Mistä sais ohuempia kannentiivisteitä? Tahtoisin lisää paukkua, mutta ei halua alkaa vaihtaa mäntiä! US-parts´ilta Yritin kysellä, mut en saanut oikeeta kaveria kiinni. Duell´ilta ei löydy busaan, pienempiin gixereihin kyllä.
:p :p
Kannentiiviste ohuempi?
-
- Viesti:
-
- Viesti:
HERÄTYS!! Eikö kellään tosiaan tietoa?!
No, hyvä on! Onko kellään kokemusta Wisecon männistä vakio poraukselle? Huhuja oon kuullut, että alkaa lämpimänä savuta, kuin saunan kiuas! Je`n männillä ei ois samaa ongelmaa!? Vastailkaa nyt jotain, vaikka asian vierestä, jos ei muuta! Nää viritykset EI tule mun VAKIO busaan, kuhan kavereille kyselen......
No, hyvä on! Onko kellään kokemusta Wisecon männistä vakio poraukselle? Huhuja oon kuullut, että alkaa lämpimänä savuta, kuin saunan kiuas! Je`n männillä ei ois samaa ongelmaa!? Vastailkaa nyt jotain, vaikka asian vierestä, jos ei muuta! Nää viritykset EI tule mun VAKIO busaan, kuhan kavereille kyselen......
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
...hmmm...tehomäntä kiikarissa...ota imuhelmasta pala pois...,Gianellin tehari ja isompi pää-suutin...!!!
Unohda nuo mopo-ViVitykset...turbo sinne pitää asentaa...se on nyky-päivää... :p
...tulipahan jotakin vastattua...vaikka meni 3km asian vierestä...
Unohda nuo mopo-ViVitykset...turbo sinne pitää asentaa...se on nyky-päivää... :p
...tulipahan jotakin vastattua...vaikka meni 3km asian vierestä...
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray
King of team purzzi :rasberry:
King of team purzzi :rasberry:
Hmm... semmonen Vaisko mäntäsarja löytyis tiivisteineen, Busanisti hintaan tietty.BussiJussi kirjoitti:HERÄTYS!! Eikö kellään tosiaan tietoa?!
Tota savuumista en usko. Oliskohan tullut asennus virheitä kasatessa :O
Vaikka en mikään expertti olekaan, niin en minäkään tuohon savutukseen usko. Sehän tietysti on, että kun pannaan takomäntä koneeseen, niin se jätetään hieman väljemmäksi se pytty, koska takomäntä on tiheämpää kamaa ja laajenee lämmetessään enemmän, joten mieluummin sitä savutusta tulisi kylmällä koneella ja ei lämpöisellä.
Aika huimia keskialueen tehon lisäyksiä ovat Gixxereihin saaneet ohuemmalla kansipahvilla. Yks kaverin kaveri laitto ja muistaakseni tonnikkaaseen tuli 10hp keskialueelle, muita arvoja en muista.
Aika huimia keskialueen tehon lisäyksiä ovat Gixxereihin saaneet ohuemmalla kansipahvilla. Yks kaverin kaveri laitto ja muistaakseni tonnikkaaseen tuli 10hp keskialueelle, muita arvoja en muista.