. Eipä näytä maksavan vaivaa ostella tuntemattomien merkkien laakereita kun ebaystä löytyy koyon settejä samaan rahaan. Pelästyin vaan motonetin erikoisen kovia hintoja. Eli muillekin tiedoksi niin koyon täydellinen laakerisetti tiivisteineen tällä punnan kurssilla 50¤ brittien ebaystä.