Turbobusan leimaus... - Helpottuu...

Turbo Busanistien oma foorumi. Turbolla pääsee ja lujaa :D
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ymmärsinkö oikein että aikaiset -99 mallit kyllä, sitä myöhemmät käytännössä sama rumba kuin ennenkin?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

jarim kirjoitti:Ymmärsinkö oikein että aikaiset -99 mallit kyllä, sitä myöhemmät käytännössä sama rumba kuin ennenkin?

Hooliganin kirjoitus speedersgaragelta:

17.6.1999 ennen käyttöönotettu: CO-arvo 4,5% ja HC-arvo 1000PPM
17.6.1999 jälkeen käyttöönotettu: CO-arvo 3,5% ja HC-arvo 600PPM
EY-tyyppihyväksytyt ajoneuvot: Kyseisen normin mukainen päästömittaus (käytännössä forget it)


Tarkoittaako, että 2003 sinne touo/kesäkuuhun asti menee tolla, siitä uudemmat niitä eu-malleja?!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

No ainakin minun 2001:lle löytyy EY tyyppihyväksyntä numerokin...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kyllä se vähän siltä vaikuttaisi että käytännössä varmaankin ennen 17.6.2003 rekisteröityihin laitteisiin saa turbot, putket jne leimattua jos vaan menee mölyistä ja päästöistä läpi. Eikä tartte e-leimoja. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

jarim kirjoitti:Kyllä se vähän siltä vaikuttaisi että käytännössä varmaankin ennen 17.6.2003 rekisteröityihin laitteisiin saa turbot, putket jne leimattua jos vaan menee mölyistä ja päästöistä läpi. Eikä tartte e-leimoja. :)
Tästä sain jo kuitin kun Artsin topikkii suoraan ton linkitin asiaankuulumattomana, vaikkakin vissiin tais asiaan kuulua..
Tuntuu nyt, että harvoin mitn tänne kirjottelen, niin nekin kerrat harvenee......
Ja tää tässä oli kylläkin OFF topickkii...
Ymmärrän kyllä, että pitää olla tarkkana, mutta joo.. plaa a

ps eikä tätä tartte tämän enempää puida, eiköhän tää oo tässä..

Sivusta seuranneena vähän vakavaksi alkaa mennä tää touhu..
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

hep, täähän kuulostaa loistavalta. Mites ne desibelit mitataan? Vois näet kokeilla ku töissä on virallinen mittari...

:mosh:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Jahas, se siitä ilosta:

Tuo tyyppihyväksyntädirektiivi koskee uusia tyyppejä 17.6.1999 alkaen ja kaikkia käyttöönotettuja 17.6.2003 alkaen.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Elikäs ihan suomeksi, turbo-busaa ei sitten saa kovin helpolla/halvalla leimattua vai?
tetsa
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

tetsa kirjoitti:Elikäs ihan suomeksi, turbo-busaa ei sitten saa kovin helpolla/halvalla leimattua vai?
Saa jos pyöräsi on rekisteröity ennen 17.6.1999...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

jarim kirjoitti:Saa jos pyöräsi on rekisteröity ennen 17.6.1999...
ja onhan se.

onko paljon muita joilla mahdollisuus leimaan?
en tosin tie käynkö tuollaisen hakemassa. vakuutukset vaan nousee.. ..tosin kai sieltä sit jotain saiskin jos kippaa.
jeejee 1/4 alle kympin
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Pitää hankkia -99 runko ja siirtää kaikki kamat siihen ja sitte konttorille :kippis:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

gsxr kirjoitti:Pitää hankkia -99 runko ja siirtää kaikki kamat siihen ja sitte konttorille :kippis:

Huom, -99 runko joka on ensirekisteröity ennen 17.6.99. :]




Edited By jarim on 1261219209
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

jarim kirjoitti:
gsxr kirjoitti:Pitää hankkia -99 runko ja siirtää kaikki kamat siihen ja sitte konttorille :kippis:

Huom, -99 runko joka on rekisteröity suomeen ennen 17.6.99. :]
onko tollanenkin pykälä viel et rekisteröinnin on oltava suomeen?
jeejee 1/4 alle kympin
Vastaa Viestiin