autonrenkuloita ja jonkun sarjan moponkin renkaita tilannu tuolta.
homma toimii, eli kotiinkuljetus kotiovelle asti.
hintoihin en ota kantaa löytyy myös ylihintaista tavaraa.
paistoaika kannattaa huomioida myös tilatessa...
Renkaan DOT-merkinnän jälkeen lukee esim. 0309 = valmistettu viikolla 3 vuonna 2009.
Rengas-onlinestä olen tilannut kolme autorengassatsia ja kaikki on mennyt ongelmitta. Hintaero ainakin mataprofiilikumeissa on ollut merkittävä "Suomi-hintoihin" verrattuna.
Olen tilauksen yhteydessä laittanut lisätietoihin (autorenkaissa) omia vaatimuksia esim. että renkaan kantavuus on oikea ja että pitää olla alle 6kk tuore rengas. Tosiasiassa en ole varma miten tarkka autorenkaissa tuo tuoreus on, mutta silti
Autoon oon muutamat satsit todella edullisia linglongeja tilannu. toki ei niillä mitää tee mut kyllä niillä kesän ajelee. Hyvä palvelu ku kotiovelle asti tuovat ilman mitään kuluja
Renkaat säilyy oikein säilöttynä lähes 10 vuotta hyvinä. Auringonvalo on pahimpia renkaan vanhentajia, joten alle laitettuna alkaa "vanhenemaan" nopeammin, kuin pimeässä ja viileässä säilytyksessä. Motorrad lehti testasi 8vuotta vanhaa samanlaista rengasmallia uutta vastaan radalla eikä pidossa huomattu mitään eroa. Eri rengasmerkkien kesken erot ovat paljon suurempia. Tuskin rengasliikkeet säilyttää renkaitaan pihalla auringonpaisteessa.