Eli k8 busasta on kytkinneste mennyt aika tummaksi.
Tarviiko kytkinnesteen vaihdossa alipainetta vai miten olette vaihelleet?
Miten vaihtaa kytkinneste
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Joo aikamoiseksi kokikseksi menee myös gen2:ssa
Itse laitoin ensin letkun työsylinterin ilmausruuviin kiinni
niin, että se istui siinä todella tiukkaan. Letkua joutui ensin hiemen venettytelemään. Sitten todella iso injektioruisku letkuun kiinni. Ylhäälle uutta nestettä säiliöön ja alhaalta imien vanhaa pois, niin varovasti, että ei tule ilmakuplia. Itse asiassa ei tartte edes imeä, sillä ruisku tuntui täyttyvän, kun vain kaatoi ylhäältä uutta lientä. Sitä sai sitten kaadellakin melkein pullollisen ennen kuin läpi asti tuli kirkasta nestettä. Tuli siis työsylinteri huuhdeltua varsin perusteellisesti. Lisäksi putsasin ulkopuolelta työsylinterin ja eturattaan kopan huolellisesti.
Itse laitoin ensin letkun työsylinterin ilmausruuviin kiinni
niin, että se istui siinä todella tiukkaan. Letkua joutui ensin hiemen venettytelemään. Sitten todella iso injektioruisku letkuun kiinni. Ylhäälle uutta nestettä säiliöön ja alhaalta imien vanhaa pois, niin varovasti, että ei tule ilmakuplia. Itse asiassa ei tartte edes imeä, sillä ruisku tuntui täyttyvän, kun vain kaatoi ylhäältä uutta lientä. Sitä sai sitten kaadellakin melkein pullollisen ennen kuin läpi asti tuli kirkasta nestettä. Tuli siis työsylinteri huuhdeltua varsin perusteellisesti. Lisäksi putsasin ulkopuolelta työsylinterin ja eturattaan kopan huolellisesti.
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Omasta mielestä ns "läpijuoksutus" on selkein, ei tarvi ilmauksen kans ihmetellä. Lisää siis säiliöön uutta ennen kuin menee kokonaa tyhjäksi ja sit ku alapäästä tulee pelkkää kirkasta nii se on siinä. Saattaa jonkin verran mennä ns hukkaan, mut ei paljoa.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Tätä siis itsekkin tarkoitin. Hukkaan menee tavaraa joo, mutta jos pitää kiireestä tai muusta johtuen onnistua kerralla ja vielä kohtuu ajassa, niin näin juuri.jakehaanpää kirjoitti:Omasta mielestä ns "läpijuoksutus" on selkein, ei tarvi ilmauksen kans ihmetellä. Lisää siis säiliöön uutta ennen kuin menee kokonaa tyhjäksi ja sit ku alapäästä tulee pelkkää kirkasta nii se on siinä. Saattaa jonkin verran mennä ns hukkaan, mut ei paljoa.
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
VeliHölmöK8 kirjoitti: Tätä siis itsekkin tarkoitin...
Näimpä kirjuutit
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos