Bussin iskutilavuus (bb+stroker)
BussiJussi kirjoitti:Jouniri kirjoitti:Rojektista (taxi 2010) taitaa tulla pirun hyvä nääs sen verta hiljaa etenee...taitaa olla meinaan ns. runkovaihe menossa nyt?
Hiljaa hyvää tulee, Täälläpäin edistystä jo vähän tapahtunut....
http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp
tämmönen terveydellinen asia askarruttaapi.
mites jos tuota vauhtia on väliin reippaan oloisesti ja heittääki nokat pitkittäin koneeseen + nokkaketjut öljynputsariin jne.
niin eikö tommonen ole työläs ohjattava vaikka suoraan yritettäisiinkin ajaa??
ja jos käydään köntälleen +300km/h, niin eikös siinä joudu aika isosti remppaamaan kuskiakin/tuumiiko kukaan tuommosia...vai ehjääkö jamppa ohjastajat siinä missä kannetkin, jottei sillee tarvi muresta kantaa??
minoon aina kummastellu sitä että miten näissä konerikoissa kaikki tuntuu pysyvän pystyssä??
ittellä horjuu tasapaino heti, vaikkei olis muuta kun ruohonleikkurissa huonolaatuista bensaa.
mites jos tuota vauhtia on väliin reippaan oloisesti ja heittääki nokat pitkittäin koneeseen + nokkaketjut öljynputsariin jne.
niin eikö tommonen ole työläs ohjattava vaikka suoraan yritettäisiinkin ajaa??
ja jos käydään köntälleen +300km/h, niin eikös siinä joudu aika isosti remppaamaan kuskiakin/tuumiiko kukaan tuommosia...vai ehjääkö jamppa ohjastajat siinä missä kannetkin, jottei sillee tarvi muresta kantaa??
minoon aina kummastellu sitä että miten näissä konerikoissa kaikki tuntuu pysyvän pystyssä??
ittellä horjuu tasapaino heti, vaikkei olis muuta kun ruohonleikkurissa huonolaatuista bensaa.
taistovainaa kirjoitti:tämmönen terveydellinen asia askarruttaapi.
mites jos tuota vauhtia on väliin reippaan oloisesti ja heittääki nokat pitkittäin koneeseen + nokkaketjut öljynputsariin jne.
niin eikö tommonen ole työläs ohjattava vaikka suoraan yritettäisiinkin ajaa??
ja jos käydään köntälleen +300km/h, niin eikös siinä joudu aika isosti remppaamaan kuskiakin/tuumiiko kukaan tuommosia...vai ehjääkö jamppa ohjastajat siinä missä kannetkin, jottei sillee tarvi muresta kantaa??
minoon aina kummastellu sitä että miten näissä konerikoissa kaikki tuntuu pysyvän pystyssä??
ittellä horjuu tasapaino heti, vaikkei olis muuta kun ruohonleikkurissa huonolaatuista bensaa.
http://www.youtube.com/watch?v=0BLKj6CoW3Q
Edited By busajasa on 1268151216
Sen verran tuota pyörivää massaa renkaissakin on että kohtuullinen damage pitää olla että esim. takarengas menee lukkoon... Sitä paitsi ei se vauhti tapa vaan äkkipysäys. Siksihän me tuolla kentällä ajetaan kun siellä on tuota lääniä vaikka vähän liukuakin törmäämättä mihinkään.taistovainaa kirjoitti:tämmönen terveydellinen asia askarruttaapi.
mites jos tuota vauhtia on väliin reippaan oloisesti ja heittääki nokat pitkittäin koneeseen + nokkaketjut öljynputsariin jne.
niin eikö tommonen ole työläs ohjattava vaikka suoraan yritettäisiinkin ajaa??
ja jos käydään köntälleen +300km/h, niin eikös siinä joudu aika isosti remppaamaan kuskiakin/tuumiiko kukaan tuommosia...vai ehjääkö jamppa ohjastajat siinä missä kannetkin, jottei sillee tarvi muresta kantaa??
minoon aina kummastellu sitä että miten näissä konerikoissa kaikki tuntuu pysyvän pystyssä??
ittellä horjuu tasapaino heti, vaikkei olis muuta kun ruohonleikkurissa huonolaatuista bensaa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Offia on mutta niinhän asia pitkälle on kuten JariM tuossa kirjoittikin. Kaveri ajoi +-250kmh kentällä nurin ja lääniä kun oli niin pitkän matkan liukui/pyöri/kieri. Pahin vaurio oli murtumat toisessa kädessä. Takki oli melko silppuna ja on edelleenkin muistona samaisella kaverilla. Housut..ne ovat mulla kenttäajoissa käytössä, vähän paikattu ja niillä mennään
Edited By TNT on 1268159300
Edited By TNT on 1268159300
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Se aito OrMu (T)
Kiitos kiitos sitä tarvitaan. Tiimillä tulossa aika täyteläinen viikko, valmiina kun ei ole kuin Jarin pyörä ja Raahen näyttely painaa päälle reilun viikon päästä.TNT kirjoitti:Tavoitteet korkealla, loistavaa Jouni ja tsemppiä koko TFM tiimille ennätysyrityksiin
Taxissa päädyinkin yllättäviin ratkaisuihin viime hetkillä eli esim. kansi ja nokat jne menikin vaihtoon joilla varmistellaan teho tavoitteen n.100hp lisää viimevuotiseen (312hp takikselta)verrattuna toteutuminen.
Viimoinen kilke tänään Kempeleessä joten jos mitään uutta yllättävää ei ilmaannu niin huomenna savut Taxin vimoisesta setupista joka loppujen lopuksi onkin miltei täysin eri kuin aiemmin tai ainakin mulle itselleni oli ylläri miten yksi asia johtaa toiseen jne ja kohta ei edes muistakkaan jotta mikäs se alkuperäinen plääni olikaan.
No anyväy joka tapauksessa mikäli huomenna käy ja kukkuu niin ensi viikolla vapari säädöt / penkitys TT llä ja jos sen jälkeen yhä ehjänä ja voimissaan niin yritetään sopia aikaa Kajaaniin ... jossa laitetaankin sit kajaanin penkin ennätykset uusiksi!
Edited By Jouniri on 1273610282
No anyväy joka tapauksessa mikäli huomenna käy ja kukkuu niin ensi viikolla vapari säädöt / penkitys TT llä ja jos sen jälkeen yhä ehjänä ja voimissaan niin yritetään sopia aikaa Kajaaniin ... jossa laitetaankin sit kajaanin penkin ennätykset uusiksi!
Edited By Jouniri on 1273610282