Vaihde rattaan koneistus - Kakkosratas..
Oisko kellään vinkkiä kuka osais tehä viisteet kakkosrattaan tartuntapintoihin nii että rupeis kakkonen pysymään sisässä.. Toistamiseen on ilmennyt kakkosessa tuo ongelma eikä johdu ainakaan ilman kytkintä vaihtamisesta, kun joku sitä tarjoaa syyksi kuitenkin.. Ja jos joku kokeneempi tietää et pitää jotain muitakin rattaita viistottaa niin apu otetaan ilomielin vastaan..
100 m/s club
Hirvasoja Motorsports. Kujo siis tällä foorumilla!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Juu näin toimin ekallakin kerralla.. Tosin ensin sain tietoa että siirtäjät on vääntyneet ja niinhän ne oli ja palaneet joten ensin vaihdoin ne, mutta vika jatkui.. lienevät silloin vääntyneet uudetkin siirtäjät niin nyt on sama ongelma, ehken siitä johtuen edessä..Ksthb kirjoitti:Kannattanee vaihtaa myös toinen ratas/siirtohaarukat/siirtäjän tangot niin tauti loppuu...
100 m/s club
Peter75 kirjoitti:jarim kirjoitti:Hirvasoja Motorsports. Kujo siis tällä foorumilla!
Pitääpäs poiketa Pasilla kun nivalaan seuraavan kerran menen sukuloimaan
Voin suositella - talvella Kujo laittoi mulle 2/6 (viistetty kakkonen) parin ja uusi siirtohaarukat (kaikki osat Kujon kautta). Samalla laitettiin billetti tangot ja pikku muuta hiplailua. Ei varmaan mennyt kolmea tuntia koko touhussa irto mosaan.
kliks ja klaks
Loppui vaihderoleemit tasan siihen..