Kytkin ja jarrukahvat - Gen1-gen2
- Masanaattori
Vikkelällä on gen1:ssä mun vanhat kahvat kiinni eli ainakin sellaiset maailmalta saatavat alumiinikäikäleet sopii molempiin malleihin.
Liekkö sitten se mikrokytkimen paikka eri kohdilla kun muistaakseni jouduin kahvaan poraamaan pientä pulttia varten reijän, jotta sai pultinkannalla kosketuksen siihen kytkimeen.
Liekkö sitten se mikrokytkimen paikka eri kohdilla kun muistaakseni jouduin kahvaan poraamaan pientä pulttia varten reijän, jotta sai pultinkannalla kosketuksen siihen kytkimeen.
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
ebayn ihmeellisestä maailmasta löysin tällaista
täällä näyttäisi olevan valittavissa normaalia ja kahden sormenkahvaa...
Laadusta ei ole mitään tietoa kun tulee maailman toiselta laidalta... :p
Edited By KIVINIEMI on 1285064211
Edited By KIVINIEMI on 1285064211
Helkutin Ebay.. kiitos linkistä. Pitää testata chinamiraclet..KIVINIEMI kirjoitti:ebayn ihmeellisestä maailmasta löysin tällaista
Eroa on . Micro kytkin on samassapaikassa ja gen2
vaatii kosketuksen tietyssä kohtaa jos kytkin painuu ennen kuin on suunniteltu
syttyy F1 valo ilmoittaa c00 koodia . Selvitettiin oikein tehtaalta , koodi on siis ohjelirjan mukaan
kaikki ok mutta jos valo palaa niin mopo ottaa käyttöön safe moden eli vähentää tehoa. Toki poistuu jos koneen sammuttaa , mutta syttyy uudestaan jos kahvan synkka mikrokytkimeen muuttuu,
Samoin työsylinterin liike on eri gen1 ja 2 eli asv kahva ei toimi ( tekevät parhaillaan uutta ) pazzo toimii mutta gen 2 joutuu säätämään aika ison liike radan kytkimelle jotta irroittaa tarpeeksi.
Itse odotan että asv saa kahvan valmiiksi, on paras ja hienoin. Asv myynnissä olevan kahvan lyhyenä tai pitkänä istuu kuin hanska eikä osu katteisiin, joutuu laittamaan kahvan runkoon 2 mm korotuspalan jotta toimii hyvin gen 1 ja gen 2 joutuu vielä vaihtamaan sen pienen hopeisen tangon joka työntyy sinne työsylinteriin , pituus ero 1,5 mm
vaatii kosketuksen tietyssä kohtaa jos kytkin painuu ennen kuin on suunniteltu
syttyy F1 valo ilmoittaa c00 koodia . Selvitettiin oikein tehtaalta , koodi on siis ohjelirjan mukaan
kaikki ok mutta jos valo palaa niin mopo ottaa käyttöön safe moden eli vähentää tehoa. Toki poistuu jos koneen sammuttaa , mutta syttyy uudestaan jos kahvan synkka mikrokytkimeen muuttuu,
Samoin työsylinterin liike on eri gen1 ja 2 eli asv kahva ei toimi ( tekevät parhaillaan uutta ) pazzo toimii mutta gen 2 joutuu säätämään aika ison liike radan kytkimelle jotta irroittaa tarpeeksi.
Itse odotan että asv saa kahvan valmiiksi, on paras ja hienoin. Asv myynnissä olevan kahvan lyhyenä tai pitkänä istuu kuin hanska eikä osu katteisiin, joutuu laittamaan kahvan runkoon 2 mm korotuspalan jotta toimii hyvin gen 1 ja gen 2 joutuu vielä vaihtamaan sen pienen hopeisen tangon joka työntyy sinne työsylinteriin , pituus ero 1,5 mm
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Itse olen tilannut Pazzot ilman ongelmia täältä: http://fatbikez.com/pazzo-levers-suzuki-hayabusa-2008-2009.htmlJasu kirjoitti:Koskahan ne aikoo saada ASV:llä mallin valmiiks?
Tai eihän tässä kohta mikään kiire oo jos nyt ennen kevättä sais. Toi pazzon homma tuntuu tökkivän oikein kunnolla kun kukaan ei halua niitä suomeen toimittaa. Ehkä vika kysyjässä
-
Yx asia minkä oon oppinu halvalla saa vaan paskaa. Oon nähny Kiinan pazzot, veitsikahvat , ne busaan tehdyt billet hirvitykset jossa jopa lukee hayabusa. Semmosia tingeli tangeli väljiä helistimiä. Pazzollakin on kaksi tuote numeroa noissa kahvoissa joten voisi luulla et tuo ero on huomattu. Jenkki pojat sano että pazzo teki muutoksen busan kahvoihin 08 syksyllä suuren palaute tulvan kanssa, ja mä tein hirveen duunin b kig foorumilaisten kanssa jotta saatiin toimivat pazzot b-kingiin. Veipä paikallinen b-king foorumilainen pyöränsä pazzon tehtaalle. Sen jälkeen 2 vko tuli uudet kahvat ja tehdas toimitti kimppa tilaajille nimikoidut pazzot.
Asv lupaili samaa , katotaan nyt maanantaina pitäis malli olla valmis testiin.
Asv lupaili samaa , katotaan nyt maanantaina pitäis malli olla valmis testiin.
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki B-King
Triumph Rocket