Hälyttimessä vikaako?

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
Avatar
Hape
Viestit: 72
Liittynyt: 23 Touko 2004, 19:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hape »

Onkos kellään ollu Laserlinen hälyttimessä vastaavaa ongelmaa...

Elikkäs kun sammutan busan syttyy jostain syystä tuo hälärin ledivalo ja kuuluu yks piippaus ja kun koitan poistaa taikka kytkeä hälyttimen niin hälytin ei reagoi mitenkään nuihin radioavaimen nappuloihin, ledivalo vaan palaa... .kle.(pattereista se ei ole kiinni). Taitaa tyhjätä akun tuolla tapaa...

Sitten kun kytken virran päälle antaa hälytin normaalit varoitus äänet ja ledivalo vilkkuu muistuttaen että painappas radioavaimen nappia, muuten alkaa hälytin huutaa... tämä stydeemi taasen toimii... ledi toimii oikeen elikkäs piippausten kohdalle se vilkkuu ja kun radiovaimen nappia painaa valo sammuu kuten pitääkin...

Elikkäs toimii muttei toimi tai toimii muttei oikein... :D

Niin ja hälytin on Laserline 861, kolmatta kautta käytössä.
ex busat:
GSX1300RT K3 & GSX1300R K6
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Oppikohan Kujo mitään noista laserlinen hälläreistä ku sillä meinas monta kertaa mennä hermot mun zetorin hällärin kans :D :D
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Jaku kirjoitti:Oppikohan Kujo mitään noista laserlinen hälläreistä ku sillä meinas monta kertaa mennä hermot mun zetorin hällärin kans :D :D
Oppi. Ensihoitona iso ruuvari läpi siitä kajarista, jonka jälkeen puretaan asennus huolellisesti ja heitetään hällärillä kuikkaa.
...Jos minulta kysytään... :)
72-1087041485

Viesti Kirjoittaja 72-1087041485 »

Njet problemo, ainakaan tommottista... Tosin vasta toka kausi... :cool:

edit: korjattu
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Kujo kirjoitti:
Jaku kirjoitti:Oppikohan Kujo mitään noista laserlinen hälläreistä ku sillä meinas monta kertaa mennä hermot mun zetorin hällärin kans :D :D

Oppi. Ensihoitona iso ruuvari läpi siitä kajarista, jonka jälkeen puretaan asennus huolellisesti ja heitetään hällärillä kuikkaa.
...Jos minulta kysytään... :)
Näin minä muistelinkin :p Hape, eiku töihin :D
83-1085581541

Viesti Kirjoittaja 83-1085581541 »

Minulla OLI myös laserlinen hälyytin entisessä 6 satasessa ja se toimi ensimmäisen kesän hyvin. Toisena kesänä se helvetti pääsi irti: tuli käynti häiriöitä kostealla kelillä, epämääräistä käytöstä hälyyttimen toimintaan kytkemisessä/ poiskytkemisessä ja lopuksi kesken ajon meni vilkut päälle (mallia hätävilkut)! Kaikki em. ongelmat hävisi pyörästä kun otin hälyttimen pois!
Avatar
waiski10
Site Admin
Viestit: 902
Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

pistäkää vaan laserlinerit niin korkealle ettei kukaan koskaan ylety ottamaan niitä käyttöön ....kele. niistä ei oo ku harmia.
ennen kova, ehkä vielä joskus...
Avatar
Hape
Viestit: 72
Liittynyt: 23 Touko 2004, 19:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hape »

Ok. uskotaan... poistetaan siis koko paska ja hommataan ehkä enskaudelle joku uus!!!

Btw.soitin muuten maahantuojalle ja se tuumas että yks mahollinen vika on sen hälyttimen oma akku...se on ehkä kaput ja uusia ei tietystikkään ole enää saatavilla... sen verta vanha malli... kle
ex busat:
GSX1300RT K3 & GSX1300R K6
Avatar
Timppa
Site Admin
Viestit: 716
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 16:15
Paikkakunta: Anjalankoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Hape kirjoitti:hälyttimen oma akku...se on ehkä kaput ja uusia ei tietystikkään ole enää saatavilla... sen verta vanha malli... kle
Akku tuskin on niin erikoinen malli, etteikö korvaavaa mistään elektroniikkapuljusta löytyisi ??? Muuta kun häläri atomeiksi ja akku vaihtoon :p
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Avatar
Hape
Viestit: 72
Liittynyt: 23 Touko 2004, 19:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hape »

Timppa kirjoitti:Akku tuskin on niin erikoinen malli, etteikö korvaavaa mistään elektroniikkapuljusta löytyisi ??? Muuta kun häläri atomeiksi ja akku vaihtoon :p

Purkamaan hälytintä minäkö...minen jaksa... :D

Naapurissa on putiikki joka saa poistaa tuon häirittemästä...ellei tuo nyt ala toimiin kun käväsen ruuvaamassa ladatun mopon akun paikalleen.
ex busat:
GSX1300RT K3 & GSX1300R K6
Avatar
Timppa
Site Admin
Viestit: 716
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 16:15
Paikkakunta: Anjalankoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Jos nyt päädyt lemppaamaan värkin roskikseen, niin paneppa se samointein pakettiin ja lähetä mulle :p Maksan tietty postimaksut :cool:
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Avatar
Hape
Viestit: 72
Liittynyt: 23 Touko 2004, 19:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hape »

Dodih... kävin laittamassa täyteenladatun mopon akun paikalleen ja sviddu...häläri ei toimi mihkään suuntaan enää!!! muttei starttaa busakaan!!!

Elikkäs kyllä tuo ö-mappiosastolle taitaa kadota!
ex busat:
GSX1300RT K3 & GSX1300R K6
Avatar
jokkebusa
Viestit: 122
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:39
Paikkakunta: miilupolku 6 28450 ulvila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jokkebusa »

..kato nyt ennekuin lokeille nakkaat, että onkos noi kaikki sähvöliitokset varpilla okoo. mullehan toi defan hälläri soi kans muutaman kerran yllättävän ajokiellon, eikä hiljentynty räikkä millään. kyse oli lopulta pelkästään kontaktihäiriöstä sen yhdessä nips- naps- johtoliitoksessa. sinne vaan ruuttaus cr-ceetä tahi vastaavaa ja taas saa hetken ajaa....

voihan toi laserline olla susi jo syntyissään, mutta pikkasen krämppiä noi kuuluu kaikkikin jälkimasennetut hälyt olevan ettei sen puoleen...
...dont you agree...ehhh..?
Vastaa Viestiin