jarim kirjoitti:Olen kuullut juttua että tutka olisi Lappeenrannassa 1700m kohdalla mutta tutkan luonteesta johtuen korkein lukema joka tapauksessa saadaan 50m-100m ennen tutkaa koska tämän jälkeen kulma tutkan ja lähestyvän ajoneuvon välillä alkaa kasvamaan mittauksen kannalta epäsuotuisan suureksi. Testattu juttu.
Olisko Hallissa saman tyyppistä ongelmaa?? Omat vedot GPS:ään 1-3 km/h kovempia, mitä tutkan antamat ???
Olisko syytä kehittää mittausta valokennojen suuntaan, voisi eliminoida inhimillisen tekijän pois yhtälöstä (mihin metrimäärään tutkaaja saa tutkan lukittua, tai millä kulmalla tutkalukema saadaan, arpapeliä??). Maalaisjärjellä, mitä suurempi kulma tutkan ja pyörän välillä, sitä suurempi heitto tutkan antaman lukeman ja todellisen nopeuden ero on. Viisaammat ottakoon kantaa
Edited By Crivil on 1277149493
Kawasaki ZZR 1100 -91
Suzuki Hayabusa -00
Suzuki Hayabusa K8
1/4 mile 9.990
+300 km/h Club
"Elämä opettaa, jos ei muuta, niin hiljaa kävelemään"
"Vain nopeat elävät kauan"
jarim kirjoitti:Ja siellä toivottavasti on tutka jolla niitä NOPEUKSIA saadaan myös mitattua...
Tää oli varmaan joku heitto, mutta ihan aikuisten
oikeesti, olisko näissä mittaustavoissa jotain kehittämiseen varaa ??? .
Edited By Crivil on 1277152708
Kawasaki ZZR 1100 -91
Suzuki Hayabusa -00
Suzuki Hayabusa K8
1/4 mile 9.990
+300 km/h Club
"Elämä opettaa, jos ei muuta, niin hiljaa kävelemään"
"Vain nopeat elävät kauan"