jiipee63 kirjoitti:Niinpä..., sinä sen tiedät. Mutta tuskin matka olisi FJR: llä tai PE:illä sen hitaammin taittunut.
...mutta kun ajan suurimman osan noista paristakymmenestä tuhannesta kilometristä/kausi matkaa, niin mielestäsi Hayabusa on väärä valinta...? Sen verran tuli istahettua PE:n kyytissä, ettei oikein ajoasento istu meikäläiselle, eikä ehkä muutenkhan ole sen olonen, että sykähyttäis minua, toki ei häirittekkään vaikka muut ajelee. FJR on myös toisentyyppinen ajettava, eli kun ei miellytä, ja on mahollista niin ajelen nyt tällä Busalla.
Mikä oli oma valintakriteeri kun Hayabusan hankit? Mitkä oli vaihtoehot, eli minkälaishen ajhon tämä malli on tarkotettu?
Anteeksi että vastaus viipyi parahin Toimeve. Edellisessä pyörässä (Thunderace) minulla oli takalaukku joka oli kaikin puolin käytännöllinen, mutta kovemmissa vauhdeissa ( yli 250 mittarinopeutta) laukku painoineen alkoi nostaa etupyörää, ja teki ajamisesta levotonta.
Busan ostin koska vauhti kiehtoo, ja koska ajelen enimmäkseen yksin, saan kaiken tarvitsemani penkillä ja repussa mukaani. Lisäksi olen todennut, että reppu jopa parantaa aerodynamiikkaa, poistaen häiritsevät pyörteet kypärän takaa. Kokeilin Joensuussa kaverin kehoituksesta ajaa yhden vedon ilman reppua, ja pää pyöri kuin väkkärä. Ei hyvä.
Itse olen tullut toimeen kyseisellä matkavarustuksella, mutta on tietenkin jokaisen oma asia mitä mukanaan kuljettaa... Ei tästä sitten sen enempää, ja hyvää ajokauden jatkoa!
Myin omat sivulaukkuni telineineen pois, en siksi että niisä vikaa olis ( SW-MOTEC)
Ihan kelpo setti, mutta yksin ajaessa Pitsaboxi perään matkalle( Kappa 52 ) ja reppu selkään, sekä snadi Tankkilaukku. RIITTÄÄ. Vaimokun alkuinnostuksen jälkeen kyllästyi istuskeleen takasatulalla.
BTW. Oon ajanut mittarin tappiin peräboxin kanssa, kunnes muistin, että sellanen on kiinni, eipä ihmeemmin hetkutellut mihinkään ?!?
Totta on, että nyt kun ajelee Boxitta huomaa kyllä eron ajettavuudessa, mutta matkalle on pakko laittaa Kappa kii, pikkusen täytyy yleensä olla vaihto Kledjuja megessä. :1087
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Laitoin Nesmit sulle PM:ää. Tarttisin vanhakoppasen kilpitelineen kuvan .dxf muodossa. Tai jos jollakin muulla olis saatavana? Levynleikkaaja sanoi, että vois tehä noita vaikka useemmanki samalla kertaa jos joku tarvitsee. Hinta vois olla vaikka 10 egee rosterisena ja pohjamaalattuna. Siihen postikulut päälle.
Vieläkös nesmitillä on takalaukku telineen kuvat tallessa. Vois tuusailla omaan mopoon ja käännytetyn ystävän gen2:seen kans
Tai sit onks kellään ylimäärästä myyvä mulle
Edited By samppi on 1264096695
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Nesmit! kun nyt lääkäriksi olet ryhtyny niin potilaita ainakin riittää.....
Tarvetta olisi kans noilla kuvilla. Vieläkö tallessa?
Oma SW-Motec peräteline kans osui matkustajan penkin päälle ja siihen ei emäntä enään istumaan mahdu.
Jokseenkin siinä sitten vaikea tilanne, kun emäntä ei väliin sopinutkaan. Eipä arvannu ruveta syyttämään joulunajan herkuttelua, vaan kyllä siinä oli epäilyttävät katseet muualle käännettävä.
Onko porukoilla laittaa kuvia, kuinka ovat ongelman ratkaisseet. Eli sw-motecin telinettä modattu tilan saamiseksi matkustajalle lisää. KIITOS!!
GEN1 malliin tein itse telineen, jota madalsin jälkikäteen. Voisin sanoa että muotoilu olisi voinut olla parempi. Tähän ei taida löytyä enään polttomalliakaan?
GEN2 mallin telineestä löytyy polttomallit ja kuvat. Näissä oli parissa telineessä ongelmia korvakkeiden kanssa (4mm pellistä tehtynä).
Minulta löytyy hyllystä kolme paria 6mm pellistä tehtyjä korvakkeita GEN2 malliin, ne voin myydä sopuhintaan pois kuleksimasta...
Edited By Nesmit on 1264587479
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Missävaiheessa lienee sw-motecin takalaukkuteline malli muuttunu,ku oon muittenkii kuullu valittavan ettei takapenkille mahu kunnolla. Miun edellinen busa oli 03nen ja hommasin siihen sw-motecin taka ja sivulaukku telineet heti kun niitä rupes saamaan,eikä siinä ollu mitään tila-ahtauksia takapenkillä,laukun kiinnityslevykin oli rautaa eikä muovia niikun nykysin ???
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
TARVIIS ITSEKIN TON VANHAN BUSAN MALLISEN TELINEEN GEN KAKKOSEEN.EI OLE SAATAVANA GEN2.EN TYKKÄÄ TOSTA
KAUHUKAHVA MALLISTA.KUKAHAN TEKIS TOMMOSEN,KORVAUSTA VASTAAN.