Tai ehkä sittenkin enempi mummoilua. Hyvä lähtö on kuitenkin loppupeleissä rauhallinen lähtö. Tarpeeksi lyhyet välitykset vaan niin irtoaa viivalta paljon helpommin.Humppanisti kirjoitti:Titaani kirjoitti:Eka kerta busalla vartilla, Kauhajoen treeni-illassa.
Mummoilua viivalla ja sitten keulittelua, mutta loparit ihan alueella. 10,28 / 245,1 / 2,08
PS. muutama parempi 60ft mutta sitten keulimalla pilalle, treeniä...
Mummoilut pois , niin 9-kerhossa on taas uusi jäsen. ...... aikas kovat loparit eli tehot piisaa kyllä ...
Onnea paljon.
Varttimaili aikoja
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
Kauhajoen testi-illassa Pe 23.7:
9.8932 / 1.8594 / 243,977
9.9599 / 1.9399 / 244,872
Liukasta oli tourinki kumilla jatketulla, mutta paineen pudotuksella jonkunmoista pitoa saatavissa rauhallisella lähdöllä. Kummassakin näistä vedoista jostain syystä kolmosella rajottimeen, eli vaihtovalo taitaa olla tarpeen.
Ps. Paikallinen penkki oli tapahtumassa, jossa K4 1397 työnsi 183,8kw eli 246,5hv, vakio / putkiviri oli n. 170-180hv paikkeilla.
Edit:
Tulokset
Edited By Titaani on 1279964361
9.8932 / 1.8594 / 243,977
9.9599 / 1.9399 / 244,872
Liukasta oli tourinki kumilla jatketulla, mutta paineen pudotuksella jonkunmoista pitoa saatavissa rauhallisella lähdöllä. Kummassakin näistä vedoista jostain syystä kolmosella rajottimeen, eli vaihtovalo taitaa olla tarpeen.
Ps. Paikallinen penkki oli tapahtumassa, jossa K4 1397 työnsi 183,8kw eli 246,5hv, vakio / putkiviri oli n. 170-180hv paikkeilla.
Edit:
Tulokset
Edited By Titaani on 1279964361
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
10,33s/240km/h, ei oikein osaa/uskalla lähteä viivalta.. Video
Viimeinen lähtö oli vähän paremman tuntuinen mutta keulimiseksi meni.. Video
edit: Miksi mun pyörä käy aina tälläisten ajojen jälkeen huonosti tyhjäkäyntiä, koko ajan saa olla ruuvamassa tyhjäkäyntiä korkeammalle? Ollut samanlainen vakiokoneellakin..
Edited By TJJ on 1279947763
Viimeinen lähtö oli vähän paremman tuntuinen mutta keulimiseksi meni.. Video
edit: Miksi mun pyörä käy aina tälläisten ajojen jälkeen huonosti tyhjäkäyntiä, koko ajan saa olla ruuvamassa tyhjäkäyntiä korkeammalle? Ollut samanlainen vakiokoneellakin..
Edited By TJJ on 1279947763
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Ilokaasuilla?VeliHölmöK8 kirjoitti:Kauhajoen testi-illassa 6.8.2010 9,7471 s. ja 246,7216 km/h paskalla 1,9015 s. 60 ft -ajalla (sutimista ja kokemattomuuden suomaa osaamattomuutta). Illan paras loparini 250,8144 km/h vaikka kytkin tuntui vähän luistavan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
jarim kirjoitti:VeliHölmöK8 kirjoitti:Kauhajoen testi-illassa 6.8.2010 9,7471 s. ja 246,7216 km/h paskalla 1,9015 s. 60 ft -ajalla (sutimista ja kokemattomuuden suomaa osaamattomuutta). Illan paras loparini 250,8144 km/h vaikka kytkin tuntui vähän luistavan.
Ilokaasuilla?
Kyllä. Kun ei taidolla, niin voimalla .
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Ksthb kirjoitti: Hieno tulos... 60ft ajat kuntoon niin 9,5 sek raja on paperia....
Hmm... kuten bomberi puolella vinkkasin
"Ota kaasut käyttöön niin jo 1,8 60 ft ajalla pääset n.9,7 sek aikaan lopareiden ollessa 245-250 km/h. turhaa hankaat mini tehoilla.... "
Aika lähelle meni minun vinkki
Täytyy/pääsee joo kyllä sanomaan, että nappiin meni sun veikkaus .
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Kytkin ei Kiikalassa tykännyt ilokaasusta (lopari kaasulla vain n. 240 km/h), mutta vakiolohkoisena vaparina kulki sitäkin paremmin: 9,722 s. Lopari 237,31 km/h ja 60 ft 1,722 s. Syy puolen sekunnin aikaparannukseen: lyhennetty vakioiskari öhlinsin jousella ja ANY10 -tarralla sekä burnaaminen vesilammikosta etujarrua päästämällä stage-valoja kohti kunnes pito taas löytyy. Kiitos vinkistä itselleni tuntemattomaksi jääneelle vanhemmalle kaverille! Siihen vesilammikkoon kököttämään jäämisellä paskaa vain renkaansa - nyt sen tajuan, kun tiedän eron. Kaiken kaikkiaan loistosessio: 18 vetoa viidessä tunnissa sisältäen tihkusateen aikaan pidetyn pyttipannua ja kahvia -breikin.
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme