purzzi kirjoitti:Hitto...jossain näin myytävänä just noita kromattuja tulppia, eikä olleet kalliita...oisko biltema tai jokin muu vastaava pulju...
...nii ettei tarvii MP-liikkeestä nuita mennä ostamaa
Nostetaans hieman vanhaa aihetta ylös . Eli mistä löyty noita kromitulppia evullisesti? Vai onko niiden myynti jo loppunu,heh.
No mitäpä luulet?
Olisiko kyseisen merkin edustajalla mahdollisuuksia tilata noita?
Hyllystä löytyy setti, ja jos ei riitä niin tilataan lisää niin paljon kuin tarviaa :p
ainiin, unohdin mainita että evullisesti,,,alkuperäisiä sukisuki nappuloita,,, mistä ne nyt sitten tuleekaan.
No en mitään luule.
Voipi olla että on ko.merkin edustajalla on mahdollisuus tilata noita.
Ja mistä hyllystä löytyy setti? Ei ainakaan mun hyllystä.
Ja hinta?
Mitenkäs stonga ääriasensoissa madallettu Bussi toimii, siis tarkoitan osuuko jarru ja kytkinkahva tai jarrunestesäiliö katteisiin.
Ja joutuuko hankkimaan säädettävän jalan.
Tarkoitus olisi madaltaa 1 tuuma edestä ja takaa. Ja pyörä on Gen2
Pultti kirjoitti:Mitenkäs stonga ääriasensoissa madallettu Bussi toimii, siis tarkoitan osuuko jarru ja kytkinkahva tai jarrunestesäiliö katteisiin.
Ja joutuuko hankkimaan säädettävän jalan.
Tarkoitus olisi madaltaa 1 tuuma edestä ja takaa. Ja pyörä on Gen2
Ei haittaa...mulla itellä 25mm korokepalat <--- ja muuten on hyvät sekä vielä tältä foorumilta ostettu.
Ajoasento muuttuu niin paljon vaikka ei ole kyse tuon kummemmista mitoista, suosittelen ja pitkällä ajomatkalla jampan penkkien kans namu paketti
Pultti kirjoitti:Mitenkäs stonga ääriasensoissa madallettu Bussi toimii, siis tarkoitan osuuko jarru ja kytkinkahva tai jarrunestesäiliö katteisiin.
Ja joutuuko hankkimaan säädettävän jalan.
Tarkoitus olisi madaltaa 1 tuuma edestä ja takaa. Ja pyörä on Gen2
Kahvat ei mulla osu katheissiin mutta säiliön kannet kyllä hiukka ottaa kiinni ääriasennossa.Seisonta jalka ei ole säädettävä mutta n 4-5cm lyhempi ku alkuperänen.
Pultti kirjoitti:Mitenkäs stonga ääriasensoissa madallettu Bussi toimii, siis tarkoitan osuuko jarru ja kytkinkahva tai jarrunestesäiliö katteisiin.
Ja joutuuko hankkimaan säädettävän jalan.
Tarkoitus olisi madaltaa 1 tuuma edestä ja takaa. Ja pyörä on Gen2
Kahvat ei mulla osu katheissiin mutta säiliön kannet kyllä hiukka ottaa kiinni ääriasennossa.Seisonta jalka ei ole säädettävä mutta n 4-5cm lyhempi ku alkuperänen.
Siis säiliöiden kannet ottaa kiinni pleksin sisäpintaan.
Vakioplexillä vai tuplakuplalla?
Pultti kirjoitti:Mitenkäs stonga ääriasensoissa madallettu Bussi toimii, siis tarkoitan osuuko jarru ja kytkinkahva tai jarrunestesäiliö katteisiin.
Ja joutuuko hankkimaan säädettävän jalan.
Tarkoitus olisi madaltaa 1 tuuma edestä ja takaa. Ja pyörä on Gen2
Kahvat ei mulla osu katheissiin mutta säiliön kannet kyllä hiukka ottaa kiinni ääriasennossa.Seisonta jalka ei ole säädettävä mutta n 4-5cm lyhempi ku alkuperänen.
Siis säiliöiden kannet ottaa kiinni pleksin sisäpintaan.
Vakioplexillä vai tuplakuplalla?
Napsahtaa pleksin alla oleviin sivukatheissiin vakiopleksillä.
Tänään tuli postissa (tullin kautta) laskukäikäleet.
Eteen tuuman putkien lasku/kohvojen korotus pala ja taakse 0-3,5 tuuman säädettävät lasku "koiranluut".
Katsotaan miten ne asentuu paikoilleen?
Onko koiranluiden asennuksessa jotain huomionarvoista vai meneekö ne paikoilleen heittämällä, onko takajousessa jännitystä ja pitääkö sitä puristaa jotenkin kasaan?
Entäs kun löysää etuputket niin putooko keula alas?
Pyörän ajattelin tukea takahaarukasta lankarulliin ja edestä emäputkesta telineisiin?
same kirjoitti:Tänään tuli postissa (tullin kautta) laskukäikäleet.
Eteen tuuman putkien lasku/kohvojen korotus pala ja taakse 0-3,5 tuuman säädettävät lasku "koiranluut".
Katsotaan miten ne asentuu paikoilleen?
Onko koiranluiden asennuksessa jotain huomionarvoista vai meneekö ne paikoilleen heittämällä, onko takajousessa jännitystä ja pitääkö sitä puristaa jotenkin kasaan?
Entäs kun löysää etuputket niin putooko keula alas?
Pyörän ajattelin tukea takahaarukasta lankarulliin ja edestä emäputkesta telineisiin?
Keula putoo kyl alas, käsittäkseni. Takapään kanssa kannattanee tehä siten, että laittaa tunkin takalinkun alle jolla on sit helppo säädellä reijjät kohilleen (näin oon ainakin isojen poikien nähny homman hoitaneen )
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Tunkki kuullostaa kätevälle.
Etupäähän taidat laittaa korotuspalan ensin paikoilleen ja sitten varovasti löysätä etuputket niin ei putoo ainakaan kuin sen tuuman.
same kirjoitti:Tunkki kuullostaa kätevälle.
Etupäähän taidat laittaa korotuspalan ensin paikoilleen ja sitten varovasti löysätä etuputket niin ei putoo ainakaan kuin sen tuuman.
Sopiva laudan pätkä pakoputken alle (öljypropun etupuolelle osaan mikä näkyy katteiden välistä), tunkki laudan alle ja taas tunkilla varovasti laskien. Ja kyllä, ne putket kestää tuon.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport