Luvat turbo pyörälle

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
Masanaattori
Viestit: 278
Liittynyt: 27 Marras 2007, 20:06
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Masanaattori »

Jaakko kirjoitti:
Quadron kirjoitti:Otteeseen tulee yleensä määräys vaihtaa osat takaisin tai muutoskatsastaa, kilvetkin voi lähteä konttorille odottamaan toimenpidettä.

uus ote maksaa muistaakseni 10,90 jos tuollainen sattuu menemään hukkaan.
turbon muuttaminen vakioksi vaatii yhtä paljon aikaa kuin tehoputkiston vaihto. kyllähän se kulkee vaikka siellä nostolevy ryhmän alla on.
vai mitä erikoista sieltä pitäis vielä vaihtaa?
Taitavat perskeleet nykyään laittaa tiedot myös koneelle eli se uus otekaan ei välttämättä pelasta kun näkevät korjauskehotuksen putkeltaan...ja voi sit sillä toisella kertaa olla se kilpi aika höllässä.
Member of MC Speedfreaks

"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"

Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....

Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Helpoimmalla varmaan menee kun pitää pyörän neutraalin näköisenä ja tämä antaa itsellekkin mielenrauhaa. Turpovehkeissä ei tarvi äänillä elvistellä...

Jos nyt kuitenkin ikävästi käy niin voihan sen turboputken tiputtaa pois ja laittaa vakion tilalle kuten jo mainittiinkin. Eivät (kai) syynää pyörää katsastuksessa katteiden alta.
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

gsxr kirjoitti:Turpovehkeissä ei tarvi äänillä elvistellä...
ja ainahan jollain on isompi ahdin ja paremmat äänet. loputon retki, vakiosta itekkin tykkään (ulkonäiköisestä, tuplaputket on pop)
jeejee 1/4 alle kympin
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Tuplat valmistumassa täälläkin.... :turbobusa:
Vastaa Viestiin