Voisiko vika olla koneen USB portissa? Vai oletko kokeillut useammalla koneella?majuriTK kirjoitti:jarim kirjoitti:majuriTK kirjoitti:nyt toimii syynä ongelmiin viallinen usb kaapeli,elikkä johtoa taivuttelemalla toimii tai ei toimi. Tainnut jäädä mulla tuo kaapeli oven väliin tai sitten siinä on ollut jo vikaa tehtaalta lähtiessä
Mistä sitä pitää taivutella että se toimii? Voisi kyllä reklamoida kaapelista jos siinä oikeasti vikaa on.
Siitä alku päästä joka tulee usb porttiin.
Vakioecu:n modaus, eli täydellinen säätösysteemi - Seuraavaksi 2002-2007 mallit ???
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:majuriTK kirjoitti:jarim kirjoitti:
Mistä sitä pitää taivutella että se toimii? Voisi kyllä reklamoida kaapelista jos siinä oikeasti vikaa on.
Siitä alku päästä joka tulee usb porttiin.
Voisiko vika olla koneen USB portissa? Vai oletko kokeillut useammalla koneella?
Kokeiltu kahdella koneella,ja molemmissa sama juttu.
Edited By majuriTK on 1245698437
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Minua kun on aina kiinnostanut kaikki koneisiin ja tietokoneisiin liittyvät tekniset tingen-tangelit.
Rupesin sitten selailemaan näitä 16 sivua läpi ja päätin sitten kysyä viisaammilta;
1.
Eli jos haluaa säädettävän ecun, täytyy omistaa k2-k7
tai
vaihtoehtoisesti modata 99-k1 malleista pinnit, vaihtaa se uudempaan ecuun sekä mahdollisesti flywheel uudempaan myös?
2.
Sitten täältä imuroida kompuutterille ohjelma.
3.
Seuraavana olisi kompuutterin liittäminen busaan, joka onnistuu ttl-usb kaapelilla, jonka voi askarrella ohjeiden mukaan.
4.
Ja sitten vain fläshäilemään? :comp
Noinkohan yli-innokas insinööri uskaltaa lähteä kokeilemaan?
Edited By BaTTman on 1247766090
Rupesin sitten selailemaan näitä 16 sivua läpi ja päätin sitten kysyä viisaammilta;
1.
Eli jos haluaa säädettävän ecun, täytyy omistaa k2-k7
tai
vaihtoehtoisesti modata 99-k1 malleista pinnit, vaihtaa se uudempaan ecuun sekä mahdollisesti flywheel uudempaan myös?
2.
Sitten täältä imuroida kompuutterille ohjelma.
3.
Seuraavana olisi kompuutterin liittäminen busaan, joka onnistuu ttl-usb kaapelilla, jonka voi askarrella ohjeiden mukaan.
4.
Ja sitten vain fläshäilemään? :comp
Noinkohan yli-innokas insinööri uskaltaa lähteä kokeilemaan?
Edited By BaTTman on 1247766090
Come what(ever) may.
--Under 200 mph club; 177 mph--
--Under 200 mph club; 177 mph--
Varmasti uskaltaa kokeilla,kun tämmönen isompiin muttereihin tottunut koneenkuljettajakin onnistui,ja näitähän sivuilta tietoa löytyy aika mahtavasti ja aina on mahdollisuus kysyäBaTTman kirjoitti:Minua kun on aina kiinnostanut kaikki koneisiin ja tietokoneisiin liittyvät tekniset tingen-tangelit.
Rupesin sitten selailemaan näitä 16 sivua läpi ja päätin sitten kysyä viisaammilta;
1.
Eli jos haluaa säädettävän ecun, täytyy omistaa k2-k7
tai
vaihtoehtoisesti modata 99-k1 malleista pinnit, vaihtaa se uudempaan ecuun sekä mahdollisesti flywheel uudempaan myös?
2.
Sitten täältä imuroida kompuutterille ohjelma.
3.
Seuraavana olisi kompuutterin liittäminen busaan, joka onnistuu ttl-usb kaapelilla, jonka voi askarrella ohjeiden mukaan.
4.
Ja sitten vain fläshäilemään? :comp
Noinkohan yli-innokas insinööri uskaltaa lähteä kokeilemaan?
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Tänään opeteltiin Tuppuraisen Teemun (http://www.tt-motorsport.com/) ECUEditorin käyttöä jaa säädettiin sivussa minun pyörä bensanpaineiden noston jäljiltä uusiksi. Ja voi herranjestas kun tuo laite on taas mahtava ajaa kun on säädöissä!
LÄMPIMÄSTI SUOSITTELEN KAIKILLE POHJOISEN BUSANISTEILLE JOTKA k2-k7 HAYABUSAN OMISTAVAT OMAN ECU:N SÄÄTÖÄ TT-MOTORSPORTILLA!
LÄMPIMÄSTI SUOSITTELEN KAIKILLE POHJOISEN BUSANISTEILLE JOTKA k2-k7 HAYABUSAN OMISTAVAT OMAN ECU:N SÄÄTÖÄ TT-MOTORSPORTILLA!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
BaTTman kirjoitti:Minua kun on aina kiinnostanut kaikki koneisiin ja tietokoneisiin liittyvät tekniset tingen-tangelit.
Rupesin sitten selailemaan näitä 16 sivua läpi ja päätin sitten kysyä viisaammilta;
1.
Eli jos haluaa säädettävän ecun, täytyy omistaa k2-k7
tai
vaihtoehtoisesti modata 99-k1 malleista pinnit, vaihtaa se uudempaan ecuun sekä mahdollisesti flywheel uudempaan myös?
2.
Sitten täältä imuroida kompuutterille ohjelma.
3.
Seuraavana olisi kompuutterin liittäminen busaan, joka onnistuu ttl-usb kaapelilla, jonka voi askarrella ohjeiden mukaan.
4.
Ja sitten vain fläshäilemään? :comp
Noinkohan yli-innokas insinööri uskaltaa lähteä kokeilemaan?
Uskaltaa... Kaapelin tekoon ja tuunaamaan
Ecu Editor asennus ohjeita täältä myös
Searchillä löytyy paljon EcuEditor kamaa tämän threadin lisäksi.
ja kysyvä ei tieltä eksy!! Ja vastauksia kysymyksiisi:
1 = kyllä. 99-01 vaatii jumpaa mutta 02-07 menee sellaisenaan.
2 = sieltä saa EcuEditorin - yllä olevassa linkissä on EE asennukseen liittyvää tietoutta (tarvitaan FDT, M$ .Net FW).. sekä asetukset FDT:lle..
3. Kyllä - pientä askartelua vaatii, mutta oikeis hellppo juttu jos kolvi pysyy kädessä. Tässä kaapelin teko-ohjeet. kaapeli ite. Tilata voi suoraan tuosta jonne tuo ed linkki vie - niillä on kyllä jälleenmyyntiä ympäri maailman.. Kaapeleita kannataa ottaa muutama - ne saa kyllä myytyä täällä sitten eteenpäin omakustanne hintaan.
4. way-to-go...
BaTTman; Minulle on FTDI:ltä 10kpl kaapeleita tulossa. Eli minulta löytyy kohta jos tarvetta.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Käytä se säädössä!Arska69 kirjoitti:Eli laitteet olisi näköjään saatavilla, mutta mistä saisi vakioon (jossa vain putket avarrettu) ohjelman, jonka sinne ECUun tunkisi, jotta nypytys poistuisi ja saisi "smoothin" kyytipelin?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Pelkkä FTDI kaapeli aihio josta saa itse rakentaa 25e, valmis pyörään liitettävä "oulu-standard" mallinen 95e.Wyfell kirjoitti:jarim kirjoitti:BaTTman; Minulle on FTDI:ltä 10kpl kaapeleita tulossa. Eli minulta löytyy kohta jos tarvetta.
Paljonkos tuommonen kaapeli kustantaa? Minä tarvitsisin yhden.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Hommasin myös tuon ecueditorin, ilmeisesti JariM tekemillä johdotuksilla?
Voisko joku valaista tyhmää ja sanoa mihin liitteenä olevan kuvan katkaistut johdot tulee? Luin tuossa aikaisemmin hieman aiheeseen liittyvää, mutta en löytänyt ratkaisua.
Kaapeli
Voisko joku valaista tyhmää ja sanoa mihin liitteenä olevan kuvan katkaistut johdot tulee? Luin tuossa aikaisemmin hieman aiheeseen liittyvää, mutta en löytänyt ratkaisua.
Kaapeli
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh
Viestiä laitettu.Fastard kirjoitti:Hommasin myös tuon ecueditorin, ilmeisesti JariM tekemillä johdotuksilla?
Voisko joku valaista tyhmää ja sanoa mihin liitteenä olevan kuvan katkaistut johdot tulee? Luin tuossa aikaisemmin hieman aiheeseen liittyvää, mutta en löytänyt ratkaisua.
Kaapeli
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport