Paljonko on löytynyt tehoa?

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

oli akran putkisto ja commander +vapari 176.8 takikselta.... :bike:
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
83-1085581541

Viesti Kirjoittaja 83-1085581541 »

Airbox modi,ilmansuodatin vaihdettu paremmin virtaavaan ja bandiitin vaimennin 261,7 hv/8000 rpm ja 251,1 Nm/7000rpm Kemissä mitattu!
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

211hp melkein kentän nopeimmailta busalta 2005.. :baaa:
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

Suki kirjoitti:Airbox modi,ilmansuodatin vaihdettu paremmin virtaavaan ja bandiitin vaimennin 261,7 hv/8000 rpm ja 251,1 Nm/7000rpm Kemissä mitattu!
:laugh:
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

-01. Yoshi japan tri oval+K&N. 165hp/142Nm takapallolta. Bikefoxin säätämä.
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
116-1126624259

Viesti Kirjoittaja 116-1126624259 »

Lähes vakio, niin ei kehtaa vielä ees penkkiin viedä :twisted:
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

no,niin!!!!!!!! 180hp/142nm!


http://i28.photobucket.com/albums/c220/bussijussi/penkitys2005.jpg



Säästää topicceja:


Paljonko antaa, mikäkin viritys tehoja?
Putkisto, n. 8hp, nokat, n. 10hp, ilmansuodatin BMC+ modi n. 3hp, pc, n. 4hp!!!?



Kommentteja, please!!!!!!!!


Tietäs äkkinäisempikin, mikä halpaa viritystä (turboi, EI lasketa mukaan!)

Näillä eväillä yritystä ENSIMMÄISELLE JNS kentällä 300 ylitykselle, ilman puhallinta, hauskaa happee, <1300cc busalle!


Meinas unohtuu.!!!! :p :p jussi :p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

BussiJussi kirjoitti:no,niin!!!!!!!! 180hp/142nm!


http://i28.photobucket.com/albums/c220/bussijussi/penkitys2005.jpg



Säästää topicceja:


Paljonko antaa, mikäkin viritys tehoja?
Putkisto, n. 8hp, nokat, n. 10hp, ilmansuodatin BMC+ modi n. 3hp, pc, n. 4hp!!!?



Kommentteja, please!!!!!!!!


Tietäs äkkinäisempikin, mikä halpaa viritystä (turboi, EI lasketa mukaan!)

Näillä eväillä yritystä ENSIMMÄISELLE JNS kentällä 300 ylitykselle, ilman puhallinta, hauskaa happee, <1300cc busalle!


Meinas unohtuu.!!!! :p :p jussi :p :p
Ennenaikainen ilo, sillä joku lyö sut vakiolla. Usko pois :D
74-1085495998

Viesti Kirjoittaja 74-1085495998 »

BussiJussi kirjoitti:no,niin!!!!!!!! 180hp/142nm!


http://i28.photobucket.com/albums/c220/bussijussi/penkitys2005.jpg



Säästää topicceja:


Paljonko antaa, mikäkin viritys tehoja?
Putkisto, n. 8hp, nokat, n. 10hp, ilmansuodatin BMC+ modi n. 3hp, pc, n. 4hp!!!?



Kommentteja, please!!!!!!!!


Tietäs äkkinäisempikin, mikä halpaa viritystä (turboi, EI lasketa mukaan!)

Näillä eväillä yritystä ENSIMMÄISELLE JNS kentällä 300 ylitykselle, ilman puhallinta, hauskaa happee, <1300cc busalle!


Meinas unohtuu.!!!! :p :p jussi :p :p

Ettei nyt olis taas puhuttu suulla suuremmalla :D
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ei ihan Joensuun kentällä mutta... anyway, been there, done that: http://www.hiekkalaatikko.org/300.jpg :p Ei siihen nokkia ja muuta tartte. :;):
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Sepe
Viestit: 640
Liittynyt: 24 Touko 2004, 18:51
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

jarim kirjoitti:Ei ihan Joensuun kentällä mutta... anyway, been there, done that: http://www.hiekkalaatikko.org/300.jpg :p Ei siihen nokkia ja muuta tartte. :;):
Oisit vähän enemmän virittänyt sitä Sigmaa niin olis mennyt sen 200 mailiakin. :D
Avatar
MGa
Viestit: 735
Liittynyt: 25 Touko 2005, 00:23
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Mulla lähes vakio eli pelkillä Micronin slipareilla tuli Korpiahon penkissä 159heppaa takaselta.
Onko muilla muuten kokemuksia Erkka Korpiahon tai O. Reimanin penkeistä?
Mites tästä eteenpäin kannattaisi jatkaa kun tuo tehohan tunnetusti maksaa ja sitä pätäkkää ei kauheesti löydy.
K&N suodatin on tulossa mites vielä pair pois ja meinasin tuota vakiokäyrästön muokkausta tuohon 4-2-1 muotoon?
Onko muuten uudemmissa putkistoissa muuta eroo noihin vanhempiin ku nätimpi kromin kiilto ja saisko ton vanhemman mallin mustan joteskin kiiltämään vähän kivemmin :D
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Vanhemman mallin pakosarjassa oikean puoleinen "väliputki" ennen vaimentajaa on kiinteästi pakosarjassa, uudemmassa pakosarja päättyy molemmin puolin moottorin taakse.
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

MGa kirjoitti:Mulla lähes vakio eli pelkillä Micronin slipareilla tuli Korpiahon penkissä 159heppaa takaselta.
Onko muilla muuten kokemuksia Erkka Korpiahon tai O. Reimanin penkeistä?
Mites tästä eteenpäin kannattaisi jatkaa kun tuo tehohan tunnetusti maksaa ja sitä pätäkkää ei kauheesti löydy.
K&N suodatin on tulossa mites vielä pair pois ja meinasin tuota vakiokäyrästön muokkausta tuohon 4-2-1 muotoon?
Onko muuten uudemmissa putkistoissa muuta eroo noihin vanhempiin ku nätimpi kromin kiilto ja saisko ton vanhemman mallin mustan joteskin kiiltämään vähän kivemmin :D

Senverran kokemusta Erkan penkistä, että antoi suunnilleen saman tuloksen, kuin Viaberin penkki. Kyseessä ei busa, vaan entinen Jammu. Erkan penkki antoi 136hp, Viaber 132hp. Jos et turboa laita, maksaa vaparin viritys jonkunverran tosta eteenpäin. Kokoputkistolla tod.näköisesti tehoa ois lähtenyt n. 5hp lisää, kun alkukäyrät ei ahista. Yoshin nokat maksaa 1038,- ovh. Pairin poisto ei vaikuta (tietääkseni) tehoon, mutta painoa vähän säästyy. Ilmansuodatin mod. antaa kans muutaman lisähepan, luultavasti. Mutta KUNNOLLA toimiakseen vaatii pc:n kanss, joka taas maksaa 400,- ovh.
Käytettynä, jos saa pukiston, nokat, ja pc:n, saat n.180hp, reilulla 2000eurolla. Siitä eteenpäin joudut, isontamaan kuutiota, ja venttillejä, joka työnä iso, jos ei omat taidot riitä. Ja maksaa tietysti rahaa. Omia putkistoja muokkaukksen alla busanisteilla, tuloksia odotellaan!! Muistutukseksi vielä: Pakoputken vaihto pudottaa pyörän painoa n. 10kg, joka tarkoittaa, melkein yhtäpaljon hevosvoimia lisää!


:p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Ajovalopoltin ja peilit irroitettuna, kuuppa asennettuna ja 0,5bar rengaspaineilla 245hv ja 194 Nm... :D :D
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Vastaa Viestiin