Jos meinaa vaihtaa ton stefan niin alapuoliskan joutuu irroittaan. Hmm.. kerran olen korjannut ton stefan ulkopuolelta ilman moottorin irroitusta ja onnistui ihan hyvin. Ollut ajossa kaksi kautta ilman ongelmia..
Ksthb kirjoitti:Jos meinaa vaihtaa ton stefan niin alapuoliskan joutuu irroittaan. Hmm.. kerran olen korjannut ton stefan ulkopuolelta ilman moottorin irroitusta ja onnistui ihan hyvin. Ollut ajossa kaksi kautta ilman ongelmia..
Miten se ulkopuolinen korjaus tehdään? Liimataan vaan karusti uusi stefa entisen rinnalle/päälle???
Ksthb kirjoitti:Jos meinaa vaihtaa ton stefan niin alapuoliskan joutuu irroittaan. Hmm.. kerran olen korjannut ton stefan ulkopuolelta ilman moottorin irroitusta ja onnistui ihan hyvin. Ollut ajossa kaksi kautta ilman ongelmia..
Miten se ulkopuolinen korjaus tehdään? Liimataan vaan karusti uusi stefa entisen rinnalle/päälle???
Yhden olen ainakin minä tehnyt niin, lohkoon sopiva holkki sorvattu jossa uudelle stefalle pesä joka liimalla lohkon kylkeen ja siihen uusi stefa.
Saisvat Suzukilla jo laittaa 2 stefaa niinku nordgear:illakin isompiin.
Muisti palailee pätkittäin, tuonnehan tuli 1 suzukin kokoa ja 1 sellanen pieni viel keskelle, siis yhteensä 3 peräkkäin.
Ja holkki sellanen joka suht tiukka lohkossa olevaan poteroon niin pysyy.
Soitin TOP-Osaan tampereelle, Ja ukot lupas tehdä alkuperästen mittojen mukaan stefan, jossa ei ole metallivahviketta. Eli pitäis saada tumpattua pienemmästä lävestä pesäänsä.
Tarvittaessa otan läpeä vinkulla vähän isommaks.
Joo, kokonaan ajan kynnen pois jos tuo pehmeämpi stefa ei sinne taivu ja normin siihen sitten laitan.
Ajatuksena vaan olis ettei tarvi minkään liimojen kans pelata kun tuo "kynsi" paikassaan pitää.
...Olis tuonkin lukituksen voinu ingenjööri jo tehtaalla toteuttaa vaikka seegerillä...