Ecu-säätö hintoja
Tarvis viedä pyörä säätöön...
Aj-bike ois lähinpänä.
. no kysyin tänään sieltä ja sano et onnistuu Hintaa 400
maksoin viime keväällä säätö,commari,kn suodatin noin 600
Paljonko on muualla maksanu ecun säätö?
Onnistuuko bike-doctorilla?
Ku samille ja Kempeleelle tulee matkaa noin 350km yht suuntaan..
Edited By Heksa on 1276458306
Aj-bike ois lähinpänä.
. no kysyin tänään sieltä ja sano et onnistuu Hintaa 400
maksoin viime keväällä säätö,commari,kn suodatin noin 600
Paljonko on muualla maksanu ecun säätö?
Onnistuuko bike-doctorilla?
Ku samille ja Kempeleelle tulee matkaa noin 350km yht suuntaan..
Edited By Heksa on 1276458306
SMR
Enpä usko että onnistuu Bike Doctorilla. Mutta TT-Motorsportia voin TODELLA LÄMPIMÄSTI suositella, et tule pettymään. Kysy ihmeessä tarjous.
Edited By jarim on 1276458561
Edited By jarim on 1276458561
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Viimevuoden lopulla kun AJ:n kanssa juttelin niin tais sanoa että ei hällä ole kokemusta yhdestäkään kaasupyörän tai turbon säädöstä. Tänä vuonna siellä on ymmärtääkseni säädetty yksi kaasulaite. Rullalla on turbojakin ollut, mutta omistajat ymmärtääkseni itse pääasiassa säätäneet. Jokatapauksessa kokemusta ahdetuista melko vähän.
Hinnasta ja palvelusta olen kuullut nillitystä, mutta säädön onnistumisesta taas en ole negatiivista kuullut.
Itse käyttänyt pari pyörää AJ:lla dynossa.
Puhelin käteen tai kävelee liikkeeseen ja rupattelee hetken herran kanssa niin pääsee vähän kartalle millainen mies on kyseessä
Hinnasta ja palvelusta olen kuullut nillitystä, mutta säädön onnistumisesta taas en ole negatiivista kuullut.
Itse käyttänyt pari pyörää AJ:lla dynossa.
Puhelin käteen tai kävelee liikkeeseen ja rupattelee hetken herran kanssa niin pääsee vähän kartalle millainen mies on kyseessä
Seison korjattuna!busabobo kirjoitti:jarim kirjoitti:Enpä usko että onnistuu Bike Doctorilla.
Oma K8 oli kuukausi sitten tohtorilla oman ecun säädössä. Ihan nätit käppyrät sai hierottua
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tarkentava kysymys: säädettiinkö ECUEditorilla vai ns. Yoshiboksilla? "Hieman" eri asia vaikka oman boksin säädöstä molemmissa puhutaankin...busabobo kirjoitti:jarim kirjoitti:Enpä usko että onnistuu Bike Doctorilla.
Oma K8 oli kuukausi sitten tohtorilla oman ecun säädössä. Ihan nätit käppyrät sai hierottua
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Nyt meni jo liian vaikeaksi tällaiselle tavalliselle busanistille, minä vaan ajan näillä pyörillä. Eli ei aavistustakaanjarim kirjoitti:busabobo kirjoitti:jarim kirjoitti:Enpä usko että onnistuu Bike Doctorilla.
Oma K8 oli kuukausi sitten tohtorilla oman ecun säädössä. Ihan nätit käppyrät sai hierottua
Tarkentava kysymys: säädettiinkö ECUEditorilla vai ns. Yoshiboksilla? "Hieman" eri asia vaikka oman boksin säädöstä molemmissa puhutaankin...
Helpoiten asia selviää kun pirauttaa suoraan Ruusilan Miksulle, nro 0400-115599.
Mutta oli se nyt millä poksilla tai pöntöllä tahansa säädetty niin ajoltaan siitä tuli oikein hyvä ja käyrätkin oli nätin näköiset. Jos nyt niistäkään mitään ymmärrän...
Family toys:
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Älä tyydy kompromisseihin, ainoastaan ECUEditor säätöön!Heksa kirjoitti:Laitoin jo la s-postia doktorille... eiköhän se huomenna siihen vastaa
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
???busabobo kirjoitti:jarim kirjoitti:Enpä usko että onnistuu Bike Doctorilla.
Oma K8 oli kuukausi sitten tohtorilla oman ecun säädössä. Ihan nätit käppyrät sai hierottua
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Viime viikolla (taas) Samilla Espoossa säädätyksessä, kun piti saada (taas) uutta palikkaa sopimaan kokonaisuuteen.
Tällä väliin ecueditoriin oli tullut jotain päivitystäkin, niin että siinä 4 000 kierroksen ympärillä toimii entistä paremmin. Nyt uskomattoman tasaista menoa ja tasaista tehontuottoa. Suosittelen lämpimästi!
Mun kokemuksen perusteella hinta on siinä 200-250 , toki riippuen siitä mitä kaikkea joutuu tekemään ja pitääkö esim. bensaa lisääillä. Sami on pedantti kaveri. Mun viime sessioissa bensaa meni taas se reilu tankillinen... Tosin aika suuri osa säätöjen hieromisesta koski ilokaasuja.
Tällä väliin ecueditoriin oli tullut jotain päivitystäkin, niin että siinä 4 000 kierroksen ympärillä toimii entistä paremmin. Nyt uskomattoman tasaista menoa ja tasaista tehontuottoa. Suosittelen lämpimästi!
Mun kokemuksen perusteella hinta on siinä 200-250 , toki riippuen siitä mitä kaikkea joutuu tekemään ja pitääkö esim. bensaa lisääillä. Sami on pedantti kaveri. Mun viime sessioissa bensaa meni taas se reilu tankillinen... Tosin aika suuri osa säätöjen hieromisesta koski ilokaasuja.
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp