Nopeusmittausta jämsän hallissa 19.6.2010

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
CormaX
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CormaX »

:smoking: Jep jep, kuvapätkät saatu siirettyä kansiooni :tapu:
Tänään ns. sivullinen olis voinut luulla ratatapahtumaa "busamiitiksi", sillä nii iin monta kaunotarta (busaa) oli kentällä :mosh:

Jos joku tunnistaa/tunnustaa oman vetonsa niin antekee omalle pätkälle nikki...ainut jonka "tiesin" on BussiJussi...

Hyvät keimit oli, harmittaa vain vit**** kun Jarmin ja pari muuta jäi näkemättä<---kentälle kun pääsi vasta näiden vetojen jälkeen, miksiköhän? :angry:

Edited By BusaCormaX on 1277009420
--Still Counting --

http://cormax.kuvat.fi/kuvat/

:on_the_quiet:
Joke

Viesti Kirjoittaja Joke »

301 jäi parhaaksi kolmannella vedolla, Hyvin järjestetty
tapahtuma! Kiitokset Rheadille vinkeistä ennen viimeistä vetoa!
208 whp / 168 Nm
Martta

Viesti Kirjoittaja Martta »

Kovia lukemia siellä taas vedetty. Onnittelut kaikille onnistujille :respekt:

Vallitettavasti ite kerkes paikalle vasta "hatun" jaolle. Onneks sentään jokunen tuttu oli paikalla :tapu:
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
mike

Viesti Kirjoittaja mike »

Jes. Järjestelyt oli hienot. Ja kenttä lähestulkoon täydellinen.
Siinäpä ne kehumiset. Vettä sain paluumatkalla melekeen 200 kilsaa ja mun vedoista ei jälkipolville oo kehuttavaa...

Kiitokset Jarimille, vaikka tais mennä mun rajottimen poisto jotenkin "harakoille" ;) mitä lie jekkuja teki kun ei kulkenu;)

Onnea Jussibussille!

p.s Antti meni ainakin 34x,x vikoilla vedoilla v-poksiin.
107-1274162792

Viesti Kirjoittaja 107-1274162792 »

Tulihan tuolla oltua ja kivaa oli kun pääsi ekaa kertaa kunnolla tuota lintusta laulattamaan. Ite olin ihan tyytyväinen kun täysin vakiolla (peilitkin kiinni, laukkuteline ja kyttyrä puuttu) pyörällä vedin kolme vetoa ja tulokset 284, 285 ja 286km/h... oisi varmaan pitäny vetää viel 14 vetoa :p

Sivutuuli oli tosiaan melkoinen ja varsinkin vikalla vedolla puuskutti niin että tuntui lopussa että ajan suoralla polvi maassa

:bike:

Tästä on hyvä lähteä rakentelemaan :smoking:

Järjestestelyistä 10+ varsinkin jos vertaa viime vuoteen :mosh:

Edited By klasu71 on 1277011553
Crivil

Viesti Kirjoittaja Crivil »

BusaCormaX kirjoitti:Jos joku tunnistaa/tunnustaa oman vetonsa niin antekee omalle pätkälle nikki...ainut jonka "tiesin" on BussiJussi...

Pakko tunnustaa n:o 14 on mun räpellys :oho:
Kawasaki ZZR 1100 -91
Suzuki Hayabusa -00
Suzuki Hayabusa K8
1/4 mile 9.990
+300 km/h Club
"Elämä opettaa, jos ei muuta, niin hiljaa kävelemään"
"Vain nopeat elävät kauan"
MGa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Ihan mahtavat järjestelyt oli!
Ite pääsin viimeisten joukossa mukaan kuuden ryhmään mut ajamaan pääsin jo varttia vaille kuus.

Pyörä lähes vakio gen1, eli nää perusjutut: keulaa tiputettu 20mm, perää hieman enemmän, yoshi RS3 "nysä", pair pois, airbox modi, 18/40ratastus eli +1piikki edessä ja Samin pajalla säädetty pari vuotta sitten.

Koko päivän oli hyvä keli ja vesisade alkoi vasta kotimatkalla Turkuun tapahtuman jälkeen.

Tiesin et välit liian pitkät tehoihin nähden (mailin matkalla varsinkin) joten ajattelin kokeilla ekalla vedolla 5:lla kun se eka on aina muutenkin harjoittelua
:D
Tuloksena tasan 300 ja ei ollut vielä edes rajoittajalla.

Noh seuraavaksi sitten lähdin kokeilemaan kuutosella ja seuraavat vedot tuottivat 303, 304, 305 ja vikalla bensavalon sytyttyä 306!
Lopussa sai ajaa melkein suoraan ympäri jonottamatta kun ei ollu enää porukkaa.
Taisin olla viimeinen ketä pääs vielä ajamaan ja se poliisimondeo kun oli mittailemassa ajeli kentältä pois mun perässä :laugh:

Muutama Busanisti tuli bongattua.
Kenenkäs kanssa juttelin olit jatketulla mustahopeella gen1 ja sitte vissiin greatLeon kanssa tuli juteltua olit tuolla valkkarilla gen2:lla.
Nii ja greatLeo tuli uus ennätys joka vedolla :cool:

Tosin parilla vedolla oli niin kova sivutuuli et sai vetää "polvi maassa"

Löytyykö jollain kuvia tai videota mun vedoista sinihopeella "nysäputkella"? :laugh:
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
CormaX
Viesti:

MGa kirjoitti:Ihan mahtavat järjestelyt oli!
Ite pääsin viimeisten joukossa mukaan kuuden ryhmään mut ajamaan pääsin jo varttia vaille kuus.

Pyörä lähes vakio gen1, eli nää perusjutut: keulaa tiputettu 20mm, perää hieman enemmän, yoshi RS3 "nysä", pair pois, airbox modi, 18/40ratastus eli +1piikki edessä ja Samin pajalla säädetty pari vuotta sitten.

Koko päivän oli hyvä keli ja vesisade alkoi vasta kotimatkalla Turkuun tapahtuman jälkeen.

Tiesin et välit liian pitkät tehoihin nähden (mailin matkalla varsinkin) joten ajattelin kokeilla ekalla vedolla 5:lla kun se eka on aina muutenkin harjoittelua

Noh seuraavaksi sitten lähdin kokeilemaan kuutosella ja seuraavat vedot tuottivat 303, 304, 305 ja vikalla bensavalon sytyttyä 306!
Taisin olla viimeinen ketä pääs vielä ajamaan ja se poliisimondeo kun oli mittailemassa ajeli kentältä pois mun perässä :laugh:

Kenenkäs kanssa juttelin olit jatketulla mustahopeella gen1 ja sitte vissiin greatLeon kanssa tuli juteltua olit tuolla valkkarilla gen2:lla.

Löytyykö jollain kuvia tai videota mun vedoista sinihopeella "nysäputkella"? :laugh:
Ainut sinihopee kuvas 15...olisko se?
--Still Counting --

MGa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

BusaCormaX kirjoitti:Ainut sinihopee kuvas 15...olisko se?

Ei kyllä ollu mielestäni meikäläinen, mulla on lyhyempi putki ja olin enempi kyyryssä muistaakseni.
Busat
Muita kuvia
Juhama

Viesti Kirjoittaja Juhama »

MGa kirjoitti:Ihan mahtavat järjestelyt oli!

Kovia tuloksia olit Mga saanut...ja hyvin riitti voima vaikka oli +1 piikki laitettu.Onko ketään mahtanu kokeilla putkiviri gen 2:seen kun pistäisi ton saman +1 piikkiä että millaisia tuloksia saadaan? Vakio välit kun loppuu siihen 313kmh...niin mahtaisiko jaksaa mennä Esim.313-317kmh.Viisaat tai kokeilleet vastakaa:D
Ex: Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
MGa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Juhama kirjoitti:Kovia tuloksia olit Mga saanut...ja hyvin riitti voima vaikka oli +1 piikki laitettu.Onko ketään mahtanu kokeilla putkiviri gen 2:seen kun pistäisi ton saman +1 piikkiä että millaisia tuloksia saadaan? Vakio välit kun loppuu siihen 313kmh...niin mahtaisiko jaksaa mennä Esim.313-317kmh.Viisaat tai kokeilleet vastakaa:D

No ei se voima oikeen riittäny tolle matkalle, pidemmäl matkal olis ollu kovempi nopeus.
Mut eikai täs muu auta ku lisää voimaa sit vaan, luulen et aika maksimin sain irti tän hetken hevosista kun tolla teho/huippulaskurilla tuo mun 306 olis vaatinu huomattavasti enemmän tehoa mitä mun moposta ees lähtee :mosh:
Busat
Muita kuvia
CormaX
Viesti:

Laitan kuskin nikkiä sitä mukaan kuin niitä tulee(jätä oma nikki kommentteihin)....
--Still Counting --

TNT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TNT »

Onko ketään mahtanu kokeilla putkiviri gen 2:seen kun pistäisi ton saman +1 piikkiä että millaisia tuloksia saadaan? Vakio välit kun loppuu siihen 313kmh...niin mahtaisiko jaksaa mennä Esim.313-317kmh.Viisaat tai kokeilleet vastakaa:D

Jaa-a, viime kesänä meni oma putkiviri vakioväleillä 314kmh Hallissa, pari kilsaa ois voinu olla vielä varaa.. Puhetta oli silloin tuntemattoman nistin kanssa jolla oli pitemmät välit, hänellä oli huiput muistaakseni 305 luokkaa. No Joensuuhun tulee pitemmät välit, jos jaksais pukata vähän paremmin tänä kesänä tuo orkku...?!? Halliin ei päässyt kokeilemaan, kun työt haittaa harrastusta.

Niin ja onnittelut kaikille onnistujille! Taitaa vielä eräs kovan luokan tulos puuttua..
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Heksa

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Joo Hallin ajot nähtynä
Satoi ku Busacormaxin kans aamusella lähettiin
Ja mä kastuin viä loppumatkasta (vim15km sato kaatamalla)
Kiitokset matkaseurasta :mosh:
Mut ajoihin:
Lujaa meni kaikki siihen sivutuuleen :respekt:
Busanisti69 kans jututettiin bussijussia (joka oli just vetäny 358kmh)
"äskeses vedos rupes kiekkamittari näyttään kohta 12000, pari kertaa yritin viä kattella isompaa ennku hokasin et kaikki on kehis jo"
Sit kysyin et mitä noi etu härpäkkeet on?(etuspoiler tai bomberseisomatapit) Onko niistä apua?
Vastaus oli et ei voi tietää mut kaikkee pitää kokeella
:rasberry:
Muutama huono video löytyy tuolta(kaks settiä akkuja tyhjänä joukos)
kuva myös Panttilan nopeimmasta valkkarista vaikka taitaa se jussin
neliveto ehtiä mailin enneku toi vartin :offtopic:
SMR
74-1271744569

Viesti Kirjoittaja 74-1271744569 »

http://www.youtube.com/watch?v=e92N_tGCNdo
Ensimmäinen epätoivoinen yritys mennä kovaa.
Vastaa Viestiin