Ecueditor 2.0 prerelease - ...löytyy täältä...

Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Luvut ei ihan täsmää aina koska:
- ECU laskee lähimpien solujen "keskiarvoja" (intepolointi lienee oikea termi)
- Koneen lämmitessä käytetään eri arvoja, ns käynnistysrikastusta ja käynnistysennakkoa
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

Kiinnostais saaha nuo turhat rajoittimet pois tuosta omasta k8:sta!!!
...oisko lauantaina 22.5 missään päin suomea mahdollista suorittaa tuo toimenpide? ???
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

purzzi kirjoitti:Kiinnostais saaha nuo turhat rajoittimet pois tuosta omasta k8:sta!!!
...oisko lauantaina 22.5 missään päin suomea mahdollista suorittaa tuo toimenpide? ???
Kempeleessä onnistuu edelleen. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

purzzi kirjoitti:Kiinnostais saaha nuo turhat rajoittimet pois tuosta omasta k8:sta!!!
ei ihan aiheeseen liittyvä mut missä kohtaa tuo rajoitin iskee? millä kierroksilla? mittari on ollu pohjassa jo kauan...
jeejee 1/4 alle kympin
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

jarim kirjoitti:
purzzi kirjoitti:Kiinnostais saaha nuo turhat rajoittimet pois tuosta omasta k8:sta!!!
...oisko lauantaina 22.5 missään päin suomea mahdollista suorittaa tuo toimenpide? ???

Kempeleessä onnistuu edelleen. :)

No hitsi!! Jos kelit kutakuinkin kohdallaan,ni vois ton kauden avauksen suorittaa sit Kempeleen kautta koukaten... :D
Otan yhteyksiä ens`viikolla, jos ei ilmaannu ketään, joka moista toimenpidettä pystys lähempänä suorittamaan.
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
106-1251057001

Viesti Kirjoittaja 106-1251057001 »

Jos vaikka kertoisit missä itse vaikutat niin helpottaisi. Minäkin voin tuon suorittaa Helsingissä, jos vain hankit ja asennat itse 2 vaadittavaa piuhanpätkää ecun liittimeen. Jarim näitä kuulemma myy ;)
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Laitetaan nyt tännekkin.

Ecueditor on ottanut seuraavan askeleen kohden OpenSource SW kehitystä.
Lähdekoodi on siirretty www.bitbucket.org palveluun ja tuonne on käynnistetty julkinen Ecueditor repository. Kuka vaan voi ladata koodin itselleen tuolta.
Koodi on myös strukturoitu uudelleen jakaen lähdekoodi alihakemistoihin. G1, G2, Bking, Common ja joitain muita foldereita löytyy nyt uudesta rakenteesta.
Rakenteen uudelleen jakoon liittyy myös vastuunjaot seuraavasti:

G1 = JaSa (busajasa)
Bking = jkwool
loput (G2 & Common etc) = PetriK

Edellä olevilla on oikeudet muuttaa, lisätä ja poistaa koodia omalla alueellaan. Täten jos joku muu haluaa contribuoida muutoksia olmassa olevaan lähdekoodiin, edellä mainitut henkilöt voivat sen viedä omalla alueellaan olevaan "tuotantohaaraan".
Lisää oikeuksia jaetaan sen mukaan kun contribuuttoreita tulee mukaan. Lukuoikeudet siis on jo kaikilla valmiina.

Bitbucketista löytyy myös issues tool jolla löydetyt viat ja jatkokehityskohteet pyritään hallitsemaan.
Eli kaikki, joita EcuEditor jatkokehitys kiinnostaa nyt mukaan ja matkaan seuraamaan ja jatkokehittämään.

http://bitbucket.org/ecueditor/ecueditor/
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Vastaa Viestiin