Jeps!PetriK kirjoitti:Tässä on tämä greg:n (eli Ryan Schnitz:n säätämä) boostfuel 356hp turbokartta näytille. Laskettiin samin kanssa että noin 300 samin takarengashevosta tuo vastannee. Sami myös sääti tänään yhden gen2:sen pienemillä ahdoilla että siellä on parikin hyvää karttaa lähtökohdaksi. Siinäkin maltillisemmassa pyörässä samin konetehot lähentelivät jo 300 hevosta. Toi samin dyno on nyt entistä parempi turbojen säätämiseen kun siinä on integroitu ahtopaineentunnistin. Eli dyno piirtää käppyrää jossa on kierrokset, teho, afr ja ahtopaine.
Jos haluat että boostcontroller (eli tuo ahtopaineen ecusäätö) saadaan toimimaan säätämisen lopuksi niin siihen kannattaa varata aikaa. Se on oikeastaan ainut asia turbopuolella mitä ei vielä ole kunnolla testattu. Greg:llä testaus ajanpuutteen vuoksi pysähtyi siihen että mies laittoi tämän väärälle puolelle turbon ohjausta ja reagointi ahtopaineisiin oli liian hidas. Jos aikaa on tarpeeksi ja molemmat ollaan samaan aikaan paikanpäällä niin eiköhän saada toimimaan.
Mulla vielä mahdollisuus käyttää "edelllistä mallia smithiltä" olevaa säädintä, jos ei saada uutta toimimaan! Sillon vaan joudutaan käyttää samaa karttaa joka vaihteella, koska se vaihdeanturilla oleva systeemi sotkee ecun luulemaan 5 vaihdetta. Samin, ja sun viesteistä päätellen mahdollisuus saada aika laadukkaasti mopedi säätöihin!!! Yes!!
Penkkiaikaa odotellessa....