Venttiilien säätöväli??
milloin on ollunna oikeasti tarvetta säätää venttiileitä??
en puhu tarkistuksista, vaan omista kokemuksista ettäjotta välykset on ollunna pois toleransseista ja tuho oli tulossa.
tuossa kun olen omia kummastellu + kavereitten laitteita, busa, grxr1000, gsx1400, niin ikinä niitei ole tarvinnu säätää??
kai nuoki ny joskus menee pois tolaltaan, mutta missä km??
en puhu tarkistuksista, vaan omista kokemuksista ettäjotta välykset on ollunna pois toleransseista ja tuho oli tulossa.
tuossa kun olen omia kummastellu + kavereitten laitteita, busa, grxr1000, gsx1400, niin ikinä niitei ole tarvinnu säätää??
kai nuoki ny joskus menee pois tolaltaan, mutta missä km??
Yksi esimerkki on Tasen pyörä jolla ajettu 87tkm. Ei koskaan säädetty. Tapauskohtaista toki mutta väitän että hyvällä pidolla 100tkm ja ylikin menee helposti. Tasen pyörä käy edelleen todella nätisi!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
BaTTman kirjoitti:Keltäs tämä toimenpide kävisi kätevästi?
Kun itse en omista rakotulkkia...
Rakotulkki ei paljoa maksa; Motonet 3,5 egee.
Eiku siis 3 egee. Venttiilikopan kannen ujutus pois paikoiltaan oli itsellä isoin ja hikisin homma. En tosin ehkä purkanut tarpeeksi tavaraa edestä.
Edited By tilt on 1304586045
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...jos en nyt ihan väärin muista, niin tuosta omastanikaan ei ole sääjetty...tsekattu kylläki että ovat ok. Vuosimalli on 2001.
Niin, ja ajettu vasta 112.000 km
Niin, ja ajettu vasta 112.000 km
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
1. Tankki ylös
2. Ilmansuodatinkotelo irti
3. Ruiskurungot irti
4. Ne sivukatteiden pidikkeet rungon sisäreunoista irti
5. Venttiilikopan 6 pulttia irti
6. Nosta venttiilikoppa pois paikoiltaan
Huoltomanuaalissa hyvät ohjeet...
Niin ja itse ostaisin tämän "hifimmän" version Motonetistä:
Tuote 80-6211
Nimike Rakotulkki 0,05-1mm/20 kpl
Hinta 6.40 ¤
Edited By jarim on 1304588140
2. Ilmansuodatinkotelo irti
3. Ruiskurungot irti
4. Ne sivukatteiden pidikkeet rungon sisäreunoista irti
5. Venttiilikopan 6 pulttia irti
6. Nosta venttiilikoppa pois paikoiltaan
Huoltomanuaalissa hyvät ohjeet...
Niin ja itse ostaisin tämän "hifimmän" version Motonetistä:
Tuote 80-6211
Nimike Rakotulkki 0,05-1mm/20 kpl
Hinta 6.40 ¤
Edited By jarim on 1304588140
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mä en kyllä saanut venttiilikoppaa ulos ilman ruiskurunkojen irroitusta vaikka kauan yritinkin... sitten kun irrotin ruiskut niin sai kyllä aika hyvin. mut kyl silloin hirvitti että miten sen saa takas tiivisteen kanssa.... mut ihmeen hyvin se sitten kuitenkin meni.
Eipä ollut mitään säätötarpeita kilsoissa 28tkm. Pienet nokareet tiivistesiliconia puolikuiden kulmiin, ei sen enempää eikä ole vuotanut.
Edited By RUMBLE on 1304631453
Eipä ollut mitään säätötarpeita kilsoissa 28tkm. Pienet nokareet tiivistesiliconia puolikuiden kulmiin, ei sen enempää eikä ole vuotanut.
Edited By RUMBLE on 1304631453