Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
wänk
Viestit: 14 Liittynyt: 12 Elo 2009, 20:48
Viesti
Kirjoittaja wänk » 17 Huhti 2010, 17:29
Elikkä mitä mieltä ootte tosta termostaatin tarpeellisuudesta?
Sen ymärtäis jos ajettais myös talvellakin, mut eikös "kesä" pyörissä termostaatti oo vähän turhaa? Käsittääkseen kun kone lämpiää niin termari pysyy kokoajan auki.
Tuli vaan mieleen kun omassa koneessa on puristuket 13:1 ja muutenkin viripeli niin jos jättäin ton termostaatin kokonaan pois.
83-1175441819
Viesti
Kirjoittaja 83-1175441819 » 17 Huhti 2010, 19:53
Sehän on ihan oma valinta
tetsa
Viestit: 227 Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11
Viesti
Kirjoittaja tetsa » 17 Huhti 2010, 20:43
Anna vaan olla paikoillaan jollei oo lämpöonkelmia ja silloinkin tupla flekti ni jo. Kyl se termari siel töitä tekee eestakas.
Edited By tetsa on 1271526278
tetsa
jarim
Site Admin
Viestit: 4614 Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jarim » 18 Huhti 2010, 00:00
Vaikuttaa koneen lämpiämisnopeuteen... miksi siis poistaa?
wänk
Viestit: 14 Liittynyt: 12 Elo 2009, 20:48
Viesti
Kirjoittaja wänk » 18 Huhti 2010, 19:41
Lähinnä että jäähdytys toimis paremmin kesähelteillä.
waiski10
Site Admin
Viestit: 902 Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä
Viesti
Kirjoittaja waiski10 » 18 Huhti 2010, 20:26
Liian suurella veden kierto/virtaus nopeudella ei lämpö ehdi siirtyä jäähdyttimessä pois.
ennen kova, ehkä vielä joskus...
CormaX
Viestit: 663 Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja CormaX » 18 Huhti 2010, 20:34
Ei se turhaan siellä ole...kesälläkään ajettaessa