Rungon kiilotus vai mitä
Äläs hättäile....sattui aikoinaan että kaverini oli reiluna auttamassa edellisen pyörän pesussa. Kaatoi sitten suoraan purkista liuotinta pyörän päälle, suurin osa siitä meni alumiiniseen vaimentimeen. No siitä vaimentimesta tuli sitten maidon valkoinen....ainetta kun ois pitänyt laimentaa vedellä 10vettä / 1 pesuainetta seoksella. Ajattelin että siinä on ja pysyy....ei ikänä pois ja kirvestä kaverilla tarjosin. No onneksi maailmasta löytyy hyviä kemikaaleita ja ongelmasta päästiin ihan alumiinin kiillotus tahnalla. Kokeiles. :laugh:
Lizard kirjoitti:Äläs hättäile....sattui aikoinaan että kaverini oli reiluna auttamassa edellisen pyörän pesussa. Kaatoi sitten suoraan purkista liuotinta pyörän päälle, suurin osa siitä meni alumiiniseen vaimentimeen. No siitä vaimentimesta tuli sitten maidon valkoinen....ainetta kun ois pitänyt laimentaa vedellä 10vettä / 1 pesuainetta seoksella. Ajattelin että siinä on ja pysyy....ei ikänä pois ja kirvestä kaverilla tarjosin. No onneksi maailmasta löytyy hyviä kemikaaleita ja ongelmasta päästiin ihan alumiinin kiillotus tahnalla. Kokeiles. :laugh:
... siis esim. aineksilla kuten Unipol tai Autosol ... ? ???
Autosolilla ainakin kaverin Thunderacen runko saatiin vastaavan "haverin" jälkeen näyttämään taas normaalilta.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport