Busanistit ratapäivä osa2 - Kemora 13.7.2010
Huomenta Äkäslompolosta!
Kiitokset loistavasta päivästä Kemoralla! Meille ensikertalaisille se oli todella mukava (ja koukuttava) kokemus :p Kemoralta lähdimme sään suosiessa jatkamaan kohti pohjoista. Viime yö meni Äkäslompolossa ja kohta lähdetään Kilpisjärvelle.
Kiitokset myös matkaseuralaisille ja kaikille muille mukana olleille!
Kiitokset loistavasta päivästä Kemoralla! Meille ensikertalaisille se oli todella mukava (ja koukuttava) kokemus :p Kemoralta lähdimme sään suosiessa jatkamaan kohti pohjoista. Viime yö meni Äkäslompolossa ja kohta lähdetään Kilpisjärvelle.
Kiitokset myös matkaseuralaisille ja kaikille muille mukana olleille!
Tack Tack - te osallistujat kuitenkin ton pävän teette ja sen kulun määräätte. Eli kiitokset teille itsellenne..
Siisitä poppoota, lämmin päivä ja mahtavaa seuraa! Toivottavasti kukaan ei jäänyt ruuatta - kioski oli hieman aliarvioinut porukan ruokahalun ;-(
Toki suur kiitoset näin omasta puolesta siis kaikille osallistujille, mutta erityisesti TJJ:lle, Haskille ja Hangalle, jotka oli mukana myös "virkatehtävissä".
Ihan erityiskiitokset sitten kämppäkavereille Sam77, Timba, Busalake ja wommi. On mahalihakset vieläkin kipeenä..
Ensikesälle sitten uudet kujeet, mutta jospa me ratapäivä taas sitten pyöräytetään heinäkuulla.
Muistakaa pitää nuo ratapäivän opit mukana liikenteessä.
Edited By busajasa on 1279181233
Siisitä poppoota, lämmin päivä ja mahtavaa seuraa! Toivottavasti kukaan ei jäänyt ruuatta - kioski oli hieman aliarvioinut porukan ruokahalun ;-(
Toki suur kiitoset näin omasta puolesta siis kaikille osallistujille, mutta erityisesti TJJ:lle, Haskille ja Hangalle, jotka oli mukana myös "virkatehtävissä".
Ihan erityiskiitokset sitten kämppäkavereille Sam77, Timba, Busalake ja wommi. On mahalihakset vieläkin kipeenä..
Ensikesälle sitten uudet kujeet, mutta jospa me ratapäivä taas sitten pyöräytetään heinäkuulla.
Muistakaa pitää nuo ratapäivän opit mukana liikenteessä.
Edited By busajasa on 1279181233
busajasa kirjoitti:Toivottavasti kukaan ei jäänyt ruuatta - kioski oli hieman aliarvioinut porukan ruokahalun ;-(
Grillistähän sitä ranskalaisia sai, mutta kuten jo mainitsin; nopeat syövät hitaat (eivät). Hieman kiukkusena lompsin autoon syömään sämpylöitä kun jäimme ilman kiusausta
Ja kuvaaja antoi vinkkinä että jos kovasti tykkää kuvastaan, niin sen saa 10 egellä tauluksi.
Come what(ever) may.
--Under 200 mph club; 177 mph--
buslake kirjoitti:Iso kiitos täältäkin. Homma pelas kuin junan vessa ja taas oppi vanhakin uusia asioita. Kiitos myös JariM:lle flässäyksesta.
Kiitos täältäkin. Ensimmäinen rata sytytti kipinää.
Kiitos myös Buslakelle jouhevasta paluumatkasta. Vauhikkaasti meni ja jäätelömiehet vaan nosteli tassua vastaan tullessa
Tälläisia kysymyksiä minulle esitettiin ja tälläiset vastaukset sain niihin;
Jos haluaisi ottaa taulukuvan, niin
- mikä koko
Muokkaan kuvan siihen kuosiin että sen saa ITSE TEETETTYÄ tauluksi jossain jos haluaa. Minä en niitä tilaile mistään, enkä myöskään tulostele ko maksimissaan A4 kokosia, ja sitte se hinta kyllä pomppaa jo musteiden ja postareitten takia.
- miten tulostettu?
Voin myös tulostaa ja vaikka kehystääkin A4 kokosen (tulostan valokuvapaperille), mutta hinta riippuu aina sitten esim kehyksien hinnoista että mitä siihen haluaa
- toimitustapa?
Jos lähetän esim kehystettynä,niin voin laittaa postiennakolla.
- maksut käytännössä?
Maksu tilille.
- saako täysresoluutiotiedoston emailiin ja vapaan käyttöoikeuden kuvaan?
Mie en mielelläni kuvaa lähettäs mailiin ennenko tiedän että varmasti maksettu myös. tietyillä pankeillahan on parin pvän siirto...
Pienen copyright merkinnän tulen jokatapauksessa kuvaan laittamaan, mutta yleensä teen sen niin ettei se nyt sentään silmille pomppaa sieltä.
- saako valmiiksi kehystettynä
Saa.
Hieman epäselvästi ehkä, mutta lisätietoa saa itse kuvaajalta s-postilla joka on; mia.lehtonen@overdrive.fi
Jos haluaisi ottaa taulukuvan, niin
- mikä koko
Muokkaan kuvan siihen kuosiin että sen saa ITSE TEETETTYÄ tauluksi jossain jos haluaa. Minä en niitä tilaile mistään, enkä myöskään tulostele ko maksimissaan A4 kokosia, ja sitte se hinta kyllä pomppaa jo musteiden ja postareitten takia.
- miten tulostettu?
Voin myös tulostaa ja vaikka kehystääkin A4 kokosen (tulostan valokuvapaperille), mutta hinta riippuu aina sitten esim kehyksien hinnoista että mitä siihen haluaa
- toimitustapa?
Jos lähetän esim kehystettynä,niin voin laittaa postiennakolla.
- maksut käytännössä?
Maksu tilille.
- saako täysresoluutiotiedoston emailiin ja vapaan käyttöoikeuden kuvaan?
Mie en mielelläni kuvaa lähettäs mailiin ennenko tiedän että varmasti maksettu myös. tietyillä pankeillahan on parin pvän siirto...
Pienen copyright merkinnän tulen jokatapauksessa kuvaan laittamaan, mutta yleensä teen sen niin ettei se nyt sentään silmille pomppaa sieltä.
- saako valmiiksi kehystettynä
Saa.
Hieman epäselvästi ehkä, mutta lisätietoa saa itse kuvaajalta s-postilla joka on; mia.lehtonen@overdrive.fi
Come what(ever) may.