Busamiitti nro 4 / joensuu / loppukommentit
- jummijammi
Mulla kans oli unohtunu yks piikki, ja rengas alko pikkuhiljaa vuotamaan.. Vaahdot sisään ja ajoin renkaan loppuun.jarim kirjoitti:Sepe kirjoitti:jarim kirjoitti:Et muuten Sepe ole ainut... mun takarenkaasta löyty muistaakseni 7 piikkiä, eturenkaassa ei ollut yhtään. Käytännössä kaikista meidän porukassa pohjoiseen lähteneistä löytyi noita piikkejä... Sukilla taisi kanssa yksi olla niin syvällä että piti jättää paikalleen ettei ilmat tule pois. Itsellä ei ollut menny niin syvälle yksikään.
Joo olihan se tieto että noita on mutta kun unohtu poistaa, panoi se känni päälle. No sit se varmaan kotimatkalla ja tuolla Kuusamon kahvireissulla painui syvemmälle ja alkoi vuotamaan. Onkos kellään kokemuksia noista paikkausvaahdoista mopossa? Ei sillä että jotain merkitystä olis kun ne siellä sisällä jo on. Ton renkaan ajattelin kuitenkin loppuun ajella "vaahdotettuna".
Kokemuksia ei mutta kuulopuheita olen kuullut että kyllä ne toimii mutta vanne vaatii sitten vähän pesua seuraavan renkaanvaihdon yhteydessä...
No, vaihdatin viime viikoolla kumin, ja kauhulla odotin että minkälaista mäskiä on rengas täynnä.. Ja eihän siellä ollu ku semmosta harmaata "vettä" renkaan sisällä, ja vanteessa ei mitään, elikkäs nou proplems
181,25 MPH KLUPI Himanka ............... 10,1/222