Ksthb kirjoitti:Joku mättää kokoonpanossa ihan selkeästi, käsittääkseni kokoonpanoon on pistetty uusia osia aika lailla...
Kansi, nokat, venttiilit, putki, muuta ?
Tietääkseni kaikki osat on sillä alueella että +250hp teho pitäis tulla itsestään.
Veikkaisin että kansi mättää.. minkälaisilla virtauksilla/venttiileillä uusi kansi on ?
Ei kait se juuri mitenkään virtaa, ihan huvikseni vaan pisti paremman kannen pölyttymään.
Oisko herrasmiesmaista lopettaa toi kansi keskustelu tähän täällä "julkisella" puolella?
Mikäli jotain palattavaa aiheeseen niin kävisikö se tuolla privan puolella?
Hyvää tehokasta ja vauhdikasta kesää toivottaa -jouni-
Mä mistään mitään ymmärrä, mutta sellainen tutina on että Kamc:n penkki näyttäis nykyisellä kokoonpanolla n. 220hv.. toivotaan että olen väärässä, niin kuin yleensä
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
kajbusa kirjoitti:Mä mistään mitään ymmärrä, mutta sellainen tutina on että Kamc:n penkki näyttäis nykyisellä kokoonpanolla n. 220hv.. toivotaan että olen väärässä, niin kuin yleensä
Voidaan me kertoa miksi kansi vaihdettiin jos sen haluatte tietää
Samin penkissä ja kamc penkissä näyttäis luultavimmin 240hp takapyörälle. Varmuuttahan asialle ei ole ennenku mittais, mutta eipä meillä ole tarvetta sitä enempi mittailla (nyt, tietty sitten taas on tarve kun setuppia taas muutetaan).
Eiköhän meillä ole ihan mörköjä pelkäämätön setuppi tälle(kin) kaudelle :rocket
Ksthb kirjoitti:Joku mättää kokoonpanossa ihan selkeästi, käsittääkseni kokoonpanoon on pistetty uusia osia aika lailla...
Kansi, nokat, venttiilit, putki, muuta ?
Tietääkseni kaikki osat on sillä alueella että +250hp teho pitäis tulla itsestään.
Veikkaisin että kansi mättää.. minkälaisilla virtauksilla/venttiileillä uusi kansi on ?
Ei kait se juuri mitenkään virtaa, ihan huvikseni vaan pisti paremman kannen pölyttymään.
Oisko herrasmiesmaista lopettaa toi kansi keskustelu tähän täällä "julkisella" puolella?
Mikäli jotain palattavaa aiheeseen niin kävisikö se tuolla privan puolella?
Hyvää tehokasta ja vauhdikasta kesää toivottaa -jouni-
Pahoittelut, tarkoitukseni ei ollut lietsoa mitään...
Tarkoitus oli ihan hyvä, herättää rakentavaa keskustelua.
Eipä muutakuin onnea projektiin... Nopea Taxista tulee, sehän on selvää....
kajbusa kirjoitti:Sittenhän homma on ok...ja lisää on odotettavissa
Joo, ainahan sitä enempi oltais haluttu mutta aika liki meni mitä veikkasinkin.
Kesän kuluessa varmaankin vaihdetaan 2nd ilokaasut kokonaan märkäsetiksi niin voi 1st ja 2nd settejä säätää toisistaan riippumatta. Se nykyinen 10% rikastuslisä 2nd kaasuille asettaa aivan liikaa rajoituksia.
JariM äänesti meille eri pakonokkaa (joka ainakin simulaatioissa olis antanut paremman huipputehon) mutta päädyttiin nykyseen lähinnä mun toiveesta. Enempi voimaa keskikierroksilla -> parempi varttimaililla. Mutta nyt kun kausi alkaa niin rakenteluun on tietty rajoitetummin aikaa käytettävissä.
Step by step.
Jouniri kirjoitti:Kentällä se nähdään loppunopeuden muodossa mitä kelläkin on oikeasti tehoja, siinä ei penkkituloksilla ja niiden välisillä eroilla tai mittaustavoilla ole paljon merkitystä. Tästä näyttönä esim. viime vuosi jolloin niitä "tehokkaampia" oli vain yksi edellä (King Artin Yöjuna) ja loput taisi olla perässä. Eli mitä merkitystä sillä paperilapulla loppujen lopuksi on tonne kentälle?
Aikalailla se on näin, minunkin mielestäni. Huipputeholukemahan on vain yksi piste piiiiitkässä käyrässä.
Jatkakaa ihmeessä valitsemallanne polulla, se on jo tuottanut loistavia tuloksia ja ei epäilystä etteikö sama jatku: tiimin ukkoja tuntien niin tulosta on lupa odottaa. Vielä ripaus onnea sekaan niin kuski, pyörän säädöt ja keli osuu nappiin samaan aikaan = vanhat ennätykset ovat myös paperia.
C U in Halli!
Taxilla Kalajoen vartilla lauantaina: neljässä lähdössä 9.0xx ja parhaat loparit 254km/h. Ajot vaparina ilman kaasuja.
8 m/s puuskittaista sivuastaista tuulta ja Taxissa penkkiasetukset Ecussa. Kyllä se työntää..
Ja täältähän niitä vetoja voi ihastella: Klix ja Klax
Eli Taxi tälle kesää ekaa kertaa tosi toimissa. Nyt sitten valmistautumaan Hallia kohden.
busajasa kirjoitti:Taxilla Kalajoen vartilla lauantaina: neljässä lähdössä 9.0xx ja parhaat loparit 254km/h. Ajot vaparina ilman kaasuja.
8 m/s puuskittaista sivuastaista tuulta ja Taxissa penkkiasetukset Ecussa. Kyllä se työntää..
Ja täältähän niitä vetoja voi ihastella: Klix ja Klax
Eli Taxi tälle kesää ekaa kertaa tosi toimissa. Nyt sitten valmistautumaan Hallia kohden.
Kilpakumppani meinas, että siltä puuttu järkiään 10km/h loppunopeuksista. Eiköhän se oo taxissa samaa luokkaa ko puuttuu (+ecukartta).
15 lähtöä sai ajaa, pitokin oli hyvä loppuajasta. 60ft ajat ei ollu kummosia. Liekö vikana kuskin ruoste vai kytkimen haukkailu/ravistaminen. Lähtökierroksia ei oikein voinut pitää yllä kun vehkeet meinas karata liikkeelle.
Mutta pääasiana olikin jarrujen sisäänajo Hallia varten. Uudet braking levyt, Brembo pääsylinteri ja EBC racinkipalat (ja Gen2 keula jarrusatuloineen). Nyt tuntuu, että jarrut ON
Olipahan näky kun hatun alle kurkistettiin... ykkönen ja nelonen niinkuin minulla kolmonen ja nelonen eli venttiilien välistä kannakset häipyny ja sen lisäksi pakoventtiileistä puuttui reilun kokoiset palaset. Lämpöstä on ollu. Jännä homma sikäli kun lambda arvo loggerin mukaan oli koko ajan hyvin alueella.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mikä olisi ammattimaisen säätäjän laskema termi "alueella" kun huomoidaan polttoaineen sekä ilokaasun stoich lambda arvot ?
PetriK kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta kysyn että mikä olisi ammattimaisen säätäjän laskema termi "alueella" kun huomoidaan polttoaineen sekä ilokaasun stoich lambda arvot ?
AFR = Lambda x 14.7 eikös?
Sen mukaisesti koko vapariveto Hallissa lambda ~0.88 eli AFR:nä ~12.9 sekä kaasuilla lambda ~0.79 eli AFR:nä ~11.6.
Edited By jarim on 1277408506
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport