Eli oon monesti miettiny et mitä käy jos se vaijeri menee poikki mil satula aukee.
No unohdin kiinnittää sen ku oli takakate irti ja penkinalusta o täynnä sälääki viäl.
Miten sais murtauduttuu sillee ettei jää mihkään mitää jälkii?
Se penkki ois kiva saada irti
Voitte pistää vaikka privana ettei tuu annettuu rosmoille mitään vinkkei...
No nii parin tunnin taistelun jälkeen sain penkin irti kaikkii mahdollisii työkalui tuli kyl käytettyy ja kädet on kyynärpäähän asti verillä...
Elikkä tästä lähtien oon ainaki varma, että en unohda sitä f*cking vaijerii...
mä tein näin.
1.etupenkki pois.
2.pieni kate joka yhdistää takakatteen (penkkien välissä) irti.
3.kauhukahva irti lenkki menee just ja just ja pultit saa kaivaa välistä pois.
4.tyhjennä mahdolliset roinat pois siitä pienestä reijästä joka tulee tuosta katteesta.
5.koita tiirailla reijästä vähän mihin tähtäät.
6. survo kätesi reijästä penkin alle(vaatii tosi pienen käden) ja väännä satulassa kiinni oleva pultti irti jollain miniräikällä 10mm hylsy.
7.nyt penkissä on pikkasen vääntövaraa kun lukitus ei oo ku toiselta puolelta kii.
8.revi penkin takareunaa ylös mopon oikeelta puolelta siitä kohti missä se kauhukahva oli.
9.survase joku talttapää meisseli tästä pienestä holesta ja koita osua avaajavipuun
10.paikkaa haavat ja ota muutama tasoittava
Ja siinä sit tarvii oikeesti kestää tuskaa kun käden survoo sinne penki alle siitä reijästä. Mulla o kädet ihan verinaarmuilla, mutta pyörä säily vaurioitta ja se on pääasia
Voin taata ettet toiste unohda sitä vaijerii...
Sen penkin muuten saa urkittua auki ohuella tikulla ilman käsien työntämistä ...sinne. Jos nimittäin takakahva ei ole paikoillaan. Ei ihan helppoa, mutta onnistuu.
nimim. vaijerinsa unohtanut
Kujo kirjoitti:Sen penkin muuten saa urkittua auki ohuella tikulla ilman käsien työntämistä ...sinne. Jos nimittäin takakahva ei ole paikoillaan. Ei ihan helppoa, mutta onnistuu.
nimim. vaijerinsa unohtanut
No mä tein sen holen just siks et sain kaikki kamat sieltä pois ja sinne tilaa...
Sit se avaaminen tapahtu just tikulla tai meisselilla siitä kauhukahvan kohtaa.
Penkki tosin taipuu paremmin kun ensin irrottaa sen toisen pultin sieltä alakautta käden kaa..