Nokkien ajoituksesta

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
Sekottaja
Viestit: 51
Liittynyt: 31 Heinä 2009, 19:06
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Sekottaja »

Mihinkäs asteisiin olis hyvä ajoittaa gen 1 nokat? Pakonokaksi olisi siis tulossa vakio imunokka ja imunokaksi jäisi vakio. Vakio nokilla vissiin 105/105. Busa muuten vakio paitsi airbox-modi ja koko putkisto.
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Esim. 105/105 taitaa olla suosittu lukema normaalille putkiviritteiselle.

Varmaan koneessa kaikissa pytyissä myös lyhyet suppilot ?
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Varmistus kyssäri ammattilaisille: IMUnokkaa pitäs saada pari astetta isommille asteille. Ei jaksais alkaa astelevyä virittelemään, vaan "helpolla" selvitä. Eli imunokassa pariastetta isommat asteet = imuventtiili n 2 kymppiä VÄHEMMÄN auki ykk:ssa? Eikö?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
Sekottaja
Viestit: 51
Liittynyt: 31 Heinä 2009, 19:06
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Sekottaja »

Joo kaikille sylintereille tulossa lyhyet imukurkut. Pyörähän oli vielä syksyllä slipareita lukuunottamatta vakio. Muutoksia siis tuo pakonokan vaihto, airbox ja putkisto. Sais nuo budjetti viritykset paikalleen niin vois viedä keväällä jonnekin säätöön. Jos hyviä säätöpaikkoja tiedossa missä pystyvät tekemään ohjelman vakio boksiin, niin saa ehdotella.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Sekottaja kirjoitti:Joo kaikille sylintereille tulossa lyhyet imukurkut. Pyörähän oli vielä syksyllä slipareita lukuunottamatta vakio. Muutoksia siis tuo pakonokan vaihto, airbox ja putkisto. Sais nuo budjetti viritykset paikalleen niin vois viedä keväällä jonnekin säätöön. Jos hyviä säätöpaikkoja tiedossa missä pystyvät tekemään ohjelman vakio boksiin, niin saa ehdotella.

TT-Motorsport
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin