Tarkoitat kai 4-2-2Juhama kirjoitti:4-2-1
Vance& hines cs one
- Huhan Kolli
tossa tuoretta hintaa ja muuta klik v&h hinnat
Ameeriikasta mustana 689 usd ja toim. n. 85 usd ja siihen tulli ja alv..
Ameeriikasta mustana 689 usd ja toim. n. 85 usd ja siihen tulli ja alv..
..ankka on elävä todiste siitä, että uiminen ei tee hyvää vartalolle..
CR 125R, TZR, SV 650S, K0, K9, L0
kuntofillari YZ400F
TEAM CAMPARI
CR 125R, TZR, SV 650S, K0, K9, L0
kuntofillari YZ400F
TEAM CAMPARI
- Huhan Kolli
Moro!Ksthb kirjoitti:Hitti vaimentajat Sovittelin Gen 2 mustat Hinkkaset ajomopoon
Moro!
Millaisen sovitteen joutuu väsäämään että nuo putket käy tohon vanhakoppaseen bussiin vai onko nuo sliparit?? Mistään en löytänyt koko putkistoa V&H cs onea tuohon vanhaan malliin????
Millaisen sovitteen joutuu väsäämään että nuo putket käy tohon vanhakoppaseen bussiin vai onko nuo sliparit?? Mistään en löytänyt koko putkistoa V&H cs onea tuohon vanhaan malliin????
Julli kirjoitti:Nyt harhautuu vähän itse aiheesta, mutta tämä tutkanpaljastin vaikuttaa varsin houkuttelevalta hinnan ja koon puolesta. Tämä onkin vain lisäosa itse paljastimeen.
Lisää juttua valmistajan sivuilla:
http://www.adaptivtech.com/products/tpx/
Toimaako?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"'If u dont rev it, dont buy it"
"'If u dont rev it, dont buy it"
Onne ristus komiat..
Noita omaankiin mopottimeen olen kuolannut ja luulin olevani erilainen nuori etten laitakkaan sitä perus yoshimuraa, mutta nyt kun löysin tämän topikin niin en nyt niin erilainen olekkaan... :p
Ovatko ihan katulailliset kannut ja toimiiko myös Sw-motecin laukku telineiden ja laukkujen kanssa..? ???
Jos vaikka talven aikana keräisi ropoja jemmaan ja ne moisiin pönttöihin sijoittaisi...
Noita omaankiin mopottimeen olen kuolannut ja luulin olevani erilainen nuori etten laitakkaan sitä perus yoshimuraa, mutta nyt kun löysin tämän topikin niin en nyt niin erilainen olekkaan... :p
Ovatko ihan katulailliset kannut ja toimiiko myös Sw-motecin laukku telineiden ja laukkujen kanssa..? ???
Jos vaikka talven aikana keräisi ropoja jemmaan ja ne moisiin pönttöihin sijoittaisi...