K8: takavalon irroitus/vaihto
Jep. Kirkas led-valo tuli sitten postista, ja nyt sitten olisi mukava saada tietää, että mitä pitää irroittaa jotta saisin lampun pois ja uuden tilalle. Ei jaksaisi turhaan mitään purkaa ja rikkoa kiinnikkeitä. Pikaisesti katselin, että kaksi vaihtoehtoa, eli purkaa takapään katteita (mitä niistä ?) tai vaihtoehtoisesti sisälokasuoja pois paikalta (jos nyt onnistuu ?). Tämä minun tuusaaminen on kuin :1087
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Takakatteen käytättää irti..TODELLA hankala yrittää esim tummalasi laittaa takavalon päälle, ilman katteen irroitusta. Takakate lähtee pienellä vaivalla irti, eikun kokeilemaan vaan...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Tilasin tumman takavalon ja vilkut Dragracelta ja kun piti alkaa asentelemaan niitä, niin meni sormi suuhun.
Miten ihmeessä vilkun päälle saa ne tummennuslevyt vai pitääkö orkkislasi ensin irrottaa umpiosta ja sen tilalle laittaa sitten ne uudet versiot.
En uskaltanut alkaa väkisin repimään umpiosta irti orkkis laseja, kun en ollut varma onko ne kiinteästi siinä kiinni.
Takalasin laittamiseen pitää vissiin irroittaa koko takakate, kuten ketjun aikaisemmissa viesteissä mainittiin.
Tummat etuvilkutkin tuli ja niissä vissiin sama homma, että ensi koko etukate pois ja sitten pääsee vasta vaihtamaan uudet tilalle.
Onko muilla kokemuksia samoista kapistuksista?
Miten ihmeessä vilkun päälle saa ne tummennuslevyt vai pitääkö orkkislasi ensin irrottaa umpiosta ja sen tilalle laittaa sitten ne uudet versiot.
En uskaltanut alkaa väkisin repimään umpiosta irti orkkis laseja, kun en ollut varma onko ne kiinteästi siinä kiinni.
Takalasin laittamiseen pitää vissiin irroittaa koko takakate, kuten ketjun aikaisemmissa viesteissä mainittiin.
Tummat etuvilkutkin tuli ja niissä vissiin sama homma, että ensi koko etukate pois ja sitten pääsee vasta vaihtamaan uudet tilalle.
Onko muilla kokemuksia samoista kapistuksista?
Lähtee jotenkin näin (takakate) satula pois ,takakahva pois,kaks ristipäätä kumitutteineen auki,edessä pari painonappinepparia,satulan lukon vaijeri irti ssalvasta molemmilla sivuilla alapuolella oliko nyt kaks vai kolme painonappinepparia per sivu, vilkkujen ja takavalon sähköliittimet irti ja siinä se kaikkine vilkkuineen ja takavaloineen,jotenkin noin ,ei kestä montaa minuuttia
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
B-King-08 kirjoitti:Tilasin tumman takavalon ja vilkut Dragracelta ja kun piti alkaa asentelemaan niitä, niin meni sormi suuhun.
Miten ihmeessä vilkun päälle saa ne tummennuslevyt vai pitääkö orkkislasi ensin irrottaa umpiosta ja sen tilalle laittaa sitten ne uudet versiot.
En uskaltanut alkaa väkisin repimään umpiosta irti orkkis laseja, kun en ollut varma onko ne kiinteästi siinä kiinni.
Takalasin laittamiseen pitää vissiin irroittaa koko takakate, kuten ketjun aikaisemmissa viesteissä mainittiin.
Tummat etuvilkutkin tuli ja niissä vissiin sama homma, että ensi koko etukate pois ja sitten pääsee vasta vaihtamaan uudet tilalle.
Onko muilla kokemuksia samoista kapistuksista?
Älä vaan riko takavilkkuja!
Alkuperäiset vilkut laitetaan kokonaisena sinne takakatteen sisään ja se musta muovi kiristetään pitkällä ruuvilla siihen alkuperäiseen vilkkuun.
Eli pitkä ruuvi menee läpi mustasta muovista ja vilkusta ja sen taakse lukkomutteri.
Takakate vaan irti kokonaisena kuten MARTTI tuossa jo kirjotti.
Niin avot, on helppo sen jälkeen.
Takavaloon saa tummennuksen kun ottaa pari taaempaa ruuvia irti ja kääntää sitä valoa, niin luiskahtaa kivasti paikalleen...
Etuvilkut saa vaihdettua jos otat ne mittariston vieressä olevat mustat muovit irti.
Ei paha nakki sekään.
Edited By Tomppa on 1275593823
SMR
Busanistit +200mph Club Finland
Busanistit +200mph Club Finland