joo, kyllä ainakin näillänäkymin tuo Jukan vette on tulossa halliin vetään mailia. Kovaa saa mennä busalla jos mielii pärjätä tuolle.snuggles kirjoitti:Timba kirjoitti:Lappeenrannasta TULOKSIA
Nyt kyl tarvii busaporukalle lisävauhtia kun alkaa menee autot ja kawat ohitse. Hallissa olis mukava nähdä tuo vette tositoimissa.
2010 tapahtumakalenteri - ... tässä jotain alustavaa tietoa...
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Luulenpa että Vette mahtuu kyllä top10 ja ehkä jopa top5 ryhmään vauhdin osalta mutta Hayabusat vie top3 paikat.ysi-ärrä kirjoitti:snuggles kirjoitti:Timba kirjoitti:Lappeenrannasta TULOKSIA
Nyt kyl tarvii busaporukalle lisävauhtia kun alkaa menee autot ja kawat ohitse. Hallissa olis mukava nähdä tuo vette tositoimissa.
joo, kyllä ainakin näillänäkymin tuo Jukan vette on tulossa halliin vetään mailia. Kovaa saa mennä busalla jos mielii pärjätä tuolle.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
Oliko Lappeenrannassa tutka kauempana kuin mailissa? Jostain olin lukevinani.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
toimeve kirjoitti:Oliko Lappeenrannassa tutka kauempana kuin mailissa? Jostain olin lukevinani.
Olen kuullut juttua että tutka olisi Lappeenrannassa 1700m kohdalla mutta tutkan luonteesta johtuen korkein lukema joka tapauksessa saadaan 50m-100m ennen tutkaa koska tämän jälkeen kulma tutkan ja lähestyvän ajoneuvon välillä alkaa kasvamaan mittauksen kannalta epäsuotuisan suureksi. Testattu juttu.
Nopeuden muutoksesta viimeisen 100m matkalla vielä sen verran että esim. Joensuussa 2009 Taxi 911 358.5kmh @ 1570m ja 360.3kmh @ 1670m. Vastaavasti Joensuussa 2008 oma 346.3kmh @ 1834m ja 344.9kmh @ 1735m. Eli eipä hirveästi.
Edited By jarim on 1275419356
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tietääkös joku tuon bemarin, BMW S1000RR, taustoja joka ajo lappeenrannassa 299kmh ? Liekö vetäny rajottimeen vakiokuntoisena. Siin jää tavan gixxerit jalkoihin.Timba kirjoitti:Lappeenrannasta TULOKSIA
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Kuulemma kulkurajoittimet poistettu, muuten vakio. Busat kuitenkin samoissa olosuhteissa 312 eli ei tuo nyt ihme vekotin minusta ole...snuggles kirjoitti:Timba kirjoitti:Lappeenrannasta TULOKSIA
Tietääkös joku tuon bemarin, BMW S1000RR, taustoja joka ajo lappeenrannassa 299kmh ? Liekö vetäny rajottimeen vakiokuntoisena. Siin jää tavan gixxerit jalkoihin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Miiteenköhän ne bussit 312? Siis samoissa olosuhteissa, eli onko vakiomenottimilla 312?
Hoplaa?
Jos pantas se buimuri ilman rajottimia ilman "tehopakaria", vastaan bussi ilman tehomenottimia? Kui käy?
Eli: Onko tehobuimuri(mitä se kuulostaa puimurikuskien mielestä olevan) nopiampi menijä kunpas voimalaitos Sutsukin tehtaalta tullessa?
Vastatkaa jotka tiedätte ja osaatte.
Bimmerissä on varmaan voimaa kuten monessa muussakin... ??? ???
Hoplaa?
Jos pantas se buimuri ilman rajottimia ilman "tehopakaria", vastaan bussi ilman tehomenottimia? Kui käy?
Eli: Onko tehobuimuri(mitä se kuulostaa puimurikuskien mielestä olevan) nopiampi menijä kunpas voimalaitos Sutsukin tehtaalta tullessa?
Vastatkaa jotka tiedätte ja osaatte.
Bimmerissä on varmaan voimaa kuten monessa muussakin... ??? ???
No sikäli liioittelin että yksi meni 312, pari seuraavaa 310 ja 303. Olosuhteet kuitenkin samat. Hayabusista en tiedä mitä niihin on tehty, omistajat kommentoikoot jos tietää. Sitäkään en tiedä minkäkokoinen kuski BMW:llä ollut, sillä on aika radikaali vaikutus nimenomaan huippunopeuteen. Mutta kyllä Hayabusa edelleen todistettavasti kovin vakio-tai-lähes-vakio menijä on väitän minä.Busari kirjoitti:Miiteenköhän ne bussit 312? Siis samoissa olosuhteissa, eli onko vakiomenottimilla 312?
Hoplaa?
Jos pantas se buimuri ilman rajottimia ilman "tehopakaria", vastaan bussi ilman tehomenottimia? Kui käy?
Eli: Onko tehobuimuri(mitä se kuulostaa puimurikuskien mielestä olevan) nopiampi menijä kunpas voimalaitos Sutsukin tehtaalta tullessa?
Vastatkaa jotka tiedätte ja osaatte.
Bimmerissä on varmaan voimaa kuten monessa muussakin... ??? ???
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jep. Eipä me tiijetä kaikkien merkkien/mallien kaikkia tehoja kun ei oo kokeiltu.. Vaan olen samaa mieltä, busa on todistettavasti se nopein
Buimurikuskit kehiin, rajottimet pois ja tehopakari kiinni!
Kyllä se sieltä lähtee... :rocket :rocket Kertovat niissä olevan yli 0,2khp tophp... :p
Vaan katsotaan taas tämä kesä kuin käy...
Risabu
Buimurikuskit kehiin, rajottimet pois ja tehopakari kiinni!
Kyllä se sieltä lähtee... :rocket :rocket Kertovat niissä olevan yli 0,2khp tophp... :p
Vaan katsotaan taas tämä kesä kuin käy...
Risabu
Sitä täs meinasin että jos bemu kulkee noin hyvin vakiona niin pienen kehittelyn jälkeen kampee kiilaa busaporukan sekaan. Tavallaan ihan tervettä kehitystä, pitää nistit valppaana.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
snuggles kirjoitti:Sitä täs meinasin että jos bemu kulkee noin hyvin vakiona niin pienen kehittelyn jälkeen kampee kiilaa busaporukan sekaan. Tavallaan ihan tervettä kehitystä, pitää nistit valppaana.
Nimeomaan. Kuten myös toi rainmaker tuo pientä haastetta laittaa.
Edited By RHead on 1276257304
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Ajoin tuon yhden vedon tunnustelle (310km/h) ja poistuin. Ihan hyvä tulos mulle satakiloiselle vähän jäi vaivaamaan kun pyörässä olisi ollut potkua mennä vähän kovemminkin, tarkoitus oli ajaa toinen kierros "kaikkipelissä", mutta tuli niitä teknillisiä ongelmia Olisi ollut kiva nähdä paikalla muutama nopea busa niin olisi tuo tulosliuska ollut normaalimman näköinen.jarim kirjoitti:Busari kirjoitti:Miiteenköhän ne bussit 312? Siis samoissa olosuhteissa, eli onko vakiomenottimilla 312?
Hoplaa?
Jos pantas se buimuri ilman rajottimia ilman "tehopakaria", vastaan bussi ilman tehomenottimia? Kui käy?
Eli: Onko tehobuimuri(mitä se kuulostaa puimurikuskien mielestä olevan) nopiampi menijä kunpas voimalaitos Sutsukin tehtaalta tullessa?
Vastatkaa jotka tiedätte ja osaatte.
Bimmerissä on varmaan voimaa kuten monessa muussakin... ??? ???
No sikäli liioittelin että yksi meni 312, pari seuraavaa 310 ja 303. Olosuhteet kuitenkin samat. Hayabusista en tiedä mitä niihin on tehty, omistajat kommentoikoot jos tietää. Sitäkään en tiedä minkäkokoinen kuski BMW:llä ollut, sillä on aika radikaali vaikutus nimenomaan huippunopeuteen. Mutta kyllä Hayabusa edelleen todistettavasti kovin vakio-tai-lähes-vakio menijä on väitän minä.
+200mph CLUB FINLAND
snuggles kirjoitti:Sitä täs meinasin että jos bemu kulkee noin hyvin vakiona niin pienen kehittelyn jälkeen kampee kiilaa busaporukan sekaan. Tavallaan ihan tervettä kehitystä, pitää nistit valppaana.
Bemusta otettu 206hp putkisto+kannen kanssa takarenkaalta kun samassa penkissä 08 busasta 205hp putkisto+kannen kanssa takarenkaalta. Eli jos tommoinen tulee kentälle kulkee varmasti ihan kiitettävästi tietenkin kun rajoittimet poistettuna.
Samassa penkissä putkiviri+kansi Kawa ZZR 1400 197hp takarenkulta.
Edited By RHead on 1276370745
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
RHead kirjoitti:snuggles kirjoitti:Sitä täs meinasin että jos bemu kulkee noin hyvin vakiona niin pienen kehittelyn jälkeen kampee kiilaa busaporukan sekaan. Tavallaan ihan tervettä kehitystä, pitää nistit valppaana.
Bemusta otettu 206hp putkisto+kannen kanssa takarenkaalta kun samassa penkissä 08 busasta 205hp putkisto+kannen kanssa takarenkaalta. Eli jos tommoinen tulee kentälle kulkee varmasti ihan kiitettävästi tietenkin kun rajoittimet poistettuna.
Samassa penkissä putkiviri+kansi Kawa ZZR 1400 197hp takarenkulta.
Ja sitten kun tehot on saatu identtisiksi niin aletaan puhumaan aerodynamiikasta. Painon kanssa (siis pyörän massa) huippunopeudella on hyvin vähän tekemistä joten se voitaneen jättää laskuista pois.
Esimerkkinä: todistetusti Busa ~30hp pienemmillä tehoilla kulkee kovempaa mitä ZX-12R. Ai mistäkö tiedän? No kun itse ajoin. Molempia.
Edited By jarim on 1276373570
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti: Ja sitten kun tehot on saatu identtisiksi niin aletaan puhumaan aerodynamiikasta. Painon kanssa (siis pyörän massa) huippunopeudella on hyvin vähän tekemistä joten se voitaneen jättää laskuista pois.
Esimerkkinä: todistetusti Busa ~30hp pienemmillä tehoilla kulkee kovempaa mitä ZX-12R. Ai mistäkö tiedän? No kun itse ajoin. Molempia.
Mikä matka ja paljon oli nopeus about?
Laskuriin kun tietoja syöttelee niin 350km/h 12R vs. Busa tehotarve Busan hyväksi 20hv. Laskuri laskee tietenkin vain absoluuttista kattonopeutta, joten tehoero esim. maililla on varmasti jonkinverran suurempi, mutta ei mitään hajua paljonko.
Edited By slip on 1276379129