Snake kirjoitti:Pitääkö tuonne olla jotain henkkareita? en vittu hommaa mitään,eikös ajokortti käy?
No on mulla passi, mut akalla ei oo, pitääökö nyt tuon takia sekin hommata?
Toi Himos on Snake ihan koto-Suomessa.
eli et tarvii passia
Snake kirjoitti:Pitääkö tuonne olla jotain henkkareita? en vittu hommaa mitään,eikös ajokortti käy?
No on mulla passi, mut akalla ei oo, pitääökö nyt tuon takia sekin hommata?
Toi Himos on Snake ihan koto-Suomessa.
eli et tarvii passia
Ei sitä kuule koskaan tiedä,aattelepa jos ajaa vähän ohi niin on venäjällä, ja sit kyllä tarvii. Nooh,kännipäissäni niinkuin tavallista en lukenut otsikkoa sen tarkemmin.
Tässä kun nyt kirjoitin niin kai tuohon voisi myös ilmoittautua kahdella kypäräpäällä.
Esa01 kirjoitti:Jämsäläisenä järkkäri apuja löytyy jos tarttee!!!???:O
...apuja ei koskhan ole liiaksi...pienimuotonen komppania meillä jo alustavissa järjestelyissä mukana, mutta eikhän tässä kevään edetessä ja kesän koittaessa hommia löyvy itte kellekki
Ja tervetuloa busanisteihin, kattelin hätäsesti haulla, että olet vastikhän ostanu Hayabusan! Poikkeahan tuvassa, kun olet liikhellä, joko tuola työmaallani tai ajele täälä Tiirinniemessä mutka kotinurkillamme. Soitolla varmistat, että olen maisemissa.
blackbusa kirjoitti:Mukana ainakin yks bussi+kuski, saattaa olla että taloudesta löytyypi toinen mukana olija (varaus repsikalle)!
...varsinainen ilmottautumis-topikki ohjelminhen yms tarpeellisine juttuinhen tullee vähän tuonnempana. Työryhmä vielä miettii muutamaa yksityiskohtaa, ennenku julkashan lopullinen tsydeemi.
Mutta kalenterista on hyvä varata tuo viikonvaihe jo, koska se ei muutu miksikhän