Taitavat perskeleet nykyään laittaa tiedot myös koneelle eli se uus otekaan ei välttämättä pelasta kun näkevät korjauskehotuksen putkeltaan...ja voi sit sillä toisella kertaa olla se kilpi aika höllässä.Jaakko kirjoitti:Quadron kirjoitti:Otteeseen tulee yleensä määräys vaihtaa osat takaisin tai muutoskatsastaa, kilvetkin voi lähteä konttorille odottamaan toimenpidettä.
uus ote maksaa muistaakseni 10,90 jos tuollainen sattuu menemään hukkaan.
turbon muuttaminen vakioksi vaatii yhtä paljon aikaa kuin tehoputkiston vaihto. kyllähän se kulkee vaikka siellä nostolevy ryhmän alla on.
vai mitä erikoista sieltä pitäis vielä vaihtaa?
Luvat turbo pyörälle
- Masanaattori
- Viestit: 278
- Liittynyt: 27 Marras 2007, 20:06
- Paikkakunta: Nokia
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
Helpoimmalla varmaan menee kun pitää pyörän neutraalin näköisenä ja tämä antaa itsellekkin mielenrauhaa. Turpovehkeissä ei tarvi äänillä elvistellä...
Jos nyt kuitenkin ikävästi käy niin voihan sen turboputken tiputtaa pois ja laittaa vakion tilalle kuten jo mainittiinkin. Eivät (kai) syynää pyörää katsastuksessa katteiden alta.
Jos nyt kuitenkin ikävästi käy niin voihan sen turboputken tiputtaa pois ja laittaa vakion tilalle kuten jo mainittiinkin. Eivät (kai) syynää pyörää katsastuksessa katteiden alta.