Nopeusmittausta jämsän hallissa 19.6.2010
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Kuvia, ja videoita kehiin kaikilta muiltakin!!!BusaCormaX kirjoitti:Tässä laittelen joitain pätkiä päivän "vedoista"... Sieltä voit löytää oman :rocket
Kohta näkyy bussijussin veto
Yritin ainakin yleisön ottaa....
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
No nyt on kotiuduttu ja sain tavoitteen täytettyä eli 300km/h mailille rikki.
Hieman meinas eka veto jännittää ku ei ollu pyörästä ku 3 kilsaa ajokokemusta ja se tuotti tuloksen 296. toka veto muka tuntui paremmalta ja tulos 298. Ja kolmas sitte jo tosissaan 297. Vittu hirvee vitutus ,eikö saatana saanu kolmeamarkkaa rikki.
Ajoin äkkiä lähtöpaikalle ja kysyin että kerkeiskö/saisko kokeilla etteikö se kolsataa mee rikki. Järjestäjä sanoi että mee vaan ku jäi noin lähelle. Sit viimeinen eli neljäs veto vitutuskäyrä korkeella ja tulos 301km/h. Hullut tuuletukset ja karjahtelut kypärän sisässä. Solttupojat oli ihmeissää ja varmaan ymmärsivät kentänpäässä ku taulua katsoivat mistä kyse
Eli 301 jäi parhaakseni tällä erää ja oon tyytyväinen olosuhteisiin nähden.
Ja ISO kiitos järjestäjille todella hyvin toimivasta tapahtumasta.
Hieman meinas eka veto jännittää ku ei ollu pyörästä ku 3 kilsaa ajokokemusta ja se tuotti tuloksen 296. toka veto muka tuntui paremmalta ja tulos 298. Ja kolmas sitte jo tosissaan 297. Vittu hirvee vitutus ,eikö saatana saanu kolmeamarkkaa rikki.
Ajoin äkkiä lähtöpaikalle ja kysyin että kerkeiskö/saisko kokeilla etteikö se kolsataa mee rikki. Järjestäjä sanoi että mee vaan ku jäi noin lähelle. Sit viimeinen eli neljäs veto vitutuskäyrä korkeella ja tulos 301km/h. Hullut tuuletukset ja karjahtelut kypärän sisässä. Solttupojat oli ihmeissää ja varmaan ymmärsivät kentänpäässä ku taulua katsoivat mistä kyse
Eli 301 jäi parhaakseni tällä erää ja oon tyytyväinen olosuhteisiin nähden.
Ja ISO kiitos järjestäjille todella hyvin toimivasta tapahtumasta.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
- CormaX
- Viestit: 663
- Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
- Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
- Viesti:
No joo, nyt olis muutama veto :rasberry:
Laittelen vielä joitain kunha kerkeen...niin ne o sit digikameralla ottetuja videopätkiä ja kovan tuulen kuulee jos sitä ei silmin näe :p
http://cormax.kuvat.fi/kuvat/J%E4ms%E4+190610/
Edited By BusaCormaX on 1276973431
Laittelen vielä joitain kunha kerkeen...niin ne o sit digikameralla ottetuja videopätkiä ja kovan tuulen kuulee jos sitä ei silmin näe :p
http://cormax.kuvat.fi/kuvat/J%E4ms%E4+190610/
Edited By BusaCormaX on 1276973431
njoo, tiukassa oli kilometrit :p
299 (vaihdot liian matalilla kierroksilla), 304 (vaihdot paremmin kohdilleen), 307 tutkaan ja pari sekkaa mittauspaikan ohi sinkki kireällä ja GPS:iin 309
Eivätkä antaneet enää neljättä vetoa koittaa
Muuten kyllä järjestelyt olivat viimevuoteen verrattuna hienot.
Kelikin tuulta lukuunottamaatta hieno. Kilsoja tuli tälle päivälle 850. Aamulla satoi matkalla, illalla muutamia kilometrejä märkää tietä, muttei sadetta.
299 (vaihdot liian matalilla kierroksilla), 304 (vaihdot paremmin kohdilleen), 307 tutkaan ja pari sekkaa mittauspaikan ohi sinkki kireällä ja GPS:iin 309
Eivätkä antaneet enää neljättä vetoa koittaa
Muuten kyllä järjestelyt olivat viimevuoteen verrattuna hienot.
Kelikin tuulta lukuunottamaatta hieno. Kilsoja tuli tälle päivälle 850. Aamulla satoi matkalla, illalla muutamia kilometrejä märkää tietä, muttei sadetta.
ysi-ärrä kirjoitti:No nyt on kotiuduttu ja sain tavoitteen täytettyä eli 300km/h mailille rikki.
Hieman meinas eka veto jännittää ku ei ollu pyörästä ku 3 kilsaa ajokokemusta ja se tuotti tuloksen 296. toka veto muka tuntui paremmalta ja tulos 298. Ja kolmas sitte jo tosissaan 297. Vittu hirvee vitutus ,eikö saatana saanu kolmeamarkkaa rikki.
Ajoin äkkiä lähtöpaikalle ja kysyin että kerkeiskö/saisko kokeilla etteikö se kolsataa mee rikki. Järjestäjä sanoi että mee vaan ku jäi noin lähelle. Sit viimeinen eli neljäs veto vitutuskäyrä korkeella ja tulos 301km/h. Hullut tuuletukset ja karjahtelut kypärän sisässä. Solttupojat oli ihmeissää ja varmaan ymmärsivät kentänpäässä ku taulua katsoivat mistä kyse
Eli 301 jäi parhaakseni tällä erää ja oon tyytyväinen olosuhteisiin nähden.
Ja ISO kiitos järjestäjille todella hyvin toimivasta tapahtumasta.
Ai antovat 4. yrityksen suosiolla? Ois p*rkele itekkin pitäny kysyä, toi -1 jäi kaiveleen.
Selvispähän sekin että SH olis säädön tarpeessa, mittari näytti 310, kierrokset oli karvan yli 11k eli punasen puolella.
Ilmeisesti välit loppu? Ei muuta modeje kuin kokoputkisto ja nopeusrajoitin poistettu?Nesmit kirjoitti:Juhama kirjoitti:Nesmit kirjoitti:itellä 304, 306, 307 ja vikalla 310 km/h
Nyt grillataan ja jälkilöylytellään (---> muutama olut!)
Putkiviri gen 2 kyseessä vai?
Itellä R77-Sliparit, muuten normi...
Expressbussilla kokoputkistolla 313 km/h
Ex: Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Tulipahan tämäkin sitten kokeiltua, ja kyllä kannatti.
Lopullinen lähtöpäätös tapahtui vasta aamupäivällä kun sade ei näyttänyt todennäköiseltä. Tuli aamupäivällä tuusattua vakiopleksi kiinni, tankkilaukun hevosenkenkä irti ja vaihtovalo toimintaan. Ehdinpä käydä myös rajoittimen tarkistamassa. Lähtö Helsingistä yhden maissa kun oma ajoaika oli kello 16:n ryhmässä.
Omat (ihka ensimmäiset) vedot:
1. Jännitti kyllä melkoisesti, suht rauhallisesti kelasin vaihteet läpi, olisi voinut kierrättää huomattavasti pitempään. Loppunopeus tuntui huimalta, mutta hyvin ehti pysähtyä. 295 näytti tutka.
2. Pystyi keskittymään enemmän suoritukseen. Ykkönen pääsi rajoittajalle, joka aiheutti pientä nykimistä. Lisäksi kolmonen/nelonen tuli vaihdettua liian aikaisin. Loppua kohden kuitenkin tuntui hyvältä. Solttupoikien taululla seissyt 305 aiheutti spontaaneja tuuletuksia ja huutoa kypärän sisällä
Kolmatta vetoa en tavoitteen täytyttyä enää vetänyt koska kolmen sadan ylittäminen purki latauksen sen verran hyvin. Ehkä olisi saanut rutistettua hieman lujempaa, mutta jäipähän parannettavaa ensi kerralle.
Järjestelyt toimivat kuin kello, jonotusajat olivat itselläni ainakin minimissä. Kelikin suosi, eipä tuota tuulta juuri iltapäivällä huomannut. Paluumatkalla tosin tuli pirusti vettä ja nahkat päästivät läpi mutta hyvä skottilainen lämmittää ja kuivattaa
Kiitokset järjestäjille hienosta tapahtumasta. Lisäksi peukut parille busanistille joiden kanssa tuli turistua. Mites sille kaverille kävi joka oli sini-hopeisella Busalla kuuden lähdössä, tuliko uusi ennätys?
Lopullinen lähtöpäätös tapahtui vasta aamupäivällä kun sade ei näyttänyt todennäköiseltä. Tuli aamupäivällä tuusattua vakiopleksi kiinni, tankkilaukun hevosenkenkä irti ja vaihtovalo toimintaan. Ehdinpä käydä myös rajoittimen tarkistamassa. Lähtö Helsingistä yhden maissa kun oma ajoaika oli kello 16:n ryhmässä.
Omat (ihka ensimmäiset) vedot:
1. Jännitti kyllä melkoisesti, suht rauhallisesti kelasin vaihteet läpi, olisi voinut kierrättää huomattavasti pitempään. Loppunopeus tuntui huimalta, mutta hyvin ehti pysähtyä. 295 näytti tutka.
2. Pystyi keskittymään enemmän suoritukseen. Ykkönen pääsi rajoittajalle, joka aiheutti pientä nykimistä. Lisäksi kolmonen/nelonen tuli vaihdettua liian aikaisin. Loppua kohden kuitenkin tuntui hyvältä. Solttupoikien taululla seissyt 305 aiheutti spontaaneja tuuletuksia ja huutoa kypärän sisällä
Kolmatta vetoa en tavoitteen täytyttyä enää vetänyt koska kolmen sadan ylittäminen purki latauksen sen verran hyvin. Ehkä olisi saanut rutistettua hieman lujempaa, mutta jäipähän parannettavaa ensi kerralle.
Järjestelyt toimivat kuin kello, jonotusajat olivat itselläni ainakin minimissä. Kelikin suosi, eipä tuota tuulta juuri iltapäivällä huomannut. Paluumatkalla tosin tuli pirusti vettä ja nahkat päästivät läpi mutta hyvä skottilainen lämmittää ja kuivattaa
Kiitokset järjestäjille hienosta tapahtumasta. Lisäksi peukut parille busanistille joiden kanssa tuli turistua. Mites sille kaverille kävi joka oli sini-hopeisella Busalla kuuden lähdössä, tuliko uusi ennätys?
Pyörä oli ilmeisesti hayabusa..mutta minkä vuotinen ja mitä oli tehty?greatLeo kirjoitti:Tulipahan tämäkin sitten kokeiltua, ja kyllä kannatti.
Lopullinen lähtöpäätös tapahtui vasta aamupäivällä kun sade ei näyttänyt todennäköiseltä. Tuli aamupäivällä tuusattua vakiopleksi kiinni, tankkilaukun hevosenkenkä irti ja vaihtovalo toimintaan. Ehdinpä käydä myös rajoittimen tarkistamassa. Lähtö Helsingistä yhden maissa kun oma ajoaika oli kello 16:n ryhmässä.
Omat (ihka ensimmäiset) vedot:
1. Jännitti kyllä melkoisesti, suht rauhallisesti kelasin vaihteet läpi, olisi voinut kierrättää huomattavasti pitempään. Loppunopeus tuntui huimalta, mutta hyvin ehti pysähtyä. 295 näytti tutka.
2. Pystyi keskittymään enemmän suoritukseen. Ykkönen pääsi rajoittajalle, joka aiheutti pientä nykimistä. Lisäksi kolmonen/nelonen tuli vaihdettua liian aikaisin. Loppua kohden kuitenkin tuntui hyvältä. Solttupoikien taululla seissyt 305 aiheutti spontaaneja tuuletuksia ja huutoa kypärän sisällä
Kolmatta vetoa en tavoitteen täytyttyä enää vetänyt koska kolmen sadan ylittäminen purki latauksen sen verran hyvin. Ehkä olisi saanut rutistettua hieman lujempaa, mutta jäipähän parannettavaa ensi kerralle.
Järjestelyt toimivat kuin kello, jonotusajat olivat itselläni ainakin minimissä. Kelikin suosi, eipä tuota tuulta juuri iltapäivällä huomannut. Paluumatkalla tosin tuli pirusti vettä ja nahkat päästivät läpi mutta hyvä skottilainen lämmittää ja kuivattaa
Kiitokset järjestäjille hienosta tapahtumasta. Lisäksi peukut parille busanistille joiden kanssa tuli turistua. Mites sille kaverille kävi joka oli sini-hopeisella Busalla kuuden lähdössä, tuliko uusi ennätys?
Ex: Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Juhama kirjoitti:Pyörä oli ilmeisesti hayabusa..mutta minkä vuotinen ja mitä oli tehty?
Pyörä on tämä:
http://galleria.busanistit.org/d/95332-2/Kuva+009.jpg
Kokoputki + vapari + säädätys
Jukkis kirjoitti:Nesmit kirjoitti:itellä 304, 306, 307 ja vikalla 310
Nyt grillataan ja jälkilöylytellään (---> muutama olut!)
Se +5km/h tuli jätkä niistä mustista kahvoista ... ölpöt oot auki s:
Voe voe, kun olis tämän tiennyt, niin olisin minäkin laittanut mustat kahvat ja kas - 300 km/h olisi ylittynyt!! :p Nyt jäi kismittävästi alle. Nooo, ehkä myös konsepti putkikiviri, peilit ja rekkari paikallaan ja vielä huono kuskikin vaikuttivat asiaan...
Mutta hauskaa oli. Erityisesti oli pitkästä aikaa kiva tavata tuttuja, kuten esim Varjo ja Nesmit ja tutustua myös muutamaan uuteen tuttavuuteen. Lisäksi Masanaattorin kehut hyvistä Yoshin Japan -piippujen höpinöistä vedoissani lämmittivät kovin.
Järkkäreille iso käsi huippujärjestelyistä - vaikka tässä lievästi jäävinä näin kehunkin.
Edited By Kamibusa on 1276979991
MAL