Kenttäajot Joensuu 21.8.2010

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
115-1243268653

Viesti Kirjoittaja 115-1243268653 »

Iso kiitos järjestäjille :thumbup:
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

ysi-ärrä kirjoitti:Jep, eilen illalla kotiuduttu karkeloista ja vitutus oli kaamea. Meinaan lähdin siinä toivossa että ois mukavan myötänen tuuli ja noilla 18/40 väleillä mentäis. Otin toki 17 piikkisenki mukaan että saa vaihdettua sen jos vastanen puhaltaa.
No kentälle päästyämme ja portit takana loksahdettua hokasin että se 17 piikkinen on pakussa aidan väärällä puolen,prkl.
No pelko jo persuuksissa eka vetoa vetään vastaseen niin tulos lopussa vitosvaihteella 288 ku ei kerenny edes kutosta laittaan ku EI OO VOIMAA että ois kannattanu pykältää viimestä vaihdetta,prkl.
No sit vielä ajattelin että josko tuulet tyyntys tai kääntys, vain eipä näin käyny. Joten 291 jäi parhakseni,pahus.
No sen ny ainakin tiedän että pitää olla ainakin 200 kaakkia takaselta että tuollasta 18 piikkistä kannattaa laittaa.
Joten laitetaanpa 18 piikkinen varaston seinälle odotteleen mitä talven aikana tapahtuu :;): ja vaihdetaan vakiot paikoilleen.
Jamonaattorin busassa on nyt 209hv takiksella ja silti ajettiin joensuussa 17/40 välityksellä. Juuri sopiva siihen keliin, ja mikä ettei muutenkin, kun kiekkarajaa on hieman nostettu. Ja laite kulki yli 200mph.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

snuggles kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Jep, eilen illalla kotiuduttu karkeloista ja vitutus oli kaamea. Meinaan lähdin siinä toivossa että ois mukavan myötänen tuuli ja noilla 18/40 väleillä mentäis. Otin toki 17 piikkisenki mukaan että saa vaihdettua sen jos vastanen puhaltaa.
No kentälle päästyämme ja portit takana loksahdettua hokasin että se 17 piikkinen on pakussa aidan väärällä puolen,prkl.
No pelko jo persuuksissa eka vetoa vetään vastaseen niin tulos lopussa vitosvaihteella 288 ku ei kerenny edes kutosta laittaan ku EI OO VOIMAA että ois kannattanu pykältää viimestä vaihdetta,prkl.
No sit vielä ajattelin että josko tuulet tyyntys tai kääntys, vain eipä näin käyny. Joten 291 jäi parhakseni,pahus.
No sen ny ainakin tiedän että pitää olla ainakin 200 kaakkia takaselta että tuollasta 18 piikkistä kannattaa laittaa.
Joten laitetaanpa 18 piikkinen varaston seinälle odotteleen mitä talven aikana tapahtuu :;): ja vaihdetaan vakiot paikoilleen.

Jamonaattorin busassa on nyt 209hv takiksella ja silti ajettiin joensuussa 17/40 välityksellä. Juuri sopiva siihen keliin, ja mikä ettei muutenkin, kun kiekkarajaa on hieman nostettu. Ja laite kulki yli 200mph.
Tuohonkin verrattuna ihmettelin kun keskiviikkona tosiaan penkin mukaan 20hp puuttui ja silti tuo laite kulki saman mitä esim. Jamonaattorin pyörä ja vielä pidemmillä välityksillä. Eli sikäli kyllä voisi sanoa että ei taida tehoa puuttua. Eilen ja tänään huomasin että kytkin sutii. Siinä taitaa olla syy siihen tehonpuutteeseen penkityksessä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

jarim kirjoitti:
snuggles kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Jep, eilen illalla kotiuduttu karkeloista ja vitutus oli kaamea. Meinaan lähdin siinä toivossa että ois mukavan myötänen tuuli ja noilla 18/40 väleillä mentäis. Otin toki 17 piikkisenki mukaan että saa vaihdettua sen jos vastanen puhaltaa.
No kentälle päästyämme ja portit takana loksahdettua hokasin että se 17 piikkinen on pakussa aidan väärällä puolen,prkl.
No pelko jo persuuksissa eka vetoa vetään vastaseen niin tulos lopussa vitosvaihteella 288 ku ei kerenny edes kutosta laittaan ku EI OO VOIMAA että ois kannattanu pykältää viimestä vaihdetta,prkl.
No sit vielä ajattelin että josko tuulet tyyntys tai kääntys, vain eipä näin käyny. Joten 291 jäi parhakseni,pahus.
No sen ny ainakin tiedän että pitää olla ainakin 200 kaakkia takaselta että tuollasta 18 piikkistä kannattaa laittaa.
Joten laitetaanpa 18 piikkinen varaston seinälle odotteleen mitä talven aikana tapahtuu :;): ja vaihdetaan vakiot paikoilleen.

Jamonaattorin busassa on nyt 209hv takiksella ja silti ajettiin joensuussa 17/40 välityksellä. Juuri sopiva siihen keliin, ja mikä ettei muutenkin, kun kiekkarajaa on hieman nostettu. Ja laite kulki yli 200mph.

Tuohonkin verrattuna ihmettelin kun keskiviikkona tosiaan penkin mukaan 20hp puuttui ja silti tuo laite kulki saman mitä esim. Jamonaattorin pyörä ja vielä pidemmillä välityksillä. Eli sikäli kyllä voisi sanoa että ei taida tehoa puuttua. Eilen ja tänään huomasin että kytkin sutii. Siinä taitaa olla syy siihen tehonpuutteeseen penkityksessä.
Tänään viimeksi oon käyny keskusteluja busan viriviri hommeleista, ja näyttää siltä että kunhan syyskuu on ohitse, ja mopotti siirtyy talviunille, niin keväällä kun taas heräilee niin uudet sisuskalut on sisäänsä saanu :p
Niin ei tartte perkele enää tahkota noita ALLE kolmensadan nopeuksia :;):
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Tämä oli hienosti järjestetty. Olisiko mahdollista alkaa suunnittelemaan jo 2011 tapahtumaa, lähinnä esim ajankohtaa ? Tämä elokuun loppupuoli alkaa säiden puolesta olemaan jo hankalampi kuin heinäkuun loppu sekä sateita että nopeutta ajatellen. Heinäkuussa loppupuolella ei olisi muitakaan tapahtumia kalenterissa joten se olisi oma suosikki - vaan mitä sanovat muut ?
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
VeliHölmöK8
Viestit: 169
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
Paikkakunta: Etelä-Häme

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

PetriK kirjoitti:Tämä oli hienosti järjestetty. Olisiko mahdollista alkaa suunnittelemaan jo 2011 tapahtumaa, lähinnä esim ajankohtaa ? Tämä elokuun loppupuoli alkaa säiden puolesta olemaan jo hankalampi kuin heinäkuun loppu sekä sateita että nopeutta ajatellen. Heinäkuussa loppupuolella ei olisi muitakaan tapahtumia kalenterissa joten se olisi oma suosikki - vaan mitä sanovat muut ?
Samaa mieltä. Eityisesti toivoisin, että ei menisi päällekkäin minkään varttimailitapahtuman kanssa. Nyt meni päällekkäin Kiikalan Burn Out Partyn kanssa. Voi olla samana viikonloppuna jonkun muun riennon kanssa, kunhan ei samana päivänä.
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

PetriK kirjoitti:Tämä oli hienosti järjestetty. Olisiko mahdollista alkaa suunnittelemaan jo 2011 tapahtumaa, lähinnä esim ajankohtaa ? Tämä elokuun loppupuoli alkaa säiden puolesta olemaan jo hankalampi kuin heinäkuun loppu sekä sateita että nopeutta ajatellen. Heinäkuussa loppupuolella ei olisi muitakaan tapahtumia kalenterissa joten se olisi oma suosikki - vaan mitä sanovat muut ?
Kyllä passaa tännekkin aikasempi ajankohta. Tosin syksyllä alkaa puhaltaan syysmyrskyt,jospa sattuisivat myötäsiksi :D
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Mitä muuta ongelmaa etukäteen päätetyssä päivässä se kun että sopiiko kentälle. Kuten tämänkin vuoden tapahtumassa asia oli etukäteen sovittu mutta kun uus kone tulee uudelle aikataululle niin silloin me saamme väistyä.

Idea hyvä ja vois olla useampi päivämäärä milloin järjestetään kuitenkin kesäkuun alusta heinäkuun loppuun pitäs olla kesäaikataulut lennoilla joten enempi aikaa olla kentällä.
Mulle sinänsä käy hyvin esim heinäkuun viimeinen viikonloppu.
Sit kun kerran päätetään niin sitä on hankalampi siirtää jos sattuu tulemaan myöhemmin joitain kiihdytyskisoja joita ei ole tiedossa silloin.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Päivä kun päivä, menee muiden tapahtumien edelle. :D Ja heinäkuun viimonen viikonloppu kuulostaisi mainiolta!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
waiski10
Site Admin
Viestit: 902
Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

Tuollane jääny kameraan

Sen voi laittaa galleriaan kuka osaa.
ennen kova, ehkä vielä joskus...
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

RHead kirjoitti:KUVIA!!
Wow.. hienoja kuvia taas kerran. Kiitokset kuvaajalle!
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Todella hyviä kuvia oot laittanu Kimmo. Ollappa jo ens kesä ja uudet kujeet.
Kuva
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
Robin
Viestit: 286
Liittynyt: 24 Huhti 2007, 18:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Robin »

RHead kirjoitti:KUVIA!!

Hienoja kuvia, kiitos :)

Saako kuvia kopioida omaan käyttöön?
Avatar
Sekottaja
Viestit: 51
Liittynyt: 31 Heinä 2009, 19:06
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Sekottaja »

RHead kirjoitti:KUVIA!!
Oliskos näistä mahdollista saada omaan käyttöön ihan täyskokoista kuvaa? Siis tietysti omasta pyörästä otetusta kuvasta. :D
Vastaa Viestiin