Helppiä tarttee pikana.
Miten ja mistä mitataan onko jännitteensäädin ehjä?
Akku kärsi ehkä talvella pakkasvaurioita ja vaikka laittaa autosta käykkiskaapeleilla lisävirtaa niin mopo ei sano mitn...
Vilkut ei toimaa...
Onko jossain ns. pääsulake?
Perkl service manuska matkalla jossain ja tietoo tarvittis..
Heikolla akulla aluks vaan hitusen pyöräytti konetta.
Seuraavaks normi meiningillä käykkiskaapelilla pyörä käyntiin ja ajamaan.. parin kilsan jälkeen hyytyi kokonaan ja meinas sammua jo aiemmin, kun koitin toimaako vilkut.
Toinen akku tilalle ja sain sentäs ajettu pyörän kotia.
Seuraavana päivänä akku ladattuna kiinni ja toimas ihan niinku enkeli.. (ajoa vain 2.2km) pari tuntia ajamisen jälkeen ei jaksanu enää käydä ja akkujännitteet tippunu.
Uudestaan akkua lataukseen, mutta mikn ei auta.
Vilkut ei toimaa ja vilkkujen sulakkeelle tulee vain n. 8VDC, kun laittaa "perinteisen" akkulaturin napoihin.
Tarviiko vielä selostaa epämääräisemmin?
Pyörä ei siis starttaa edes käykkiskaapelilla ja ei edes startti pyöri..
Onko vastaavia kokemuksia?
Starttireleen maadoitus ei toimi.
Maadoitin kaapeloinnin ohitte releen ja starttas niinkuin unelma.
Starttireleen liittimen tiiviste vähän sivummalle ja jmppi suoraan liittimen takaata miinuskenkään.
Vilkut ei toimi vieläkään, mutta eiköhän service manuali kerro missä se heikko kontakti on ja kaikki johdu samasta pisteestä.. toivon mukaan.
Käykkiskaapeleilla auton akku kiinni kaapelikengissä ja hyvin pelas.
Regulaattori ehjä ja latausjännite n. 15 volttia tyhjäkäynti - 3000 rinkiä alueella ainakin..
Nyt ettimäään missä se perkl B/W johto rungotetaan.
Onko jollain heittää suoraan vastaus vai saanko purata loputki katteet?
Vlkuttomus ja valottomuus selvisi ja tietoa kaivataan..
Vilkut ja parkkivalot ei toimi, koska virtalukko on ottanut siipeensä.
Saako virtalukkoa korjattua?
Onko kokemuksia kenelläkään virtalukoista, että onko se "poikki"pulteilla kasattu niin, että aina pitää ostaa uusi?