Voihan sviddu, nyt ei pysty enää 4. vaihteella ajamaan ollenkaan kun ryskii ja nykii jatkuvasti riippumatta kierrosluvusta tai kaasun asennosta.
Eli tuntuu kuin vaihde yrittäisi pompata pois päältä, mutta palautuu samoin tein eli ei kuitenkaan mene vapaalle.
Ymmärtäisin jos olisi joku pienemmistä pykälistä, mutta miten saan 4. rikki tällä tavoin kun ei oo tullu edes noita huippunopeuksia kokeiltua ???
Kelailin tuossa aikaisempia viestejä laatikon ongelmista, mutta aivan samanlaista ei tullut vastaan, varsinkaan kun kyse on vain ja ainoastaan 4. vaihteesta.
Osaisiko asiantuntijat täällä valaista amatööriä, mikä mahdollisesti on tuossa syynä ja kuka tuollaisen osaisi laittaa kuntoon säädyllisellä rahalla.
T: Saku
050 5247434
4. pykälä rykii k5:ssa
Kujoa suosittelen jos et itse tee!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Viime vuonna ei ollut tosiaan minkään sortin ongelmia ton vaihteiston kanssa.
Ennen tätä ajokautta ainoat huollot mitä tuli tehtyä oli öljynvaihto Castrolin Power1 GPS (samat kuin ennen),
tulpat, suodattimet sekä ketjut+rattaat. Eturatasta ei tullut kiristettyä edes vaihde päällä. Ei luulisi noiden touhujen
rikkoneen vaihteistoa. Ongelmat alkoi kuitenkin jo ekalla lenkillä. Koitin vielä Motulin 5100 öljyillä, mutta lopputulos
oli sama.
Ei nyt luulisi tän hintasten laitteiden näillä kilometreillä antautuvan ihan näin helposti. Tai sitten on kuskin paino liikaa hennolle pyörälle.
Taitaapi kesän ajelut olla tässä. Saako muuten tota ratastoa purettua alakautta ilman koneen pois laskemista ?
T: Saku
Ennen tätä ajokautta ainoat huollot mitä tuli tehtyä oli öljynvaihto Castrolin Power1 GPS (samat kuin ennen),
tulpat, suodattimet sekä ketjut+rattaat. Eturatasta ei tullut kiristettyä edes vaihde päällä. Ei luulisi noiden touhujen
rikkoneen vaihteistoa. Ongelmat alkoi kuitenkin jo ekalla lenkillä. Koitin vielä Motulin 5100 öljyillä, mutta lopputulos
oli sama.
Ei nyt luulisi tän hintasten laitteiden näillä kilometreillä antautuvan ihan näin helposti. Tai sitten on kuskin paino liikaa hennolle pyörälle.
Taitaapi kesän ajelut olla tässä. Saako muuten tota ratastoa purettua alakautta ilman koneen pois laskemista ?
T: Saku
Do diin ratkesi tämäkin vaihdemysteeri. Suuri kiitos Kujolle.
Homma hoitui todella hienosti.
Itse asiassa oli onni, että kone aukaistiin. 4:n ongelman lisäksi kytkimen jousitornit olivat irtoamispisteessä. Kierrelukite näyttää olleen säännösteltyjen listalla Suitzan tehtaalla.
Vaihdetut osat 4. pykälän ongelmaan
T: Sakke
Edited By Sakke on 1287293790
Homma hoitui todella hienosti.
Itse asiassa oli onni, että kone aukaistiin. 4:n ongelman lisäksi kytkimen jousitornit olivat irtoamispisteessä. Kierrelukite näyttää olleen säännösteltyjen listalla Suitzan tehtaalla.
Vaihdetut osat 4. pykälän ongelmaan
T: Sakke
Edited By Sakke on 1287293790