Nokkaketjun kiristimestä ja vena välyksistä???

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
98-1197316477

Viesti Kirjoittaja 98-1197316477 »

Tarviiko kiristäjän vaihdossa ottaa kansi irti vai riittääkö pelkkä venakopan irroitus?
Paljonko pitäis olla gentre1 busan imu/pako venojen välykset? :oho:




Edited By busai on 1267983500
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Kiristin kahdella ruuvilla kiinni kannen ulkopuolella, ei tarvi mitään availla muuta.

Venavälykset ylärajalla Imu 0,2 pako 0,3, kylmänä.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
98-1197316477

Viesti Kirjoittaja 98-1197316477 »

Olikos vm.-00 pala vai ruuvi säätö.Kiiitos ja anteeks.



Edited By busai on 1267985797
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Palasäätö kaikissa malleissa
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Tarkennetaan vielä että imu 0.1-0.2 väliin, pako 0.2-0.3 väliin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
98-1197316477

Viesti Kirjoittaja 98-1197316477 »

Isoneeko vai pieneneekö vena välykset moottorin lämpiessä? :oho:



Edited By busai on 1268330963
Vastaa Viestiin