Nokkien ajoituksesta
Mihinkäs asteisiin olis hyvä ajoittaa gen 1 nokat? Pakonokaksi olisi siis tulossa vakio imunokka ja imunokaksi jäisi vakio. Vakio nokilla vissiin 105/105. Busa muuten vakio paitsi airbox-modi ja koko putkisto.
K3 "Wannabe" K6 Limited Edition
http://s363.photobucket.com/albums/oo77/sekottaja/Busa/
http://s363.photobucket.com/albums/oo77/sekottaja/Busa/
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Varmistus kyssäri ammattilaisille: IMUnokkaa pitäs saada pari astetta isommille asteille. Ei jaksais alkaa astelevyä virittelemään, vaan "helpolla" selvitä. Eli imunokassa pariastetta isommat asteet = imuventtiili n 2 kymppiä VÄHEMMÄN auki ykk:ssa? Eikö?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Joo kaikille sylintereille tulossa lyhyet imukurkut. Pyörähän oli vielä syksyllä slipareita lukuunottamatta vakio. Muutoksia siis tuo pakonokan vaihto, airbox ja putkisto. Sais nuo budjetti viritykset paikalleen niin vois viedä keväällä jonnekin säätöön. Jos hyviä säätöpaikkoja tiedossa missä pystyvät tekemään ohjelman vakio boksiin, niin saa ehdotella.
K3 "Wannabe" K6 Limited Edition
http://s363.photobucket.com/albums/oo77/sekottaja/Busa/
http://s363.photobucket.com/albums/oo77/sekottaja/Busa/
Sekottaja kirjoitti:Joo kaikille sylintereille tulossa lyhyet imukurkut. Pyörähän oli vielä syksyllä slipareita lukuunottamatta vakio. Muutoksia siis tuo pakonokan vaihto, airbox ja putkisto. Sais nuo budjetti viritykset paikalleen niin vois viedä keväällä jonnekin säätöön. Jos hyviä säätöpaikkoja tiedossa missä pystyvät tekemään ohjelman vakio boksiin, niin saa ehdotella.
TT-Motorsport
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport