Kolmas busa tuli eilen hankittua...

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
82-1263630294

Viesti Kirjoittaja 82-1263630294 »

Nyt oli sitten ahdetun vuoro. Pyörä on -99 ja 0,6bar ahdoilla ( Pro Boost ). Turbomuutos ei ole rekisteriotteessa, joten ajattelin kysyä miten sen saa muutoskatsastettua ahdetuksi vai saako mitenkään? Riittääkö sopiva dynolappu, päästömittaus ja "mukava katsastusmies"?

Miten hyvin nämä ahdetut ovat yleensä kestäneet? Jos jotain ongelmia on odotettavissa niin kertokaa turbottajat.

Paljonko yleensä noilla ahdoilla on potkua ja millaisia loppunopeuksia voi tavoitella ensikesän lentokenttäajoissa?
Avatar
janne
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 21:19
Paikkakunta: Lohtaja

Viesti Kirjoittaja janne »

kilpiin "voimaa" jos rahaa :oho: vaikeeta jos ei niin kertokaa mullekin. :smoking:
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Vastaa Viestiin