Fi valo - Syttyy moottorijarrutuksella

Tänne kaikki Gen2 (k8 ja uudemmat) tekniset asiat jotka eroavat Gen1 Busasta
Avatar
Tomppa
Viestit: 630
Liittynyt: 17 Maalis 2006, 13:11
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

Ajelinpa eilen kohtuu reippaasti Suomen läpi 1000km Lapista etelään.
Rupes 6500km ajettu K9 näyttämään jossain välissä FI valoa, kun jarrutin moottorilla kotilon taakse. Ajoin tien sivuun ja virrat pois ja uusi startti, niin hävis. Tuli takas seuraavan auton taakse jarruttaessa.
Tein sit testin ja heitin aina pienempää pesään ja pidin kierrokset vetoalueella eli en päästäny laskemaan 2-3000 väliin. Ei enää syttyny...
Voisko olla syynä kokoputkisto? En ole saanut säädätettyä pyörää koska sain Samille ajan vasta parin viikon päähän? Voisko mennä tosi laihalle moottorijarrutuksessa vai mistä vois olla kysymys?
Sikäli kiinnostaa, koska lähden taas huomenna Himoksen ja Kajaanin kautta takasin Lappiin ja ajelen viikon päästä taas takas...
SMR

Busanistit +200mph Club Finland
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

ECUEditorilla onnistuisi vikakoodin luku, ei tarttisi arvailla. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Juhama
Viestit: 101
Liittynyt: 20 Syys 2009, 11:09

Viesti Kirjoittaja Juhama »

Ite en tiedä, mutta videosta päätellen ennen FI-valon syttymistä kierroksen noin 4k tuntumassa...Jos pyörässä on kokoputkisto ja sitä ei ole säädetty, voiko tehdä tollasta? Ajattelin vaan, koska ilmeisesti ilman säätöä menee tossa 4k kohdalla hieman laihalle...Niin olen kuullut...Voin olla täysin väärässä, mutta ecu-gurut kertokoot asian!

Ps. Pistin videon, jos muille tulee tulevaisuudessa samanlaisia ongelmia! Intermittent FI light with video ?




Edited By Juhama on 1279622485
Ex: Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Ecueditorilla koodien katsominen debug moodissa näyttää kaikki vanhatkin koodit. Sitten DCT clear ja koodit pyyhitään muistista.

Todennäköisesti ICS solenoid on asetettu väärin, ongelmia tulee jos esim. ottaa ics solenoidin irti heti kun on poistanut virrat pyörästä. Voi testata tuota Set IDLE nappia ecueditorissa, sillä pitäisi saada kohdalleen.

samassa yhteydessä kaikki ylimääräiset härpäkkeet mäkeen ja säätö omalla boxilla niin potentiaalisia vikaantumiskohteita on vähemmän.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Vastaa Viestiin