Startti tarvii pikkuisen mäkilähtöä - Ei usein pyöritä starttinapista

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
76-1188501707

Viesti Kirjoittaja 76-1188501707 »

Onko kellään ollut samaa vikaa? Startti ei aina ala pyörittää vaan tarvii pienen liikauttamisen mäkilähdöllä. Kun alkaa pyöriä niin pyörittää ja käynnistää hyvin. Akku on uusi, matka menossa Berliinin kohdalla ja muutenhan on oikein mukavaa, huiput eilen 250km/h. :turbobusa:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kerropa lisää oireista? Eikö tapahdu siis mitään kun starttinappulaa painat? Mietin vaan että voisiko kuitenkin liittyä "kytkimen kytkimeen"?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

Luulis naksahtavan tai jotain jos "kytkimem kytkimessä) mutta pieni asnnon muutos taas puhus tuon puolesta hmmm...
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Avatar
Dösällä
Viestit: 435
Liittynyt: 18 Kesä 2009, 18:02
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dösällä »

Kenties hieman kariesta hampaissa... Joko startissa tai vastapäätä.
AD/HD
76-1188501707

Viesti Kirjoittaja 76-1188501707 »

Vika oli kytkimen kytkimessa. Laitettiin liittimista oikariin niin jopa toimii startti taas.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Linksterman kirjoitti:Vika oli kytkimen kytkimessa. Laitettiin liittimista oikariin niin jopa toimii startti taas.
Älä jätä noin pitkäaikaisesti, ecu käyttelee vapaan karttoja kun johdot oikkarissa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
MGa
Viestit: 735
Liittynyt: 25 Touko 2005, 00:23
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Onko jollain varaosanumeroa tolle kytkimelle ja mitä maksaa marmoritiskillä?
Tai pystyykö sitä vanhaa jotenkin huoltamaan ?
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
Avatar
eeroolli
Viestit: 54
Liittynyt: 20 Heinä 2009, 15:47

Viesti Kirjoittaja eeroolli »

MGa kirjoitti:Onko jollain varaosanumeroa tolle kytkimelle ja mitä maksaa marmoritiskillä?
Tai pystyykö sitä vanhaa jotenkin huoltamaan ?

Tuo kytkimen kytkin = SWITCH ASSY,CLU
numero ainakin K5:ssa = 57560-02FA0
Tuon kytkimen kytkin/Switch Assyn hintana lienee Suomessa tuo n. 18 e ainakin seuraavan mukaan:
Varaosahaku


PS. Kun taas tuo jarruvalokatkaisin = SWITCH ASSY,STO numero on 7460-17C11 :oho:
Linkkinä esimerkiksi tuolta löytyy eri vuosimalleille "räjäytyskuvat" ja OEM-numerot:
Osakuvia ja OEM-numerot




Edited By eeroolli on 1277645722
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

MGa kirjoitti:Onko jollain varaosanumeroa tolle kytkimelle ja mitä maksaa marmoritiskillä?
Tai pystyykö sitä vanhaa jotenkin huoltamaan ?

Aika yksinkertainen osa. Mikrokytkin painaa kosketuspinnat yhteen, itse kokeilisin esim. kynsiviilalla puhdistaa ne kosketuspinnat ensin näin jälkiviisaana kun olin omaani uuden osan jo ostanut.

Ja tuolla eeroollin numerolla tulee jarruvalon katkaisin, oikea numero kytkimen kytkimelle on 57560-02FA0.




Edited By jarim on 1277632818
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin