Vanha ecu, uusi pyörijä.. - ..pitäisikökään toimia?
No niin!! Aika mystinen juttu sanoisinko..
Elikkäs, merkit kohdallaan, samoin nokkien ajoitus. No, laitoin pitkän ruuvimeisselin ykkösen reiästä sisään niin mäntä ON alhaalla, testi kakkoseen ja se oli ylhäällä! Mitä vit??
Nyt viisaammat kertokaahan miten edellinen omistaja on koneen kasannut, ja miten saan helpoiten sen 180-astetta käännettyä ilman että joudun purkamaan sen enempää?? Tiivisteiden saanti tänne tuppukylään kestää aina ikuisuuden..
Kuviakin voisin laittaa mutta en saa niitä tän koneen kautta...
Elikkäs, merkit kohdallaan, samoin nokkien ajoitus. No, laitoin pitkän ruuvimeisselin ykkösen reiästä sisään niin mäntä ON alhaalla, testi kakkoseen ja se oli ylhäällä! Mitä vit??
Nyt viisaammat kertokaahan miten edellinen omistaja on koneen kasannut, ja miten saan helpoiten sen 180-astetta käännettyä ilman että joudun purkamaan sen enempää?? Tiivisteiden saanti tänne tuppukylään kestää aina ikuisuuden..
Kuviakin voisin laittaa mutta en saa niitä tän koneen kautta...
Kuvaa ja mopoa vuoronperään tutkien huomattiin että ihan väärän merkin mukaan kone kasattu, kyllä Jaakolla on käynyt hyvä tuuri kun noilla opeilla koneen muutamaan otteeseen kasannut, ja tuurilla vissiin katsellut merkit kohilleen..
Nyt koittamaan josko nuo nokat saisi käännettyä kohilleen tällä koulutuksella..
Nyt koittamaan josko nuo nokat saisi käännettyä kohilleen tällä koulutuksella..
Sitte kunhan merkit kohdillaan ,jos on käytössä puristuspainemittaria ni kannattas mittailla onko vielä tiivis. Varsinkin jos tyhjäkäynnillä ontumista.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Eikö imunokan asentoanturi muka antanut vikakoodia tuosta tilanteesta? Tarkistitko?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Eli siis luitko startin rattaassa olevaa merkintää väärin aluksi ja siksi "merkit kohdakkain" olikin 2 ja 3 ylhäällä?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
nyypie kirjoitti:Elikkäs, merkit kohdallaan, samoin nokkien ajoitus. No, laitoin pitkän ruuvimeisselin ykkösen reiästä sisään niin mäntä ON alhaalla, testi kakkoseen ja se oli ylhäällä! Mitä vit??
Siis tuosta sain sen käsityksen että sinulla oli alamerkit kohdallaan ja silloin 2 ja 3 männät oli ylhäällä? Yritän vaan ymmärtää että miten ne merkit oli aluksi kohdallaan ja silti kone 180 astetta väärin. Eli luitko alamerkkejä aluksi väärin...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport