Naarmut pois - Miten?
Kevyt myllytys Autoglymin tuotteilla ja sitte vahaus punasella. Lopuks kultainen vaha vuorokaudeks muhiin ja sitte huolellinen kiilloitus. Ja lopputulos on kypä +Teme kirjoitti:Olen tassa tuskaillut tuon mustan varin kanssa, kun pesussa ilmestyneet pikku "naarmut" ovat alkaneet varovaisuudesta huolimatta lisaantymaan. Miten olette paasseet noista eroon. kyseessahan eivat ole syvat naarmut, mutta valoa vasten ne nakyvat aivan selvasti.
Fareclan tahnojen kans kannattaa olla varovainen.(Ei kannata ampuu hyttystä tykillä)
Siihen myllytykseen on pinkki glymi oikee aineksthb kirjoitti:Teme kirjoitti:Olen tassa tuskaillut tuon mustan varin kanssa, kun pesussa ilmestyneet pikku "naarmut" ovat alkaneet varovaisuudesta huolimatta lisaantymaan. Miten olette paasseet noista eroon. kyseessahan eivat ole syvat naarmut, mutta valoa vasten ne nakyvat aivan selvasti.
Kevyt myllytys Autoglymin tuotteilla ja sitte vahaus punasella. Lopuks kultainen vaha vuorokaudeks muhiin ja sitte huolellinen kiilloitus. Ja lopputulos on kypä +
Fareclan tahnojen kans kannattaa olla varovainen.(Ei kannata ampuu hyttystä tykillä)
ksthb kirjoitti:Teme kirjoitti:Olen tassa tuskaillut tuon mustan varin kanssa, kun pesussa ilmestyneet pikku "naarmut" ovat alkaneet varovaisuudesta huolimatta lisaantymaan. Miten olette paasseet noista eroon. kyseessahan eivat ole syvat naarmut, mutta valoa vasten ne nakyvat aivan selvasti.
Kevyt myllytys Autoglymin tuotteilla ja sitte vahaus punasella. Lopuks kultainen vaha vuorokaudeks muhiin ja sitte huolellinen kiilloitus. Ja lopputulos on kypä +
juu ei kannata karkeinta käyttää ja kulmakohtia kandee varoo ettei nirhase puhki pintaa. Tuolla vaan saa aikas joutusaan myllyttämällä pinnat uuden veroiseks ja sitten viimeistely pelkällä kiillotteella ja vaha päälle