Ecu-säätö hintoja

Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Tarvis viedä pyörä säätöön...
Aj-bike ois lähinpänä.
. no kysyin tänään sieltä ja sano et onnistuu Hintaa 400€
maksoin viime keväällä säätö,commari,kn suodatin noin 600€
Paljonko on muualla maksanu ecun säätö?
Onnistuuko bike-doctorilla?
Ku samille ja Kempeleelle tulee matkaa noin 350km yht suuntaan..




Edited By Heksa on 1276458306
SMR
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Enpä usko että onnistuu Bike Doctorilla. Mutta TT-Motorsportia voin TODELLA LÄMPIMÄSTI suositella, et tule pettymään. Kysy ihmeessä tarjous.



Edited By jarim on 1276458561
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Juhama
Viestit: 101
Liittynyt: 20 Syys 2009, 11:09

Viesti Kirjoittaja Juhama »

Samin Autopajalla ecu-editorilla säädettynä taitaa pyöriä siinä 250-300e, jos ihan perussäädöstä on kyse.
Ex: Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Itsekin pitäs pyörä viedä säädettäväksi joten kiinnostaa kyllä tietää kaikki mahdollinen TT-motorsport vs AJ-bike!

Ja vielä kun kyseessä ahdettu menopeli.

Kommentteja kiitos!
slip
Viestit: 27
Liittynyt: 03 Elo 2009, 19:30
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja slip »

Viimevuoden lopulla kun AJ:n kanssa juttelin niin tais sanoa että ei hällä ole kokemusta yhdestäkään kaasupyörän tai turbon säädöstä. Tänä vuonna siellä on ymmärtääkseni säädetty yksi kaasulaite. Rullalla on turbojakin ollut, mutta omistajat ymmärtääkseni itse pääasiassa säätäneet. Jokatapauksessa kokemusta ahdetuista melko vähän.

Hinnasta ja palvelusta olen kuullut nillitystä, mutta säädön onnistumisesta taas en ole negatiivista kuullut.

Itse käyttänyt pari pyörää AJ:lla dynossa.

Puhelin käteen tai kävelee liikkeeseen ja rupattelee hetken herran kanssa niin pääsee vähän kartalle millainen mies on kyseessä :;):
Avatar
busabobo
Viestit: 442
Liittynyt: 25 Heinä 2008, 15:43
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja busabobo »

jarim kirjoitti:Enpä usko että onnistuu Bike Doctorilla.
Oma K8 oli kuukausi sitten tohtorilla oman ecun säädössä. Ihan nätit käppyrät sai hierottua :)
Family toys:
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

busabobo kirjoitti:
jarim kirjoitti:Enpä usko että onnistuu Bike Doctorilla.

Oma K8 oli kuukausi sitten tohtorilla oman ecun säädössä. Ihan nätit käppyrät sai hierottua :)
Seison korjattuna!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
BaTTman
Viestit: 583
Liittynyt: 25 Huhti 2008, 09:06
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

busabobo kirjoitti:Oma K8 oli kuukausi sitten tohtorilla oman ecun säädössä. Ihan nätit käppyrät sai hierottua :)

Jaa tampereella vai? Onnistuukohan gen 1 säätökin? ???
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

busabobo kirjoitti:
jarim kirjoitti:Enpä usko että onnistuu Bike Doctorilla.

Oma K8 oli kuukausi sitten tohtorilla oman ecun säädössä. Ihan nätit käppyrät sai hierottua :)
Tarkentava kysymys: säädettiinkö ECUEditorilla vai ns. Yoshiboksilla? "Hieman" eri asia vaikka oman boksin säädöstä molemmissa puhutaankin...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
busabobo
Viestit: 442
Liittynyt: 25 Heinä 2008, 15:43
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja busabobo »

jarim kirjoitti:
busabobo kirjoitti:
jarim kirjoitti:Enpä usko että onnistuu Bike Doctorilla.

Oma K8 oli kuukausi sitten tohtorilla oman ecun säädössä. Ihan nätit käppyrät sai hierottua :)

Tarkentava kysymys: säädettiinkö ECUEditorilla vai ns. Yoshiboksilla? "Hieman" eri asia vaikka oman boksin säädöstä molemmissa puhutaankin...
Nyt meni jo liian vaikeaksi tällaiselle tavalliselle busanistille, minä vaan ajan näillä pyörillä. Eli ei aavistustakaan :)

Helpoiten asia selviää kun pirauttaa suoraan Ruusilan Miksulle, nro 0400-115599.

Mutta oli se nyt millä poksilla tai pöntöllä tahansa säädetty niin ajoltaan siitä tuli oikein hyvä ja käyrätkin oli nätin näköiset. Jos nyt niistäkään mitään ymmärrän...
Family toys:
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Laitoin jo la s-postia doktorille... eiköhän se huomenna siihen vastaa
SMR
83-1201079295

Viesti Kirjoittaja 83-1201079295 »

Omaa gen1:tä hierottu tohtorilla viime vuonna Tampereella EcuEditorilla eli onnistuu kyllä. Tosin oli oma läppäri mukana tuolloin, jossa EcuEditori oli asennettuna.



Edited By Sakke on 1276454211
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Heksa kirjoitti:Laitoin jo la s-postia doktorille... eiköhän se huomenna siihen vastaa
Älä tyydy kompromisseihin, ainoastaan ECUEditor säätöön! :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Jukkis
Viestit: 2818
Liittynyt: 21 Elo 2005, 17:10
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

busabobo kirjoitti:
jarim kirjoitti:Enpä usko että onnistuu Bike Doctorilla.

Oma K8 oli kuukausi sitten tohtorilla oman ecun säädössä. Ihan nätit käppyrät sai hierottua :)
???
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Avatar
VeliHölmöK8
Viestit: 169
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
Paikkakunta: Etelä-Häme

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

Viime viikolla (taas) Samilla Espoossa säädätyksessä, kun piti saada (taas) uutta palikkaa sopimaan kokonaisuuteen.

Tällä väliin ecueditoriin oli tullut jotain päivitystäkin, niin että siinä 4 000 kierroksen ympärillä toimii entistä paremmin. Nyt uskomattoman tasaista menoa ja tasaista tehontuottoa. :thumbup: Suosittelen lämpimästi!

Mun kokemuksen perusteella hinta on siinä 200-250 €, toki riippuen siitä mitä kaikkea joutuu tekemään ja pitääkö esim. bensaa lisääillä. Sami on pedantti kaveri. Mun viime sessioissa bensaa meni taas se reilu tankillinen... Tosin aika suuri osa säätöjen hieromisesta koski ilokaasuja.
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Vastaa Viestiin