Jottain höpinää
Kaverini myi pyörän pois,ensimmäisen kerran 38vuoteen hänellä ei ole pyörää,no eiköhän hää talvella taas jonkun hankkine.Kova poika rakentelemaan,tehny 250,350,500,ja kaks750 kakstati kawaa joista osa museorekisteriin,on senpuoleen tehny kaks vesipyssyäkin(suzukiGT750)NO pari kolmevuotta sitten tehtiin koe,istutettin 750 kawan(70luvulla nimeltään leskentekijä) kone kakspuolikkaan runkoon,huomattiin et kaikki vanhat kakstahti kawat käy suoraan toistensa runkoon,ketjulinjakin sattuu kohalleen,ei muutakun bolt-on,kyllä keuli ja vatkasi,ajoautona hänellä on viimesenpäälle tehty 70luvun perus lada,mihin on istutettu viiatin (alfa) kakslitranen vinkami ruisku,ja vielä katsastettukin,kyllä koppa saa soralla ,asvaltillakin kyytiä,ei meinaa kädet riittää(latan hitas ohjaus)No käyvään kattomaan superbiken uusintalähtöä välillä,joskus toiste lissää
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Mitenkäs tuo käytännössä hoituu paperitöiden osalta?martti kirjoitti:ajoautona hänellä on viimesenpäälle tehty 70luvun perus lada,mihin on istutettu viiatin (alfa) kakslitranen vinkami ruisku,ja vielä katsastettukin,kyllä koppa saa soralla ,asvaltillakin kyytiä,ei meinaa kädet riittää(latan hitas ohjaus)
Eikös näitä tiettyjä ladoja ja fiudeja pystynyt vertaamaan keskenään ja saa vaihdettua idän ihmeen motin mussolinin tuotteeseen?
Pienessä mielessä haaveillut juurikin kyseisestä projektista.
Come what(ever) may.
--Under 200 mph club; 177 mph--
--Under 200 mph club; 177 mph--
Joo pakosarjan joutuu rakentamaan uuven,jarrutehostimen siirtämään ja jos on esim.132 viiatin vinkami joutuu hommaamaan suoran öljypohjan kun etuvetosessa on kone kallellaan ni on vino öljypohja,latan kytkinkoppaan se käy suoraan,ja jos ruisku niin pitää kattoo et johtosarjat tulee mukaan,muuten otti olkileipä,koneita on paljonkin liikkeellä mut monesta on johtosarjat vejetty kylmästi poikki,loppujen lopuks melko pienillä muutoksilla selviääwaiski10 kirjoitti:onnistuu risteytys tietyissä rajoissa...
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Ja siihen sitten legendaariset levikkeet,,,martti kirjoitti:waiski10 kirjoitti:onnistuu risteytys tietyissä rajoissa...
Joo pakosarjan joutuu rakentamaan uuven,jarrutehostimen siirtämään ja jos on esim.132 viiatin vinkami joutuu hommaamaan suoran öljypohjan kun etuvetosessa on kone kallellaan ni on vino öljypohja,latan kytkinkoppaan se käy suoraan,ja jos ruisku niin pitää kattoo et johtosarjat tulee mukaan,muuten otti olkileipä,koneita on paljonkin liikkeellä mut monesta on johtosarjat vejetty kylmästi poikki,loppujen lopuks melko pienillä muutoksilla selviää
Vihreä valkoiset maalit,vaiko olliko se niin?
Ei oo väliä olla 1700i koppa, se on vaan vertailumoottori, käy muihinkin takavetosiin kun jarrut ja alusta on sama kaikissa. Mul oli 1200S mallissa leimattuna viiatin 2.0l TC. Ei oo sekään sama ku alfassa, onneks. Kytkinkoppaa joutuu modaamaan vähäsen ja laittaan pienemmän vauhtipyörän sekä kytkimen, jos meinaa ladan askiin pistää ison wingamin. Jos ottaa enemmän tehoa irti esim. turbolla tai silleen ni ladan aski hajoo kyl ekalle viivalle, suosittelen ottaan viiatista vaihteistonkin, vähä on sovittamista mut kestää ihan toisen lailla. Sit ladasta hajoo perä sen jälkeen.
Jarrutehostin muutokset riippuu mikä on syöttöpuolella, ruisku vie tilaa mut pystykaasarit vähemmän.
Teho ei välttämättä mene prosenttien sisään, kannattaa tarkistella tehostandardeja, sieltä löytyy porsaanreikiä.
131, 132 ja argenta mallien 2.0 koneet käy öljypohjan puolesta mut etuvetoisen ei, kuten ritmo, regata tms. Kallistetussa koneessa nokkapukeissakin on eroja.
Aikasemmin marteliukselta sai ladaan sovitus pakosarjaa TC koneelle.
Siitä vaan väkästään, ilo irtoo vähemmälläkin teholla. Mul oli siinä joku 170hv takapyörillä mut silti ei meinannu mennä 200kmh rikki, on se lada sen verran aerodynaaminen laite.
Jarrutehostin muutokset riippuu mikä on syöttöpuolella, ruisku vie tilaa mut pystykaasarit vähemmän.
Teho ei välttämättä mene prosenttien sisään, kannattaa tarkistella tehostandardeja, sieltä löytyy porsaanreikiä.
131, 132 ja argenta mallien 2.0 koneet käy öljypohjan puolesta mut etuvetoisen ei, kuten ritmo, regata tms. Kallistetussa koneessa nokkapukeissakin on eroja.
Aikasemmin marteliukselta sai ladaan sovitus pakosarjaa TC koneelle.
Siitä vaan väkästään, ilo irtoo vähemmälläkin teholla. Mul oli siinä joku 170hv takapyörillä mut silti ei meinannu mennä 200kmh rikki, on se lada sen verran aerodynaaminen laite.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc